Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-14
Gdynia: Usługa najmu symulatorów do przeprowadzenia egzaminów praktycznych wraz z konieczną obsługą techniczną
Numer ogłoszenia: 9036 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa najmu symulatorów do przeprowadzenia egzaminów praktycznych wraz z konieczną obsługą techniczną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie urządzeń symulujących w Morskiej Jednostce Edukacyjnej do przeprowadzania egzaminów praktycznych wraz z oprogramowaniem (scenariuszami) i konieczną obsługą techniczną. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności udostępnienie urządzenia do sprawdzenia umiejętności praktycznych zgodnie z obowiązującymi wymaganiami egzaminacyjnymi. Wszystkie symulatory powinny: - być odpowiednie dla wymagań egzaminacyjnych; - być zdolne do symulowania czynności odpowiednich urządzeń, na poziomie fizycznego realizmu odpowiadającego celom egzaminacyjnym, i obejmować możliwości, ograniczenia oraz potencjalne błędy takich urządzeń; - wykonywać działania w sposób dostatecznie realistyczny, aby umożliwić egzaminatorowi sprawdzenie umiejętności odpowiednich dla wymagań egzaminacyjnych; - zapewniać kontrolowane środowisko działania, gdzie możliwe jest wywołanie różnych warunków, w tym sytuacji niebezpiecznych, ryzykownych lub nadzwyczajnych; - zapewniać interfejs, dzięki któremu osoba egzaminowana może oddziaływać na wyposażenie, symulowane środowisko oraz/lub porozumiewać się z egzaminatorem; a także - pozwalać egzaminatorowi sterować, monitorować i rejestrować egzamin dla skutecznej oceny i dokumentacji egzaminu. Miejsce świadczenia usługi: Trójmiasto. Zamówienia będzie realizowane w dwóch częściach, przy czym część I obejmuje wynajem symulatorów mostka tzw. Full Mission Bridge Simulator oraz symulatora programowego ładunkowego, a część II wynajem symulatorów siłowni okrętowej tzw. Engine Room Full Mission Simulator. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zasadach określonych w § 5 wzoru umowy, stanowiącego część II SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.15.00.00-3, 98.39.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), dotyczące w szczególności: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną spełnianie powyższego warunku będzie oceniane łącznie), tj. Wykonawca musi wykazać, że posiada certyfikat uznania do szkoleń objętych postanowieniami Konwencji STCW. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca odpowiednie warunki udziału w postępowaniu spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty formularz cenowy, odpowiedni dla każdej z części zamówienia, tj.: 1) dla I części zamówienia - załącznik nr 5A, 2) dla II części zamówienia - załącznik nr 5B
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ad. Sekcja III.4.1) Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenie braku istnienia przesłanek jego wykluczenia, zobowiązany jest przedłożyć: b) kopię ważnego Certyfikatu uznania wydanego na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 13 maja 2014 r. w sprawie audytów morskich jednostek edukacyjnych (Dz. U. poz. 698) lub na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 21 czerwca 2005 r. w sprawie uznawania, potwierdzania uznania oraz nadzorowania wyższych szkół morskich i ośrodków szkoleniowych (Dz. U. Nr 124 poz. 1038 ze zm.). Ad Sekcja III.4.3.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. d) IDW - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 357 1 Kodeksu cywilnego, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu, d) zmiany ustawowej stawki VAT. Jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. 50, po uprzednim uzgodnieniu (dot. wersji papierowej) adres e-mail: zam_pub@umgdy.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p., art. 24 ust. 2a u.p.z.p. oraz art. 24b ust. 3 u.p.z.p. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną/e przez siebie część/ci zamówienia, co oznacza że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części przedmiotowego zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem symulatorów mostka tzw. Full Mission Bridge Simulator oraz symulatora programowego - ładunkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie urządzeń symulujących w Morskiej Jednostce Edukacyjnej do przeprowadzania egzaminów praktycznych wraz z konieczną obsługą techniczną oraz posiadanym przez symulator oprogramowaniem symulującym, pozwalającym na tworzenie przez zespół egzaminacyjny scenariuszy egzaminacyjnych zgodnych z obowiązującymi wymaganiami egzaminacyjnymi. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wynajem symulatorów mostka tzw. Full Mission Bridge Simulator oraz symulatora programowego ładunkowego do przeprowadzania egzaminów praktycznych: - na poziomie operacyjnym w żegludze międzynarodowej, - na poziomie zarządzania w żegludze międzynarodowej, - na poziomie operacyjnym w żegludze przybrzeżnej, - na poziomie zarządzania w żegludze przybrzeżnej, - na dyplomy szypra 1 klasy żeglugi krajowej, - na dyplomy szypra 2 klasy żeglugi krajowej. Przewiduje się przeprowadzenie egzaminów dla maksymalnie 60 osób na symulatorze mostka i nie więcej niż 45 osób na symulatorze ładunkowym przy założeniu, że: - terminy egzaminów zostaną ustalone pomiędzy przewodniczącym CMKE i kierownikiem MJE z odpowiednim wyprzedzeniem pozwalającym na umieszczenie w harmonogramie egzaminów CMKE terminów egzaminów praktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tej sprawie, a ilość egzaminów wyniesie nie więcej niż 7, - ilość osób możliwa do przeegzaminowania w trakcie jednego dnia egzaminacyjnego będzie nie mniejsza niż 10 osób niezależnie od rodzaju egzaminu wskazanego w tej części i właściwych dla niego wymagań egzaminacyjnych, - czas przeprowadzania egzaminu w jednej sesji egzaminacyjnej powinien uwzględniać co najmniej 1 godzinę na zapoznanie grupy osób przystępujących do egzaminu z symulatorem lub co najmniej 1 godzinę na zapoznanie z każdym z symulatorów w przypadku, gdy egzamin obejmuje sprawdzenie umiejętności na więcej niż jednym symulatorze. Wymogi egzaminacyjne do przeprowadzenia powyżej wskazanych egzaminów praktycznych przez Centralną Morską Komisję Egzaminacyjną na symulatorach określone są w: - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 5 lutego 2014 r. w sprawie ramowych programów szkoleń i wymagań egzaminacyjnych dla marynarzy działu pokładowego (Dz.U. poz. 258 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do projektu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.15.00.00-3, 98.39.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Liczba modeli statków własnych (LS) - 15
- 3. Liczba obszarów ćwiczebnych (LO) - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem symulatora siłowni okrętowej wraz z konieczną obsługą techniczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie urządzeń symulujących w Morskiej Jednostce Edukacyjnej do przeprowadzania egzaminów praktycznych wraz z konieczną obsługą techniczną oraz posiadanym przez symulator oprogramowaniem symulującym, pozwalającym na tworzenie przez zespół egzaminacyjny scenariuszy egzaminacyjnych zgodnych z obowiązującymi wymaganiami egzaminacyjnymi. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wynajem symulatorów siłowni okrętowej tzw. Engine Room Full Mission Simulator do przeprowadzania egzaminów praktycznych - na poziomie operacyjnym w dziale maszynowym w specjalności mechanicznej, - na poziomie zarządzania w dziale maszynowym w specjalności mechanicznej. Przewiduje się przeprowadzenie egzaminów dla maksymalnie 90 przy założeniu, że: - terminy egzaminów zostaną ustalone pomiędzy przewodniczącym CMKE i kierownikiem morskiej jednostki edukacyjnej z odpowiednim wyprzedzeniem pozwalającym na umieszczenie w harmonogramie egzaminów CMKE terminów egzaminów praktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tej sprawie, a ilość egzaminów wyniesie nie więcej niż 10, - ilość osób możliwa do przeegzaminowania w trakcie jednego dnia egzaminacyjnego będzie nie mniejsza niż 10 osób niezależnie od rodzaju egzaminu wskazanego w tej części i właściwych dla niego wymagań egzaminacyjnych, - czas przeprowadzania egzaminu w jednej sesji egzaminacyjnej powinien uwzględniać co najmniej 1 godzinę na zapoznanie grupy osób przystępujących do egzaminu z symulatorem lub co najmniej 1 godzinę na zapoznanie z każdym z symulatorów w przypadku, gdy egzamin obejmuje sprawdzenie umiejętności na więcej niż jednym symulatorze. Wymogi egzaminacyjne do przeprowadzenia egzaminów praktycznych przez Centralną Morską Komisję Egzaminacyjną na symulatorach określone są w: - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 28 lutego 2014 r. w sprawie ramowych programów szkoleń i wymagań egzaminacyjnych dla marynarzy działu maszynowego (Dz.U. poz. 536 z póżn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do projektu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.15.00.00-3, 98.39.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Liczba modeli napędów głównych - 30
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych osobom uprawnionym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
- Obsługa w I półroczu 2025 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Dostawa rocznych licencji oprogramowania biurowego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.
- Wyłapywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie, transport oraz umieszczenie chorych lub wymagających pomocy dzikich zwierząt w Ośrodku
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół Powiatu Wołowskiego w ramach projektu pt. "Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół"
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka
- Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach KSP
- Usługa wyłapywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wolbórz
więcej: Symulatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.