Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-27
Wrocław: Remont tunelu samochodowego południowego pod pl. Dominikańskim we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 90539 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont tunelu samochodowego południowego pod pl. Dominikańskim we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont tunelu samochodowego południowego pod pl. Dominikańskim we Wrocławiu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1. Roboty budowlane: a) demontaż istniejącej nieczynnej instalacji elektrycznej oświetlenia tunelu samochodowego, b) demontaż prowizorycznego oświetlenia wykonanego z lamp drogowych, c) wykonanie nowej instalacji elektrycznej pod ledowe oświetlenie tunelu samochodowego, d) wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych: - rozbiórki uszkodzonych elementów okładzin elewacji ceglanej, - odtworzenie okładziny ceglanej murów oporowych, - rozbiórka okładziny z płytek ceramicznych, - montaż nowej elewacji systemowej z paneli wg projektu wykonawczego, - rozbiórka fragmentów murów żelbetowych wraz z ich odtworzeniem, - miejscowe naprawy PCC na elementach betonowych konstrukcji tunelu samochodowego, - wymiana osłon stalowych komór wentylacyjnych tunelu, - oczyszczenie komór wentylacyjnych, - wymiana i naprawa dylatacji pionowych murów oporowych, - naprawa kanałów odwodnienia liniowego wzdłuż murów oporowych materiałami typu hydrostop, - wymiana uszkodzonych elementów kanałów odwodnienia - wpusty, rury odprowadzające wodę do liniowego odwodnienia, - oczyszczenie i odmulenie systemu odwodnienia całego obiektu, - wymiana uszkodzonych krawężników betonowych, - wymiana uszkodzonych przykryć płyt żelbetowych kanału odwodnienia liniowego na elementy prefabrykowane możliwe do czasowego demontażu podczas prac eksploatacyjnych, - antykorozyjne zabezpieczenie balustrad stalowych na murach oporowych, - antykorozyjne zabezpieczenie konstrukcji stalowej stropu tunelu samochodowego, - rozbiórki nawierzchni bitumicznej w zakresie pozwalającym na wymianę krawężników, - odtworzenie rozebranych fragmentów nawierzchni bitumicznej z wykonaniem przeciwspadków, - rozebranie czap ceglanych na murach oporowych, wymiana uszkodzonych cegieł i ponowne odtworzenie czap, - rozbiórka istniejących ceglanych murów czołowych i odtworzenie z uzupełnieniem brakujących elementów. 2.2. Organizacja ruchu zastępczego (wyniesienie, utrzymanie i demontaż) z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu zastępczego oraz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień. 2.3. Odtworzenie organizacji ruchu docelowego. 2.4. Organizacja i likwidacja zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody. 2.5. Opracowanie harmonogramu rzeczowego w oparciu o zatwierdzony projekt organizacji ruchu zastępczego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 35.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedno zadanie polegające na przebudowie bądź kompleksowym remoncie obiektu inżynierskiego o rozpiętości minimum 200,0 m, w zakresie którego była wykonana m.in. wymiana odwodnienia, dylatacja, naprawa powierzchniowa konstrukcji betonowych przez torkretowanie lub systemem PCC lub - trzy zadania polegające na przebudowie bądź remoncie obiektów inżynierskich o rozpiętości minimum 30,0 m każdy, w zakresie których była wykonana m. in. wymiana urządzeń dylatacyjnych, renowacja okładziny kamiennej bądź ceglanej, wymiana elementów systemu odwodnienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) kierownikiem budowy, który: - pełnił funkcję kierownika budowy na co najmniej jednym zadaniu wykonanym w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającym na przebudowie bądź kompleksowym remoncie obiektu inżynierskiego o rozpiętości minimum 200,0 m, w zakresie którego była wykonana m.in. wymiana odwodnienia, dylatacja, naprawa powierzchniowych konstrukcji betonowych przez torkretowanie lub systemem PCC lub - pełnił funkcję kierownika budowy na co najmniej trzech zadaniach wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającym na przebudowie bądź remoncie obiektów inżynierskich o rozpiętości minimum 30,0 m każdy, w zakresie których była wykonana m. in. wymiana urządzeń dylatacyjnych, renowacja okładziny kamiennej bądź ceglanej, wymiany elementów systemu odwodnienia, - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (jeżeli obejmują mosty) i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa b) kierownikiem robót elektrycznych, który: - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uzyskał świadectwa kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru sieci, instalacji i urządzeń i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi spełnić dowolny Wykonawca lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany lub z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np.: konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp.; 2) sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp.; 3) odstąpienia od części robót z danego elementu określonego w harmonogramie rzeczowym, w sytuacji gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie ustalenia, przez Zamawiającego i Wykonawcę, procentowego stosunku niewykonanych robót do wartości całego elementu. Następnie zostanie wyliczona wartość niewykonanych robót i odliczona od ogólnej wartości przedmiotu umowy. Dopuszcza się także możliwość obliczenia niewykonanej części danego elementu na podstawie kosztorysu przygotowanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Zamawiającego; 4) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5) sposobu rozliczenia niniejszej umowy; 6) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 7) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy. 2. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt. 1 i pkt. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 2, osoba uprawniona do kontaktów: Dorota Palczak, tel. 71 37 60 710.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz komputera stacjonarnego na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia
- SZP/242-222/2024 Dostawa kompaktowego proszkowego dyfraktometru rentgenowskiego XRD z osprzętem dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa leków - import docelowy
- TP 84/24 - Przedłużenie wsparcia na serwery fizyczne, macierze oraz bibliotekę taśmową oraz przedłużenie wsparcia na Access Point (AP) i kontroler Aruba II
- Opracowanie analizy potencjału retencyjnego na obszarze województwa dolnośląskiego
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont obiektu mostowego (wiaduktu) nr JNI 30001140 nad linią PKP CMK w m. Korytów w ciągu drogi powiatowej nr 4713W Żyrardów od drogi nr 50 - Korytów - Radziejowice do drogi nr 579
- ,,Przebudowa mostu przez rzekę Łydynię w ciągu ul. Augustiańskiej w Ciechanowie."
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Przebudowa drogi gminnej nr 843545P w miejscowości Rybin
- Budowa dróg dojazdowych DD2A, DD5A, DD7B, DD7C oraz DD8A, tj. dodatkowych jezdni drogi ekspresowej S51 na odcinku Olsztyn Południe - Olsztynek - II postępowanie
- budowa stacji metra A12 "Plac Konstytucji" i A18 "Muranów".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.