To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Wrocław: Sprzątanie pomieszczeń administracyjnych i socjalnych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 906 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391038 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3368001, faks 071 7989971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń administracyjnych i socjalnych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń administracyjnych i socjalnych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRAC I ICH CZĘSTOTLIWOŚĆ 1. zmywanie posadzek twardych (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych, wykładzin PCV) codziennie* 2. konserwacja posadzek twardych (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych i wykładzin PCV ) raz na kwartał 3. odkurzanie posadzek pokrytych wykładziną dywanową codziennie 4. opróżnianie koszy na śmieci, mycie powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych, wykładanie workami codziennie 5. odkurzanie i konserwacja mebli codziennie 6. wycieranie kurzu z parapetów okiennych i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach codziennie 7. mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych wraz z dezynfekcją codziennie 8. czyszczenie glazury łazienkowej przy umywalkach i w kabinach, armatury, luster codzienne 9. czyszczenie glazury łazienkowej - pozostałej jeden raz w tygodniu 10. zabezpieczenie sanitariatów w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie i kostki zapachowe do spłuczek toaletowych codziennie 11. mycie: drzwi wraz z framugami, krzeseł, foteli, kanap w części nie tapicerowanej jeden raz w tygodniu 12. mycie okienek w Dziale Obsługi Klienta codziennie 13. mycie okien (w tym mycie szyb w przeszklonym pomieszczeniu Głównego Księgowego)wraz z parapetami zew. i wew. roletami zewnętrznymi, kratami i praniem firanek, cztery razy w roku (raz na kwartał) 14. mycie okien w kontenerze koordynatorów i egzaminatorów wraz z parapetami zew. i wew. roletami zewnętrznymi raz w miesiącu 15. mycie osłon oświetleniowych i kloszy dwa razy w roku 16. rozmrażanie i mycie lodówek (3 szt.) dwa razy w roku 17. mycie kuchenek mikrofalowych (4 szt.) raz w tygodniu 18. mycie zlewozmywaków wraz z bateriami, suszarkami do naczyń codziennie 19. zamiatanie, przecieranie ławek trzy razy dziennie WYKAZ POWIERZCHNI POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SOCJALNYCH WORD WE WROCŁAWIU ORAZ CZĘSTOTLIWOŚĆ ICH SPRZĄTANIA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I PIĘTRO 1 Pokój nr 6 Pomieszczenie biurowe 10,47 m2 10,47 m2-wykładzina dywanowa, raz dziennie 2 Pokój nr 7 Pomieszczenie biurowe 10,61 m2 10,61 m2-wykładzina dywanowa,raz dziennie 3 Pokój nr 8 Pomieszczenie biurowe 15,47m2 15,47 m2-wykładzina dywanowa,raz dziennie 4 Pokój nr 9 Pomieszczenie biurowe 16,60 m2 16,60 m2-wykładzina dywanowa, raz dziennie 5 Pokój nr 10 Pomieszczenie biurowe 16,52m2 16,52 m2-wykładzina dywanowa,raz dziennie 6 Sekretariat Pomieszczenie biurowe 21,40 m2 21,40 m2-wykładzina dywanowa,raz dziennie 7 Gabinet z-cy dyrektora Pomieszczenie biurowe 18,18m2 18,18m2-wykładzina dywanowa, raz dziennie 8 Gabinet dyrektora Pomieszczenie biurowe 21,47m2 21,47m2-wykładzina dywanowa, raz dziennie 9 Księgowość Pomieszczenie biurowe 47,33m2 47,33 m2-wykładzina dywanowa, raz dziennie 10 Referat Kadr i Płac Pomieszczenie biurowe 15,80m2 15,80 m2-wykładzina dywanowa,raz dziennie 11 Pomieszczenie kuchenne Sanitariat 7,44 m2- raz dziennie 12 Łazienka + toalety Sanitariat 14,64 m2- raz dziennie 13 Korytarz - 15,65m2 - raz dziennie PARTER 14 Archiwum Pomieszczenie biurowe 9,90m2 9,90 m2-wykładzina dywanowa, dwa razy w tygodniu 15 Pokój egzaminatorów Pomieszczenie socjalno - biurowe 32,12 m2- raz dziennie 16 Magazynek Pomieszczenie magazyn. 9,70m2- raz dziennie 17 Pokój operacyjny DOK Pomieszczenie biurowe 36,43m2 36,43 m2-wykładzina dywanowa, raz dziennie 18 Korytarz - 13,37 m2- raz dziennie 19 Toaleta Sanitariat 12,36m2 - trzy razy dziennie 20 Pokój Kierownika DOK Pomieszczenie biurowe 11,56 m2 11,56 m2-wykładzina dywanowa, raz dziennie 21 Pokój Sekcji Informatycznej Pomieszczenie biurowe 11,56m2 11,48 m2-wykładzina dywanowa, raz dziennie 22 Serwerownia Pomieszczenie techniczne 11,48m2 11,56 m2-wykładzina dywanowa, raz dziennie *zgodnie z zapisami w części III pkt. 3. PAWILON DOK 23 Toalety dla klientów Pomieszczenie socjalne 10,98 m2- co godzinę - codziennie 24 Poczekalnia wraz z okienkami DOK** Pomieszczenie biurowe 65,64 m2- poczekalnia - co 2 godz. codziennie (okienka DOK - raz dziennie) 25 Sala egzaminacyjna Pomieszczenie biurowe 64,60m2 - co godzinę - codziennie POCZEKALNIA PRZY PLACU MANEWROWYM 26 Poczekalnia część otwarta** ok. 167m2 - trzy razy dziennie 27 Poczekalnia część zamknięta 40,19 m2- trzy razy dziennie POMIESZCZENIA DODATKOWE (KTÓRE MOGĄ ZOSTAĆ WYKLUCZONE ZE SPRZĄTANIA PRZED KOŃCEM OBOWIĄZYWANIA UMOWY) GARAŻE 28 Przedsionek Pomieszczenie socjalne 8,70m2 - raz dziennie 29 Szatnia Pomieszczenie socjalne 6,40m2 - raz dziennie 30 Łazienka wraz z toaletami Sanitariat 12,10m2 - raz dziennie POMIESZCZENIA RZECZOZNAWCÓW/ SALA SZKOLENIOWA 31 Pokój rzeczoznawców Pomieszczenie biurowe 25,19 m2- raz dziennie 32 Sala wykładowa nr 2** Pomieszczenie biurowe 102,22m2 - codziennie (w dni szkoleniowe dwa razy dziennie) oraz w wyznaczone soboty 33 Toaleta Sanitariat 3,74 m2- codziennie (w dni szkoleniowe dwa razy dziennie) oraz w wyznaczone soboty KONTENERY SOCJALNO - BIUROWE 34 Pokój koordynatorów Pomieszczenie biurowe 14,70 m2- raz dziennie 35 Pokój egzaminatorów** Pomieszczenie biurowe 10,25 m2- raz dziennie 36 Pokój egzaminatorów Pomieszczenie biurowe 30,00 m2- raz dziennie 37 Węzeł sanitarny Sanitariat 15,00m2 - trzy razy dziennie ** - przy wejściu do oznaczonych pomieszczeń znajdują się kosze na śmieci, które należy opróżniać codziennie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: lider - DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. o.o. partner - Przedsiębiorstwo Usługowe GOS-ZEC Sp. z o.o., ul. Najśw. Marii Panny 5e, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77331,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59384,40
Oferta z najniższą ceną: 53997,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116304,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego w wersji nieoznakowanej wyposażonego w videorejestrator.
- Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1
- Renowacja boiska wielofunkcyjnego i bieżni na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 12 przy ul. Suwalskiej 5 we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 71 im. Zesłańców Sybiru we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- TP61_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na zakup 21 sztuk komputerów
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. RUCHU OBROŃCÓW POKOJU WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2)
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie.
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy wraz z przyległymi terenami.
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów zarządzanych oraz należących do Raciborskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.