To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Lublin: Utrzymanie, opróżnianie i podstawianie koszy ulicznych na odpady w rejonach I i II na terenie miasta Lublin w pasach drogowych
Numer ogłoszenia: 90712 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56694 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie, opróżnianie i podstawianie koszy ulicznych na odpady w rejonach I i II na terenie miasta Lublin w pasach drogowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Zakres zamówienia dla każdego z rejonów obejmuje: 1.Opróżnianie koszy ulicznych na odpady ustawionych w pasach drogowych. 2.Prowadzenie opróżniania w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych terenów zielonych, jezdni i chodników. 3.Zbieranie i wywóz nieczystości zgromadzonych obok kosza, łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 5 m od kosza. 4.Opróżnianie koszy ulicznych na odpady w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego lub Straż Miejską Miasta Lublin, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 5.Podstawienie w czasie trwania umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pasie drogowym, maksymalnie 50 sztuk estetycznych koszy ulicznych (tj. będących w dobrym stanie sanitarno - technicznym), o pojemności 40-50 l, stanowiących własność Wykonawcy, w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 1 raz na dobę do maksymalnie 3 razy na dobę. 6.Podstawienie w czasie trwania umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pasie drogowym, maksymalnie 15 sztuk estetycznych koszy ulicznych (tj. będących w dobrym stanie sanitarno - technicznym), o pojemności 51 - 120 l, stanowiących własność Wykonawcy, w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 1 raz na dobę do maksymalnie 3 razy na dobę. 7.Podstawienie w czasie trwania umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pasie drogowym, maksymalnie 10 sztuk estetycznych koszy ulicznych (tj. będących w dobrym stanie sanitarno - technicznym), o pojemności 121 - 240 l, stanowiących własność Wykonawcy, w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 1 raz na dobę do maksymalnie 3 razy na dobę. 8.Uzupełnienie brakujących koszy (np. skradzionych, zdewastowanych itp.) w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego. 9.Usuwanie na zgłoszenie Zamawiającego pozostałości po zniszczonych koszach oraz koszy, które nie nadają się do naprawy i dalszego użytkowania. 10.W przypadku stwierdzenia przemieszczenia kosza przez osoby trzecie w inne miejsce, poinformowanie o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz ustawienie kosza w jego pierwotne położenie. 11.Utrzymanie koszy tj. dokonywanie bieżącej naprawy i konserwacji koszy ulicznych w zakresie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego, a w szczególności: 11.1.Systematyczne mycie i czyszczenie koszy, szczególnie podczas upałów. 11.2.Malowanie całych koszy lub ich wybranych elementów. 11.3.Prostowanie wygiętych elementów i całych pojemników. 11.4.Ponowne zamontowanie elementów oderwanych od koszy. 11.5.Ponowne zamontowanie koszy wyrwanych. 12.Zapewnienie przez Wykonawcę powierzchni i warunków do przechowywania metalowych wkładów do betonowych koszy ulicznych oraz metalowych elementów koszy, stanowiących wyposażenie koszy ulicznych na odpady, których właścicielem jest Zamawiający. 13.Telefoniczne, bieżące informowanie przedstawiciela Zamawiającego o: 13.1.Brakach w koszach na odpady. 13.2.Uszkodzeniach utrzymywanych koszy na odpady. 13.3.Stwierdzonych przepełnieniach koszy na odpady, zaobserwowanych uszkodzeniach koszy ulicznych na odpady. B. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia w poszczególnych rejonach wg podziału: 1. Część 1 - Rejon I miasta Lublin, którego granice stanowią: granica miasta - al. Warszawska - al. Solidarności - ul. Dolna 3 Maja, ul. 3 maja - Plac Litewski - ul. Krakowskie Przedmieście - ul. Kapucyńska - Plac Wolności - ul. Bernardyńska - ul. Zamojska - al. Unii Lubelskiej - ul. Fabryczna - ul. Wolska - ul. Kunickiego - ul. Abramowicka - granica miasta; w skład rejonu nie wchodzą: ul. Dolna 3 Maja, ul. 3 Maja, Plac Litewski, ul. Krakowskie Przedmieście, ul. Kapucyńska, Plac Wolności, ul. Bernardyńska, ul. Wolska, ul. Kunickiego, ul. Abramowicka. 2.Część 2 - Rejon II miasta Lublin, którego granice stanowią: granica miasta - al. Warszawska - al. Solidarności - ul. Dolna 3 Maja, ul. 3 maja - Plac Litewski - ul. Krakowskie Przedmieście - ul. Kapucyńska - Plac Wolności - ul. Bernardyńska - ul. Zamojska - al. Unii Lubelskiej - ul. Fabryczna - ul. Wolska - ul. Kunickiego - ul. Abramowicka - granica miasta; w skład rejonu nie wchodzą: al. Warszawska, al. Solidarności, ul. Zamojska, al. Unii Lubelskiej, ul. Fabryczna.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rejon I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOM-EKO S. A., ul. Wojenna 3, 20-424 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148705,20
Oferta z najniższą ceną: 148705,20 / Oferta z najwyższą ceną: 148705,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Rejon II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPO SITA Lublin Spółka Akcyjna, ul. Ciepłownicza 6, 20-479 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 178369,56
Oferta z najniższą ceną: 178369,56 / Oferta z najwyższą ceną: 178369,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.