eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 90739 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, fax 032 2281498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły -spełnia - nie spełnia- w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia 1.Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a.)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; d.)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: a.)zapewnienie transportu, b.)minimalny termin płatności: 30 dni, c.)Wykonawca zaoferuje produkty posiadające wszelkie wymagane prawem dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie RP materiałami, medycznymi (wykonawca zobowiązany jest przestawić ww. dokumenty na każde żądanie zamawiającego), d.)dołączenie do oferty po 1 szt próbki. do każdej pozycji danego pakietu wraz z etykietą e.)dołączenie do oferty kartę strony katalogowej produktu odnoszącą się do oferowanego produktu f.)wymagany rodzaj sterylizacji dla produktów z gazy wyjałowionej - sterylizacja parą wodną zgodnie z Farmakopea Polska
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 2 do siwz 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 5.oświadczenie przystępującego do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do siwz 6.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do siwz 7.akceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 5 do siwz 8.oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 6 do siwz. 9.przedstawienie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 7 do siwz 10.zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności - aktualne na dzień składania oferty; 11.formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 8 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitalu Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. Jana Pawła II 1; 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych (budynek administracji), pok. Nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Szpitalu Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. Jana Pawła II 1; 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych (budynek administracji), pok. Nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MATERIAŁY OPATRUNKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY OPATRUNKOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MATERIAŁY OPATRUNKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gazy bawełniane i kompresy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MATERIAŁY OPATRUNKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwety, setony, tufery.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PODKŁADY/CHUSTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkłądy, chusty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wata.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wata celulozowa i opatrunkowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski bawełniane, dziane, elastyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opaski gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: OPATRUNEK POD OPATRUNEK GIPSOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE do zaopatrywania ran pooperacyjnych z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH PO 1 SZT. Typu : Cosmopore E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SIATKI OPATRUNKOWE ELASTYCZNE typu CODOFIX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki opatrunkowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki jałowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZESTAWY, KOMPRESY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAWY, KOMPRESY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PRZYLEPCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZYLEPCE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PASKI HIPOALERGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI HIPOALERGICZNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.