eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniawykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych i remont posadzek na parterze w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Mechanicznych w Gdyni przy ul.Morskiej 79.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Gdynia: wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych i remont posadzek na parterze w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Mechanicznych w Gdyni przy ul.Morskiej 79.
Numer ogłoszenia: 90921 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych im. inż.Tadeusza Wendy , ul. Morska 79, 81-222 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6216891/92, faks 058 6218232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmgdynia.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych i remont posadzek na parterze w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Mechanicznych w Gdyni przy ul.Morskiej 79..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1:Remont pomieszczeń sanitarnych na parterze - rys nr 2 i nr 3 polegający na wykonaniu następujących prac rozbiórkowych, remontowo - budowlanych i instalacyjnych: 1.Prace rozbiórkowe: - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej wraz z ościeżnicami - rozbiórka ścianek działowych z cegły gr ? c i ? c - poszerzenie otworów drzwiowych - wykucie parapetów wewnętrznych lastrykowych - wykucie z muru kratek wentylacyjnych - skucie płytek glazurowanych - skucie warstw posadzek terakotowych - demontaż instalacji elektrycznej - wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych - wywóz i utylizacja gruzu 2 Roboty wykończeniowe: - wymurowanie nowych ścianek działowych gr 12 cm - montaż nowej stolarki drzwiowej z kratkami wentylacyjnymi, z zamkiem, klamką i szyldami wraz z ościeżnicami oraz regulacją - montaż stolarki okiennej z wywiewnikiem higrosterowanym - 1 szt - wykonanie zabudowy pionów i poziomów wod-kan - wykonanie nowych tynków kl. III - naprawa starych tynków - wykonanie nowych warstw posadzek: warstwa wyrównawcza gr ok.3 cm, wykonanie izolacji posadzek np. z folii izolacyjnej ekofolia gr 4 mm wg technologii,ułożenie nowej posadzki typu GRES gat.I, IV klasa ścieralności, antypoślizgowa,gr. płytki 8 mm - obłożenie ścian glazurą do wys. 2,15 m - wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów gr 3 mm - roboty malarskie ścian i sufitów 2x farbą emulsyjną - roboty malarskie - malowanie lamperii 2x farbą olejną matową z dwukrotnym szpachlowaniem - wys. 1,60 m na korytarzu. - montaż ścianek i drzwi wydzielających pomieszczenia WC z płyt systemowych wraz z akcesoriami ( ścianki i drzwi osadzone 15 cm nad posadzkami ) - roboty instalacyjne elektryczne n.n - montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia bryzgoszczelnego wraz z pomiarami Zadanie nr 2:Remont posadzek na parterze - rys nr 1 polegający na wykonaniu następujących prac, remontowo - budowlanych i instalacyjnych: 1. Zakres remontu posadzki w hali maszyn różnych: - zagęszczenie podłoża z piasku, - podkład betonowy gr. 5 cm - 2x folia polipropylenowa 0,2 mm - posadzka betonowa z betonu kl. B25 ok. 10 cm ze zbrojeniem rozproszonym włóknami stalowymi 20 kg/m3 kg betonu i dylatacją skurczową oraz obwiedniowo wypełnienie przy ścianach pianką polipropylenową gr 5 mmm - zatarcie powierzchni betonu mechanicznie - szlifowanie betonu - gruntowanie powierzchni betonu zgodnie z technologią - wykonanie posadzki w systemie posadzki żywicznej epoksydowej gr 2 mm. 2. Zakres remontu posadzki w pracowniach obróbki ręcznej: - naprawa posadzki betonowej z wyrównaniem powierzchni, - szlifowanie betonu, - gruntowanie powierzchni betonu zgodnie z technologią, - wykonanie posadzki w systemie posadzki żywicznej epoksydowej gr. 2 mm. 3. Roboty instalacji elektrycznej w warsztatach w hali maszyn różnych: - montaż przewodu elektrycznego YDY 5x4 mm2 wraz z osłoną przewodu i akcesoriami ( taśmą, uchwytami i złączami).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE PRZEWIDUJE SIĘ WNOSZENIA WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: Warunek udziału w postępowaniu: Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia, o wartości netto minimum 35.000,00 zł (remont łazienek) i 80.000,00 zł (remont posadzek). Dokument na potwierdzenie warunku: - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust 1; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. II.Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 2 do pkt 3 mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. III.Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. Oferta wykonawcy musi zawierać: I.Wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1/A lub 1/B Uwaga: formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jedną ofertę. II.aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę (dotyczy również spółek cywilnych).W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). III.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę(dotyczy również spółek cywilnych). IV.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. V.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia, o wartości netto minimum 35.000,00 zł (remont łazienek) i 80.000,00 zł (remont posadzek) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. VI.wycenę szczegółową (kosztorys ofertowy) opracowaną na podstawie zał. nr 4 i nr 5 (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiących całkowitą cenę zamówienia). VII.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4296_.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4296_.html.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Mechanicznych, ul. Morska 79 ,81 - 222 Gdynia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych na parterze w budynku warsztatów szkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń sanitarnych na parterze - rys nr 2 i nr 3 polegający na wykonaniu następujących prac rozbiórkowych, remontowo - budowlanych i instalacyjnych: 1.Prace rozbiórkowe: - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej wraz z ościeżnicami - rozbiórka ścianek działowych z cegły gr ? c i ? c - poszerzenie otworów drzwiowych - wykucie parapetów wewnętrznych lastrykowych - wykucie z muru kratek wentylacyjnych - skucie płytek glazurowanych - skucie warstw posadzek terakotowych - demontaż instalacji elektrycznej - wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych - wywóz i utylizacja gruzu 2 Roboty wykończeniowe: - wymurowanie nowych ścianek działowych gr 12 cm - montaż nowej stolarki drzwiowej z kratkami wentylacyjnymi, z zamkiem, klamką i szyldami wraz z ościeżnicami oraz regulacją - montaż stolarki okiennej z wywiewnikiem higrosterowanym - 1 szt - wykonanie zabudowy pionów i poziomów wod-kan - wykonanie nowych tynków kl. III - naprawa starych tynków - wykonanie nowych warstw posadzek: warstwa wyrównawcza gr ok.3 cm, wykonanie izolacji posadzek np. z folii izolacyjnej ekofolia gr 4 mm wg technologii,ułożenie nowej posadzki typu GRES gat.I, IV klasa ścieralności, antypoślizgowa, gr. płytki 8 mm -obłożenie ścian glazurą do wys. 2,15 m -wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów gr 3 mm -roboty malarskie ścian i sufitów 2x farbą emulsyjną -roboty malarskie - malowanie lamperii 2x farbą olejną matową z dwukrotnym szpachlowaniem -wys. 1,60 m na korytarzu. -montaż ścianek i drzwi wydzielających pomieszczenia WC z płyt systemowych wraz z akcesoriami ( ścianki i drzwi osadzone 15 cm nad posadzkami ) - roboty instalacyjne elektryczne n.n - montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia bryzgoszczelnego wraz z pomiarami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont posadzek na parterze w budynku warsztatów szkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont posadzek na parterze - rys nr 1 polegający na wykonaniu następujących prac, remontowo - budowlanych i instalacyjnych: 1. Zakres remontu posadzki w hali maszyn różnych: - zagęszczenie podłoża z piasku, - podkład betonowy gr. 5 cm - 2x folia polipropylenowa 0,2 mm - posadzka betonowa z betonu kl. B25 ok. 10 cm ze zbrojeniem rozproszonym włóknami stalowymi 20 kg/m3 kg betonu i dylatacją skurczową oraz obwiedniowo wypełnienie przy ścianach pianką polipropylenową gr 5 mmm - zatarcie powierzchni betonu mechanicznie - szlifowanie betonu - gruntowanie powierzchni betonu zgodnie z technologią - wykonanie posadzki w systemie posadzki żywicznej epoksydowej gr 2 mm. 2. Zakres remontu posadzki w pracowniach obróbki ręcznej: - naprawa posadzki betonowej z wyrównaniem powierzchni, - szlifowanie betonu, - gruntowanie powierzchni betonu zgodnie z technologią, - wykonanie posadzki w systemie posadzki żywicznej epoksydowej gr. 2 mm. 3. Roboty instalacji elektrycznej w warsztatach w hali maszyn różnych: - montaż przewodu elektrycznego YDY 5x4 mm2 wraz z osłoną przewodu i akcesoriami ( taśmą, uchwytami i złączami).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.