Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-21
Bydgoszcz: Usługi geodezyjne, wykonywane na nieruchomościach, będących w Zasobie ANR OT Bydgoszcz
Numer ogłoszenia: 90939 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne, wykonywane na nieruchomościach, będących w Zasobie ANR OT Bydgoszcz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w zasobie ANR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części - 10 zadań. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowić ofertę częściową. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na usługi geodezyjne obejmujące od 1 do 3 zadań. Złożenie oferty na więcej niż 3 zadania - części zamówienia skutkować będzie jej odrzuceniem (art. 89 ust. 1 p. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych). 5. Zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu. (zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac). 6. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że minimum jedna osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005 r ze zmianami) - ocena spełniania tego warunku udziału w postę-powaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonym do oferty wykazie osób oraz oświadczeniu Wykonawcy, że minimum 1 osoba, ze wskazanych w wykazie, posiada wymagane uprawnienia geodezyjne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w przypadku samodzielnego wykonywania zadania do oferty należy załączyć również taką informację) - zał. nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku: 1. wystąpienia okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne typu pożar, zalanie, powódź, warunki atmosferyczne itp., uniemożliwiających terminową realizację przedmiotowych zadań; 2. z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne. O wystąpieniu powyższych okoliczności Wykonawca powinien bezzwłocznie poinformować, w formie pisemnej, Zamawiającego i udokumentować fakt, ich wystąpienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych
Oddział Terenowy w Bydgoszczy
ul. Hetmańska 38
85-039 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38 85-039 Bydgoszcz sekretariat - pokój 115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wydzielenie siedliska - dotyczy dz. nr 422 o pow. 0,6 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Chalin, gmina Dobrzyń n/Wisłą, powiat lipnowski. 2. Wydzielenie siedliska - dotyczy dz. nr 425 o pow. 0,92 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Chalin, gmina Dobrzyń n/Wisłą, powiat lipnowski. 3. Wydzielenie siedliska - dotyczy dz. nr 89/3 o pow. 6,99 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Nowa Wieś, gmina Wielgie, powiat lipnowski. 4. Wydzielenie siedliska - dotyczy dz. nr 34/5 o pow. 1,32 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Orłowo, gmina Wielgie, powiat lipnowski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wydzielenie pasów pod przyszłe działki budowlane, wzdłuż drogi krajowej i drogi gminnej, zgodnie ze szkicem na mapie - dotyczy dz. nr. 227/1 o pow. 15,02 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Fabianki, gmina Fabianki, powiat włocławski. 2. Wydzielenie pasów pod przyszłe działki budowlane, wzdłuż drogi krajowej i drogi gminnej oraz podział pozostałej części na 3 działki, zgodnie ze szkicem na mapie - dotyczy dz. nr. 232/8 o pow. 28,2979 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Fabianki, gmina Fabianki, powiat włocławski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 269/2 o pow. 4,0909 ha, położonej w obrębie geodezyjnym miasto Szubin, powiat nakielski - liczba nowoutworzonych działek 36..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie z działki zabudowanej bud. gospodarczymi nowej działki w celu powiększenia obszaru przy sklepie (911/1) - dotyczy działki nr 911/3 o pow. 0,2452 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Karbowo, gmina Brodnica, powiat brodnicki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podział działki nr 260/7 o pow. 27,12 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Władysławowo, gmina Łabiszyn, powiat żniński - liczba nowoutworzonych działek - 2; 2.Podział działki nr 260/5 o pow. 42,705 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Władysławowo, gmina Łabiszyn, powiat żniński - liczba nowoutworzonych działek - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział na 3 działki (po około 0,5 ha) działki nr 101/16 o pow. 1,6514 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Dąbrówka Kujawska, gmina Złotniki Kujawskie, powiat inowrocławski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wydzielenie działki o pow. około 13-14 ha z działki nr 17/12 o pow. 197,0674 ha położonej w obrębie geodezyjnym Duża Cerekwica, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński. 2. Wydzielenie działki o pow. około 11,50 ha z działki nr 62/10 o pow. 14,0247 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Duża Cerekwica, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podział działki na trzy części wg załączonego szkicu wskazania w terenie - dotyczy działki nr 140/2 o pow. 1,9909 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Podobowice, gmina Żnin, powiat żniński.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wznowienie 6 znaków granicznych i nowy pomiar z obliczeniem powierzchni oraz sporządzeniem wyciągu do KW - dotyczy działki nr 113/5 o pow. 1,62 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Leszyce, gmina Nowa Wieś Wielka, powiat bydgoski. 2. Wznowienie 7 znaków granicznych, rozgraniczenie i nowy pomiar z obliczeniem powierzchni oraz sporządzeniem wyciągu do KW - dotyczy działki nr 12/1 o pow. 2,74 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Nowe Smolno, gmina Nowa Wieś Wielka, powiat bydgoski. 3. Wznowienie 26 znaków granicznych, rozgraniczenie i nowy pomiar z obliczeniem powierzchni i sporządzeniem wyciągu do KW - dotyczy działki nr 113/2 o pow. 15,71 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Trzemiętówko, gmina Sicienko, powiat bydgoski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział na dwie działki, wydzielenie budynku mieszkalnego ok. 0,30 ha - dotyczy dz. 51/10 o pow. 74,6411 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Orzechowo, gmina Wąbrzeźno, powiat wąbrzeski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 35/PA/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy zlokalizowanych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 4 i Nr 2.
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku matematyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa komory pomiarowej do badania palności próbek tworzyw sztucznych
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Geografia studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa drobnych materiałów elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Dostawy drutu żarzonego oliwionego o średnicy 3,4 mm
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów okresowych budowli hydrotechnicznych Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2025 r.
- Budowa kanalizacji deszczowej między ul. Wspólną, a ul. Wyczółkowskiego w Rykach - Etap I
- Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w m. Droszków, Przytok, w Gminie Zabór
- Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
- Program ochrony Miasta przez skutkami eksploatacji górniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.