Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Warszawa: Przystosowanie pomieszczeń parteru dla potrzeb WCS
Numer ogłoszenia: 91015 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SP ZOZ w Warszawie , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8263129, 8276953, faks 022 8261487.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcs.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie pomieszczeń parteru dla potrzeb WCS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie pomieszczeń parteru dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Stomatologii w budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie tj. - roboty budowlane w zakresie budynków - roboty murarskie i murowe - roboty sanitarne - roboty instalacyjne elektryczne - roboty instalacyjne kanalizacyjne - roboty malarskie w zakresie określonym w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium na czas związania z ofertą. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium wynosi 30.000, 00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł). 3.Przystępujący do przetargu dokonuje wpłaty pieniężnej lub ustanawia zabezpieczenie jej zapłaty w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 39 1240 6247 1111 0000 4973 7206 a wadium w formie bezgotówkowej należy składać na adres Zamawiającego. 5. Wnoszone wadium musi być oznaczone dopiskiem: Wadium w przetargu - nr ref. ZP_12_09. 6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7.Warunki zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 46 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale XI SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1)Formularz Oferty, którego druk stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę oferty na własnym formularzu, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzem załączonym do SIWZ; 2)Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiarów robót, które są dokumentami pomocniczymi, mającymi za zadanie ułatwić Wykonawcom obliczenie wynagrodzenia ryczałtowego. 2.Złożenie w niewłaściwej formie dokumentów, o którym mowa w ust. 1 spowoduje odrzucenie oferty. 3.Jeżeli osobą/osobami/ podpisującą ofertę nie jest/są osoba/osoby/ upoważniona/upoważnione na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. Dokumenty wymagane wraz z ofertą 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowana robota budowlana odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące (parafowane na każdej stronie) oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ); 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Wykaz co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością co najmniej 1.300.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 5)Dowód wniesienia wadium, jeżeli jest wnoszone w innej formie niż wpłata pieniężna. 2.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 muszą być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 4.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty, o których mowa w ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu z innych przyczyn albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający może także wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1. 5.Nie złożenie wyjaśnień lub nie złożenie w wyznaczonym terminie któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcs.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Stomatologii
SPZOZ w Warszawie
ul. Nowy Zjazd 1
00 - 301 Warszawa
Opłata za SIWZ 190,04 zł brutto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SPZOZ w Warszawie ul. Nowy Zjazd 1 00 - 301 Warszawa Sekretariat (III piętro, pokój nr 321).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.