Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Warszawa: Wykonanie posadzek z żywic epoksydowych oraz remont ramp załadunkowych w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Szepietowie.
Numer ogłoszenia: 91080 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rezerw Materiałowych, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5838343, fax 022 5838474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie posadzek z żywic epoksydowych oraz remont ramp załadunkowych w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Szepietowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie posadzek z żywic epoksydowych w 5-ciu pomieszczeniach Magazynu Głównego (parter) oraz remontu ramp załadunkowych przy Magazynie Głównym w Agencji Rezerw Materiałowych Składnica w Szepietowie, 18-210 Szepietowo, ul. Przemysłowa 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownika budowy) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c) wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum - w tym wspólnicy spółki cywilnej). 3. W przypadku, o którym mowa w pkt 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 2. 5. W przypadku, o którym mowa w pkt 2, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Komisja w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia / nie spełnia, kolejno dla każdego z wymaganych warunków. Komisja dokona w/w czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) dokument potwierdzający, że co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownika budowy) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), 4) zaświadczenie potwierdzające, że osoba posiadająca uprawnienia, o których mowa w pkt 3 jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42), 5) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty wymienione w pkt 1 składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum - w tym wspólnicy spółki cywilnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Agencja Rezerw Materiałowych, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, pok. nr 499, IV piętro, wejście C - Marcin DUSZYŃSKI - wezwanie przez domofon..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Agencja Rezerw Materiałowych, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, pok. Nr 379, wejście B lub C, III piętro - wezwanie przez domofon..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr postępowania: BPRzp-262-19/08
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW
- Remont balkonów budynku przy ul. Nocznickiego 13A w Warszawie
- Dostawa, montaż i wymiana części zabudów meblowych Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie aktualizacji instrukcji eksploatacyjnych dla obiektów ZW Świnna Poręba
- Przebudowa oświetlenia oraz realizacja parku kieszonkowego na podwórku pomiędzy ul. Andersa 23-37 i ul. Lewartowskiego 3.
- Dostawy nabiału do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Deki - Deczyńskiego w Pęczniewie w formule zaprojektuj - wybuduj
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE TARASU BUDYNKU HANDLOWO-USŁUGOWEGO PRZY UL. LIPOWEJ 1 W LUBLINIE
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Remont pomieszczeń na II piętrze w nowej części budynku laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie
- Prace remontowe w lokalu przy ul. Struga 10 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego
- Remont i adaptacja budynku byłej szkoły podstawowej w Piskorni na budynek mieszkalny
więcej: Wyrównywanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.