Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Reszel: Realizacja usługi szkoleniowo - doradczej dla 23 uczestników projektu:
Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel.
Postępowanie oznaczone numerem: 1/2013/POKL.
Numer ogłoszenia: 91229 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu , ul. Kolejowa 25 A, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 755 02 33, faks 89 755 02 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi szkoleniowo - doradczej dla 23 uczestników projektu: Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel. Postępowanie oznaczone numerem: 1/2013/POKL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowo-doradczej w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel, w zakresie: 1.Trening umiejętności psychospołecznych dla 23 osób: Szkolenie grupowe. Liczba godzin szkolenia - 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu: - podniesienie wiary we własne możliwości przez uczestników, - podniesienie poczucia własnej wartości, - określenie mocnych i słabych stron, poprawa umiejętności komunikacyjnych, - wykształcenie postawy asertywnej. 2. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 23 osób: a. Szkolenie grupowe. Liczba godzin szkolenia - 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu: - praca nad mową ciała, - skuteczne poszukiwanie pracy, - przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, - symulacja rozmowy kwalifikacyjnej, - omówieniu kwestii gender i zrównoważonego rozwoju, - diagnostyka predyspozycji zawodowych, słabe i mocne strony uczestnika projektu, - aktywne planowanie kariery zawodowej. b. Doradztwo indywidualne dla 23 osób w wymiarze 1 godziny dydaktycznej na osobę (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) w celu opracowania Indywidualnych Planów Działania ( IPD). 3. Warsztaty promujące wygląd zewnętrzny i higienę osobistą dla 23 osób: Szkolenie grupowe. Liczba godzin szkolenia - 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu: -zagadnienia savoir-vivre, higieny osobistej, wizażu; -stylizacja sylwetki; -kultura osobista; -zdrowy model życia; -stosowny ubiór (ustalenie indywidualnego stylu); -nauka makijażu dziennego, wieczorowego oraz służbowego wraz z pokazem; -rodzaje cer i ich pielęgnacja; -pielęgnacja stóp i dłoni; - kosmetyki i ich zastosowanie; -stres i jego następstwa; -wizerunek jak nad nim pracować. 4. ABC zarządzania gospodarstwem domowym dla 23 osób : Szkolenie grupowe. Liczba godzin szkolenia - 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu: - istota budżetu domowego, - jak stworzyć budżet domowy, - jak zarządzać budżetem domowym, - jak kontrolować wydatki, - wydatki okazjonalne, - realne koszty zakupów, - efektywne oszczędzanie, - deficyt budżetu domowego. Miejsce realizacji usługi: siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu Ul. Kolejowa 25A. Zamawiający użycza Wykonawcy pomieszczeń do realizacji usługi nieodpłatnie. Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00. Dzienna liczba godzin zegarowych szkolenia nie może przekraczać 6 godzin. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji warsztatów w soboty, niedzielę i święta oraz w godzinach innych niż wskazane powyżej. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe oraz konieczny sprzęt szkoleniowy na czas trwania szkolenia: -każdy uczestnik musi otrzymać na własność materiały niezbędne do robienia notatek (np. teczka, zeszyt lub notatnik, długopis) oraz skrypty lub podręczniki związane z każdym modułem szkolenia. Materiały szkoleniowe, które otrzymają uczestnicy na własność muszą być oznaczone logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL. W ramach kursu Wykonawca jest zobowiązany do: - przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu zajęć; - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; - prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia; - prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia ; - wydania uczestnikom szkolenia następujących zaświadczeń: 1.zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z dnia 17 lutego 2012 poz. 186) wraz z suplementem zawierającym następujące informacje: okres trwania szkolenia; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; numer z rejestru zaświadczenia wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 2. certyfikatu poświadczającego uczestnictwo w usłudze szkoleniowo-doradczej w ramach projektu :Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel, który musi zawierać oznaczenie udziału funduszu tj. logo POKL w zestawieniu z logo Unii Europejskiej oraz pełną nazwę projektu, z którego finansowane jest szkolenie. - prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania usługi objętej niniejszym postępowaniem, czyli dysponują: - do prowadzenia zajęć z zakresu: trening umiejętności psychospołecznych osobą, która posiada wykształcenie wyższe z zakresu psychologii lub /i/ studia podyplomowe z zakresu psychologii oraz minimum 2 -letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie psychologa; - do prowadzenia zajęć z zakresu:warsztaty aktywnego poszukiwania pracy osobą, która posiada wykształcenie wyższe z zakresu doradztwa zawodowego lub /i/ studia podyplomowe na kierunku doradztwo zawodowe lub /i/ licencje doradcy zawodowego oraz minimum 2 -letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego ; - do prowadzenia zajęć z zakresu: warsztaty promujące wygląd zewnętrzny i higienę osobistą osobą, która posiada co najmniej wykształcenie średnie w zakresie kosmetologii lub pokrewne oraz minimum 2 -letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie kosmetyczki lub pokrewnym. - do prowadzenia zajęć z zakresu: ABC zarządzania gospodarstwem domowym osobą, która posiada co najmniej wykształcenie średnie oraz doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 szkoleń w zakresie wykładanego przedmiotu lub o podobnej tematyce w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert ; Jako doświadczenie zawodowe należy uznać doświadczenie uzyskane w trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia działalności gospodarczej. na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia: 1.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 i załącznik nr 5 do SIWZ; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że kadra dydaktyczna szkolenia posiada co najmniej wyżej wymienione wykształcenie, kwalifikacje lub /i/ doświadczenie w zakresie wykonywanych czynności w realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz.U.z 2010r. nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami ) - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ww. ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4.Wypełnioną OFERTĘ sporządzoną wg kolejności określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ 6. Informacje o osobach uczestniczących w wykonaniu zamówienia dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ 7. Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów i w wykazie, o którym mowa pkt 5 wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 8. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru , aktualne zaświadczenie o wpisie działalności gospodarczej do ewidencji, aktualny statut spółki. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu , do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 9. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca może dokonać zmiany kadry dydaktycznej przedstawionej w ofercie, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 2. Zmiana może nastąpić tylko w przypadku udokumentowanej choroby lub udokumentowanego zdarzenia losowego wykładowcy uczestniczącego w realizacji zamówienia. 3. W przypadku zmiany kadry dydaktycznej nowy wykładowca musi posiadać wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje co najmniej na poziomie wykładowcy, którego dotyczy zmiana.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/50/Zamowienia_publiczne_aktualne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu
ul. Kolejowa 25A
11-440 Reszel.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu ul. Kolejowa 25A 11-440 Reszel sekretariat - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Tytuł projektu: Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Resze.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Gromnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego.
- Opracowanie programu i przeprowadzenie szkoleń online dotyczących inwazyjnych gatunków obcych wraz z aktualizacją materiałów szkoleniowych
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.