eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawa części zamiennych do młynów pierścieniowo-kulowych typu 7 M65-E, FPM S.A. Mikołów



Ogłoszenie z dnia 2006-02-17

POZYCJA 9137

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Bydgoszcz: dostawa części zamiennych do młynów pierścieniowo-kulowych typu 7 M65-E, FPM S.A. Mikołów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Elektrociepłowni Bydgoszcz S.A., do kontaktów: Rafał Ciarkowski tel. +48 052 3728372, ul. Energetyczna 1, 85-950 Bydgoszcz, tel. +48 052 3728100, fax +48 052 3728800, e-mail: zec@zecbyd.com.pl, www.zecbyd.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych do młynów pierścieniowo-kulowych typu 7 M65-E, FPM S.A. Mikołów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: L.p./ Nazwa/ Ilość 1/ Zestaw sprężyn dociskowych/ 42 sztuki 2/ Zestaw sprężyn dociskowych przystosowanych do pogrubionego pierścienia dociskowego/ 18 sztuk 3/ Wodziki młyna napawane/ 24 sztuki 4/ Opancerzenie boczne napawane/ 24 sztuki 5/ Opancerzenie boczne/ 20 sztuk 6/ Opancerzenie czołowe/ 20 sztuk 7/ Pierścień uszczelniający/ 8 kompletów 8/ Kołpak ochronny/ 8 sztuk 9/ Nasada/ 4 sztuki 10/ Wałek uzębiony/ 3 sztuki 11/ Koło zębate Z=46/ 3 sztuki 12/ Okular, śruba dociskowa/ 30 kompletów 13/ Drzwiczki komory pirytowej/ 4 sztuki 14/ Połówka sprzęgła / 6 kompletów 15/ Zasuwa komory pirytowej/ 5 sztuk 16/ Pierścień oporowy/ 1 sztuka 17/Sworzeń śr. 100h7 x 295/ 10 sztuk 18/ Zespół obrotowego pierścienia dyszowego (bez pierścienia mocującego)/ 8 sztuk 19/ Pierścień miażdżący/ 8 sztuk 20/ Pierścień dociskowy/ 5 sztuk 21/ Pierścień dociskowy pogrubiony/ 3 sztuki 22/ Kule śr. 650/ 56 sztuk 23/ Pierścień zgarniający/ 200 sztuk Uwaga! Zamawiający nie dysponuje dokumentacją wykonawczą ww. części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół Elektrociepłowni Bydgoszcz Spółka Akcyjna 85-950 Bydgoszcz, ulica Energetyczna 1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.41.41 - Węglowe młyny pyłowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.41.41.00 - Węglowe młyny pyłowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia przekracza 400 000 euro. Zakres zamówienia obejmuje dostawy części zamiennych do młynów pierścieniowo-kulowych typu 7 M65-E, FPM S.A. Mikołów. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia na części oraz składania ofert wariantowych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.04.2006; data zakończenia: 15.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 20 000-PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności : po dostawie 60 dni od daty wpływu faktury do zamawiającego, płatne na podstawie faktur częściowych, po realizacji każdej z dostaw. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zm.), zwaną dalej ustawą Pzp; b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp. Złożenie przez Wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy oraz oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu; b) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (dla osoby), uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (dla podmiotu zbiorowego), uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzory formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu są dostępne w siedzibie Zamawiającego, ul. Energetyczna 1, Budynek Zarządu., kancelaria pok. Nr 4, 85-950 Bydgoszcz, jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o ich przesłanie na fax: 052 372 88 00 lub adres e-mail:rciarkowski@zecbyd.com.pl). 1. Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem); b) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, czyli dokumenty wymienione w pkt III.2.1. lit. c) oraz w pkt III.2.1.1. lit. a) ÷e) składają wszyscy wykonawcy z tym, że oświadczenie wymienione w pkt III.2.1. lit. c) podpisują wszyscy w swoim imieniu a kserokopie dokumentów wymienionych w pkt III.2.1.1 lit. a)÷e) podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca-Pełnomocnik (Lider Konsorcjum); c) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie); d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą-Pełnomocnikiem; e) wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Konsorcjum, a nie Pełnomocnika Konsorcjum; f) wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 2. Wykonawca Zagraniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1. lit. c), oraz w pkt III.2.1.1. lit. a),b),c), i e), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1 lit. d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie i rachunku zysków i strat za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 1 milion złotych. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 milion złotych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w III.2.1.2) 1. winien przedłożyć każdy z Wykonawców, zaś dokumenty wymienione w III.2.1.2) 2. i 3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich-Pełnomocnik (Lider Konsorcjum). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, dat wykonania zamówienia, i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca spełni warunek poprzez przedłożenie minimum jednej referencji potwierdzającej realizację dostaw o wartości i przedmiocie porównywalnym z niniejszym zamówieniem. 2. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. Wykonawca spełni warunek poprzez przedłożenie certyfikatu jakości. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, ww. dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich-Pełnomocnik (Lider Konsorcjum);. 2.1.4) Inne informacje: a) Wniosek i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. b) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). d) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. e) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. f) Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do złożenia oferty przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski: Zamawiający w przypadku złożenia ważnych wniosków przez więcej niż 20 Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z postępowania, zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania: - każdemu Wykonawcy po 1 pkt za przedłożenie każdej kolejnej referencji potwierdzającej realizację dostaw o wartości i przedmiocie porównywalnym z niniejszym zamówieniem - każdemu Wykonawcy po 1 pkt za przedłożenie certyfikatu jakości ISO 9001:2000 lub innego równoważnego. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia ważnych wniosków przez więcej niż 20 Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z postępowania Zamawiający zaprosi tych Wykonawców, którzy otrzymają w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 2005/S 241 - 238056 z dnia 15.12.2005 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.03.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 27.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 02.03.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.03.2006, godzina 12:00, Zespół Elektrociepłowni Bydgoszcz Spółka Akcyjna, sala konferencyjna na III piętrze Budynku Usług Technicznych, ulica Energetyczna 1.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.