Ogłoszenie z dnia 2011-01-10
Inowrocław: Dostarczanie na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia: 1) komputerowych materiałów eksploatacyjnych, 2) akcesoriów, części, podzespołów komputerowych, monitorów, zasilaczy awaryjnych
Numer ogłoszenia: 9145 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia: 1) komputerowych materiałów eksploatacyjnych, 2) akcesoriów, części, podzespołów komputerowych, monitorów, zasilaczy awaryjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia: cz. I - materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych; w zakres zamówienia wchodzi również odbiór zużytych materiałów; cz. II - podzespołów i akcesoriów komputerowych, monitorów, zasilaczy awaryjnych oraz wykonywanie następujących usług: - wymiana baterii w zasilaczach awaryjnych, - naprawa I konserwacja drukarek laserowych, zgodnie z wykazem i przewidywanym zapotrzebowaniem rocznym. W zakres zamówienia wchodzi również odbiór przez wykonawcę zużytych materiałów eksploatacyjnych i baterii.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostarczanie na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia komputerowych materiałów eksploatacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK GOŁATA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KOMHEN"
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK GOŁATA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KOMHEN"
- Firma Handlowo-Usługowa KOMHEN Henryk Gołata, ul. Wojska Polskiego 2, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170490,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192114,70
Oferta z najniższą ceną: 192114,70 / Oferta z najwyższą ceną: 208141,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostarczanie na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia akcesoriów, części, podzespołów komputerowych, monitorów, zasilaczy awaryjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALPROG Henryk Aleksander, ul. Szymborska 81, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32865,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30845,28
Oferta z najniższą ceną: 30845,28 / Oferta z najwyższą ceną: 45923,51
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza 193.000 euro
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Dostawa urządzenia zabezpieczającego sieć UTM, zasilacza awaryjnego i przełącznika sieciowego SWITCH
- Licencja na programy IBM, materiały eksploatacyjne do drukarek, zakup zasilacza UPS 20-30 KVA.
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.