eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceWykonanie konserwacji polichromii we wnętrzu Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego pw. Apostołów Piotra i Pawła w Mysłowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Mysłowice: Wykonanie konserwacji polichromii we wnętrzu Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego pw. Apostołów Piotra i Pawła w Mysłowicach.
Numer ogłoszenia: 91490 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Ewangelicko-Augsburska w Mysłowicach, ul. Powstańców 17, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221722, fax 032 3141327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice@luteranie.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościoły..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji polichromii we wnętrzu Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego pw. Apostołów Piotra i Pawła w Mysłowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji polichromii we wnętrzu Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego pw. Apostołów Piotra i Pawła w Mysłowicach. 2. Zakres rzeczowy usług konserwatorskich obejmuje: 2.1) konserwację polichromii na północnej i południowej ścianie pod chórem - 14.250,00 dcm2, 2.2) konserwację polichromii ściany tęczowej - 11.253,00 dcm2, 2.3) koszt rusztowań, w tym: transport + montaż + praca rusztowań + demontaż + transport - 1 kpl. 3. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia należy uzyskać decyzję Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót konserwatorskich. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać według projektu oraz warunków wynikających ze stratygrafii - dokumentacja (zał. Nr 7 do siwz).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.60 - Obiekty sakralne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, przy czym: 1.1) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp, obowiązkiem jest wykazanie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp, obowiązkiem jest wykazanie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykazania, iż: 1.2.1) wykonali min. pięć usług, w tym co najmniej: - trzy usługi w zakresie konserwacji lub renowacji polichromii na ścianie każda o wartości (netto) nie mniejszej niż 140.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych), - dwie usługi w zakresie konserwacji lub renowacji polichromii na ścianie każda o wartości (netto) nie mniejszej niż 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych), 1.2.2) dysponują min. jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie konserwatorskim, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji, 1.3) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 uPzp, obowiązkiem jest wykazanie, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą, iż: 1.3.1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł pomniejszoną o podatek VAT (słownie: sto pięćdziesiąt w złotych), - w przypadku wykazania kwoty w walucie obcej, dla potwierdzenia w/w warunku zamawiający przyjmie iloczyn wykazanych środków lub zdolności i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, - w przypadku wykazania kwoty w formie ilości cyfr, zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przy wykazaniu wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę ośmiocyfrową lub większą, 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1 nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. Nr 1 do siwz lub zał. Nr 1A do siwz) oraz dokumentów, o których mowa poniżej, wg formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujący dokument: 1.1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/ne/ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: 1.2.1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zał. Nr 2 do siwz) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 1.2.2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia konserwatorskie w zakresie przedmiotu przetargu. 1.3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty: 1.3.1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 2.1) składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1A do siwz), 2.2) oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - na potwierdzenie w/w warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt. 1.1), 2.3) wspólnie wykazują, iż: 2.3.1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie w/w warunków wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt. 1.2), - dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1 ppkt. 1.2.1) i ppkt. 1.2.2) sumowaniu podlega doświadczenie oraz potencjał kadrowy w/w wykonawców. 2.3.2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - na potwierdzenie w/w warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokument, o którym mowa w ppkt. 1.3), - dla oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt. 1 ppkt. 1.3.1) sumowaniu podlega potencjał ekonomiczny i finansowy w/w wykonawców, - w przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej dokument, o którym mowa w pkt. 1.3) ppkt. 1.3.1) musi być wystawiony na wspólnika/ów/ spółki cywilnej, a nie na spółkę cywilną, która nie jest wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4) obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1.1.1) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy, o których mowa w pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 do siwz lub zał. Nr 1A do siwz), wykaz usług (zał. Nr 2 do siwz) muszą być podpisane przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6, z zastrzeżeniem ppkt. 2.4) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem, a w przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslowice@luteranie.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Ewangelicko-Augsburska z siedzibą w: 40-384 Katowice-Szopienice, ul. Ks. Bp. H. Bednorza 20/2..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Parafia Ewangelicko-Augsburska z siedzibą w: 40-384 Katowice-Szopienice, ul. Ks. Bp. H. Bednorza 20/2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.