Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Miechów: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 91554 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie , ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 38 211 60, faks 41 38 211 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsmiechow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie poszczególne części zamówienia zostały oznaczone jako: Część A - zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego Część B - przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego oraz poradnictwa psychologicznego Przedmiot zamówienia dla części A obejmuje: 1. DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM 1.1. zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w okresie 14.06.2012r. - 17.06.2012r. Wyjazd autokarem dn. 14.06.2012 (czwartek) ok. godz. 9.00 - 8.00, powrót - wyjazd z ośrodka pobytowego 17.06.2012 (niedziela) ok. godz. 16.00 1.2. Uczestnicy wyjazdu integracyjno-szkoleniowego: 45 osób (beneficjentów) oraz 3 opiekunów - razem 48 osoby, w tym: a) 45 osób - uczestnicy projektu (beneficjenci - odbiorcy usług) tj. -28 osób dorosłych -17 dzieci: -w wieku od 0 do 4 lat - 6 dzieci (1 dzieci w wieku do 1 roku życia) -w wieku od 5 do 12 lat -8 dzieci -w wieku od 12 do 18 lat - 3 dzieci 1.3. Wyszczególnienie wg składu rodzin oraz sposób zakwaterowania: -1 osoba dorosła bez dzieci (w tym 7 kobiet) - 10 osób - dopuszcza się pokoje 1, 2 i 3 osobowe -6 rodzin - 6 x 2 osobowy pokój -6 rodzin - 6 x 3 osobowy pokój -1 rodzina - 1 x 5 osobowy pokój Wśród uczestników wyjazdu nie ma osób niepełnosprawnych fizycznie. Nie przewiduje się dodatkowych wymagań w stosunku do osób niepełnosprawnych. 1.4. Opiekunowie: 3 opiekunów (2 kobiety, 1 mężczyzna) - pracownicy GOPS w Miechowie koordynujący projekt i wspomagający opiekę nad dziećmi Zakwaterowanie opiekunów: - 1 x 2 osobowy pokój (dla kobiet) - 1 x 1 osobowy pokój - dla mężczyzny 2. KONTRAKT SOCJALNY: 2.1. w trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego: przeprowadzenie zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 39 h (26 uczestników x 1,5 h): * - h (godzina 60 min.) Wykonawca ponosi wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności koszty przewozu osób, zakwaterowania, wyżywienia oraz wszelkie koszty związane z realizacją usług w trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego w tym również wszelkie koszty zatrudnienia min 2 trenerów do przeprowadzenia zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego. Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - Polska Południowa - tereny górskie z tym, że Zamawiający wymaga, aby lokalizacja stałego miejsca pobytu uczestników wyjazdu była w odległości nie większej niż ok. 200 km od granic administracyjnych miasta Miechów. Obiekt musi być przystosowany do organizacji pobytu na wyjeździe integracyjno-szkoleniowym i musi spełniać określone standardy, tj.: baza noclegowa która umożliwi zakwaterowanie beneficjentów odpowiednio wg. wykazu rodzin opisanych w przedmiocie zamówienia oraz salą umożliwiającą przeprowadzenie zajęć. Musi posiadać bazę sanitarną i żywieniową minimum dla określonej w zamówieniu liczby uczestników pobytu oraz odpowiednie zaplecze do realizacji aktywnych form integracji. Wykonawca będący organizatorem wyjazdu zapewni: 1) pobyt w obiekcie przystosowanym do realizacji wyjazdów integracyjno-szkoleniowych, 2) kadrę gwarantującą prawidłową organizację przebiegu pobytu, 3) doraźną opiekę medyczną, 4) zakwaterowanie uczestników pobytu w obiekcie, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym spełnia następujące warunki: a) uzyskał wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), b) zapewnia zakwaterowanie uczestników w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody); c) zapewnia wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, TV-SAT, d) dysponuje salą szkoleniową przystosowaną do przeprowadzenia zajęć i kursów, e) uczestnicy pobytu powinni być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku lub kompleksie budynków. 5) całodzienne wyżywienie dla uczestników pobytu, składające się z trzech posiłków: śniadanie, obiad + deser (ciasto lub owoce) i kolacja z zastrzeżeniem, iż pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem. Ponadto w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na czas podróży. 6) w ramach całodziennego wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dziennej stawki żywieniowej na 1 osobę w wysokości min. 30,00 zł. Żywienie uczestników pobytu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny, 7) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika wyjazdu na czas przejazdów i pobytu na wyjeździe integracyjno-szkoleniowym na kwotę minimalną 10.000 zł. na każdą osobę oraz na wypadek śmierci na kwotę minimalną 5.000 zł, 8) transport uczestników na trasie Miechów (GOPS) - stałe miejsce pobytu - Miechów (GOPS) - (dojazd + powrót) -autokar/bus w wersji turystycznej z klimatyzacją, 9) minimum 1 wycieczki krajoznawcze wraz z transportem, 10) zorganizowanie min. 1 zajęć integracyjnych, np. ogniska integracyjnego, zabawy taneczne, grill itp. wraz z poczęstunkiem stosowym do typu zajęć, 11) Zorganizowanie czasu dla osób, które w danym momencie nie będą uczestniczyły w doradztwie psychologicznym. Należy położyć nacisk przede wszystkim na zajęcia integrujące uczestników wyjazdu, 12) opłacenie opłaty uzdrowiskowej/miejscowej za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, 13) bezpieczeństwo uczestników pobytu. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) przeprowadzenie zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 39 h (26 uczestników x 1,5 h): Wykonawca do przeprowadzenia w/w zajęć zobowiązany jest zapewnić wykwalifikowaną kadrę w ilości min 2 trenerów. 2) udostępnienie sali bez ograniczeń w celu przeprowadzenia w/w zajęć przez w każdym dni pobytu, 3) przekazanie uczestnikom wyjazdu integracyjno - szkoleniowego informacji o współfinansowaniu przedmiotowego wyjazdu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przedstawienie Zamawiającemu jednego pisemnego oświadczenia w tej sprawie. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwy przebieg realizacji usług związanych z przejazdem uczestników na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia i z powrotem oraz usług związanych z przebiegiem pobytu, w tym m.in. imprez integracyjnych. 5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją w/w programu. 6) Zamawiający zastrzega w uzasadnionych przypadkach prawo zmiany liczby uczestników pobytu. O dokładnej liczbie uczestników pobytu Zamawiający informuje Wykonawcę najpóźniej na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem wyjazdu. Zmiana liczby uczestników pobytu nie może być większa niż 25%. 7) Wykonawca obowiązany jest wyznaczyć osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika wyjazdu integracyjno-edukacyjnego. 8) Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjno-edukacyjnego przez jego uczestnika. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na opiekę osób zależnych (dzieci). W czasie zajęć osoby zależne (dzieci uczestników projektu) będą musiały być pod opieką opiekunów min 2 osób, których zapewni wykonawca (wymagane jest aby opiekunem osób zależnych był pedagog), oraz będą miały zorganizowany czas wolny w postaci zabaw, gier, zajęć plastycznych, muzycznych itp. Przedmiot zamówienia dla części B obejmuje: 1. KONTRAKT SOCJALNY: 1.1. przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego zajęć grupowych dla 35 osób z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 20 h. Zajęcia mają odbyć się z podziałem na 2 grupy szkoleniowe. 1.2. przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego zajęć indywidualnych dla 35 osób z zakresu doradztwa zawodowego 52,5 h (35 uczestników x 1,5 h) oraz zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 13,5 h (9 uczestników x 1,5 h): * - h (godzina 60 min.) Zajęcia będą przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w okresie 7.05.2012r. - 30.06.2012r. z wyłączeniem dni wyjazdu integracyjnego tj. 14-17.06.2012r. Zajęcia będą odbywały się w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie, który dysponuje odpowiednią salą konferencyjno-szkoleniową i użycza jej bezpłatnie. Podczas zajęć w siedzibie zamawiającego, zamawiający wymaga zapewnienia cateringu uczestnikom zajęć. Catering w postaci poczęstunku - kawa, herbata, sok, słodycze, czas wydania zostanie ustalony z zamawiającym. Zakres przedmiotowy zajęć: -podniesienie zdolności motywacyjnych -zwiększenie koncentracji na wynikach pracy -poprawienie autoprezentacji -umiejętność radzenia sobie przy rozwiązywaniu problemów -nabranie pewności siebie w kontaktach interpersonalnych -określenie preferencji zawodowych uczestników -umiejętność poruszania się po lokalnym rynku pracy Forma prowadzenia zajęć: zajęcia grupowe oraz indywidualne. Postanowienia wspólne dla zadań częściowych A i B: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę. Wszelkie rozliczenia końcowe miedzy zamawiającym a wykonawcą zrealizowanych usług a szczególności w rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników lub zmian liczby godzin zajęć dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę odpowiednio dla danej części zamówienia. Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. Każdy z uczestników zajęć musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w projekcie, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części A: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny (na dany rok kalendarzowy) wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) - ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonych w tym zakresie oświadczeń - (załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 6 do SIWZ). Dla części B: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części A: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a. co najmniej 2 usługi zbliżone do profilu zamówienia, przez co Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą na zorganizowaniu wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem (min. 4 dniowy pobyt grupa min. 40-osobowa), z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji + zapewnienie transportu. Dla części B: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a. co najmniej 2 usługi obejmujące przeprowadzenie zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego oraz co najmniej 2 usługi obejmujące przeprowadzenie zajęć z zakresu poradnictwa z zakresu doradztwa zawodowego. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony zarówno w sytuacji gdy usługi opisane w pkt. a i b były wykonywane łącznie lub osobno.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części A: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca: przedstawi wykaz co najmniej 2 osób (trenerów) wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia do przeprowadzenia zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego, które posiadają: a. wykształcenie wyższe - ukończone studia w szkole wyższej; zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii oraz przedstawi wykaz co najmniej 2 osób - pedagogów (opiekunów osób zależnych - dzieci uczestników projektu) wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia Dla części B: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 osób (trenerów) wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają: a. wykształcenie wyższe - ukończone studia w szkole wyższej; zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii b. wykształcenie wyższe - ukończone studia w szkole wyższej o specjalności doradztwo zawodowe lub ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-kosztorys ofertowy (zał. nr 1a, 1b do SIWZ). -Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu: do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników wg załączonego wzoru (zał. nr 6 do SIWZ). -pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego zawarto w jej wzorze, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp- zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy: 1) na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2) w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3) w zakresie zmian liczby uczestników (odbiorców usług) i/lub liczby godzin świadczonych usług w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsmiechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, pok. Nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części A obejmuje: 1. DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM 1.1. zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w okresie 14.06.2012r. - 17.06.2012r. Wyjazd autokarem dn. 14.06.2012 (czwartek) ok. godz. 9.00 - 8.00, powrót - wyjazd z ośrodka pobytowego 17.06.2012 (niedziela) ok. godz. 16.00 1.2. Uczestnicy wyjazdu integracyjno-szkoleniowego: 45 osób (beneficjentów) oraz 3 opiekunów - razem 48 osoby, w tym: a) 45 osób - uczestnicy projektu (beneficjenci - odbiorcy usług) tj. -28 osób dorosłych -17 dzieci: -w wieku od 0 do 4 lat - 6 dzieci (1 dzieci w wieku do 1 roku życia) -w wieku od 5 do 12 lat -8 dzieci -w wieku od 12 do 18 lat - 3 dzieci 1.3. Wyszczególnienie wg składu rodzin oraz sposób zakwaterowania: -1 osoba dorosła bez dzieci (w tym 7 kobiet) - 10 osób - dopuszcza się pokoje 1, 2 i 3 osobowe -6 rodzin - 6 x 2 osobowy pokój -6 rodzin - 6 x 3 osobowy pokój -1 rodzina - 1 x 5 osobowy pokój Wśród uczestników wyjazdu nie ma osób niepełnosprawnych fizycznie. Nie przewiduje się dodatkowych wymagań w stosunku do osób niepełnosprawnych. 1.4. Opiekunowie: 3 opiekunów (2 kobiety, 1 mężczyzna) - pracownicy GOPS w Miechowie koordynujący projekt i wspomagający opiekę nad dziećmi Zakwaterowanie opiekunów: - 1 x 2 osobowy pokój (dla kobiet) - 1 x 1 osobowy pokój - dla mężczyzny 2. KONTRAKT SOCJALNY: 2.1. w trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego: przeprowadzenie zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 39 h (26 uczestników x 1,5 h): * - h (godzina 60 min.) Wykonawca ponosi wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności koszty przewozu osób, zakwaterowania, wyżywienia oraz wszelkie koszty związane z realizacją usług w trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego w tym również wszelkie koszty zatrudnienia min 2 trenerów do przeprowadzenia zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego. Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - Polska Południowa - tereny górskie z tym, że Zamawiający wymaga, aby lokalizacja stałego miejsca pobytu uczestników wyjazdu była w odległości nie większej niż ok. 200 km od granic administracyjnych miasta Miechów. Obiekt musi być przystosowany do organizacji pobytu na wyjeździe integracyjno-szkoleniowym i musi spełniać określone standardy, tj.: baza noclegowa która umożliwi zakwaterowanie beneficjentów odpowiednio wg. wykazu rodzin opisanych w przedmiocie zamówienia oraz salą umożliwiającą przeprowadzenie zajęć. Musi posiadać bazę sanitarną i żywieniową minimum dla określonej w zamówieniu liczby uczestników pobytu oraz odpowiednie zaplecze do realizacji aktywnych form integracji. Wykonawca będący organizatorem wyjazdu zapewni: 1) pobyt w obiekcie przystosowanym do realizacji wyjazdów integracyjno-szkoleniowych, 2) kadrę gwarantującą prawidłową organizację przebiegu pobytu, 3) doraźną opiekę medyczną, 4) zakwaterowanie uczestników pobytu w obiekcie, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym spełnia następujące warunki: a) uzyskał wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), b) zapewnia zakwaterowanie uczestników w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody); c) zapewnia wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, TV-SAT, d) dysponuje salą szkoleniową przystosowaną do przeprowadzenia zajęć i kursów, e) uczestnicy pobytu powinni być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku lub kompleksie budynków. 5) całodzienne wyżywienie dla uczestników pobytu, składające się z trzech posiłków: śniadanie, obiad + deser (ciasto lub owoce) i kolacja z zastrzeżeniem, iż pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem. Ponadto w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na czas podróży. 6) w ramach całodziennego wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dziennej stawki żywieniowej na 1 osobę w wysokości min. 30,00 zł. Żywienie uczestników pobytu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny, 7) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika wyjazdu na czas przejazdów i pobytu na wyjeździe integracyjno-szkoleniowym na kwotę minimalną 10.000 zł. na każdą osobę oraz na wypadek śmierci na kwotę minimalną 5.000 zł, 8) transport uczestników na trasie Miechów (GOPS) - stałe miejsce pobytu - Miechów (GOPS) - (dojazd + powrót) -autokar/bus w wersji turystycznej z klimatyzacją, 9) minimum 1 wycieczki krajoznawcze wraz z transportem, 10) zorganizowanie min. 1 zajęć integracyjnych, np. ogniska integracyjnego, zabawy taneczne, grill itp. wraz z poczęstunkiem stosowym do typu zajęć, 11) Zorganizowanie czasu dla osób, które w danym momencie nie będą uczestniczyły w doradztwie psychologicznym. Należy położyć nacisk przede wszystkim na zajęcia integrujące uczestników wyjazdu, 12) opłacenie opłaty uzdrowiskowej/miejscowej za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, 13) bezpieczeństwo uczestników pobytu. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) przeprowadzenie zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 39 h (26 uczestników x 1,5 h): Wykonawca do przeprowadzenia w/w zajęć zobowiązany jest zapewnić wykwalifikowaną kadrę w ilości min 2 trenerów. 2) udostępnienie sali bez ograniczeń w celu przeprowadzenia w/w zajęć przez w każdym dni pobytu, 3) przekazanie uczestnikom wyjazdu integracyjno - szkoleniowego informacji o współfinansowaniu przedmiotowego wyjazdu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przedstawienie Zamawiającemu jednego pisemnego oświadczenia w tej sprawie. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwy przebieg realizacji usług związanych z przejazdem uczestników na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia i z powrotem oraz usług związanych z przebiegiem pobytu, w tym m.in. imprez integracyjnych. 5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją w/w programu. 6) Zamawiający zastrzega w uzasadnionych przypadkach prawo zmiany liczby uczestników pobytu. O dokładnej liczbie uczestników pobytu Zamawiający informuje Wykonawcę najpóźniej na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem wyjazdu. Zmiana liczby uczestników pobytu nie może być większa niż 25%. 7) Wykonawca obowiązany jest wyznaczyć osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika wyjazdu integracyjno-edukacyjnego. 8) Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjno-edukacyjnego przez jego uczestnika. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na opiekę osób zależnych (dzieci). W czasie zajęć osoby zależne (dzieci uczestników projektu) będą musiały być pod opieką opiekunów min 2 osób, których zapewni wykonawca (wymagane jest aby opiekunem osób zależnych był pedagog), oraz będą miały zorganizowany czas wolny w postaci zabaw, gier, zajęć plastycznych, muzycznych itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.50.00.00-9, 85.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego oraz poradnictwa psychologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części B obejmuje: 1. KONTRAKT SOCJALNY: 1.1. przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego zajęć grupowych dla 35 osób z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 20 h. Zajęcia mają odbyć się z podziałem na 2 grupy szkoleniowe. 1.2. przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego zajęć indywidualnych dla 35 osób z zakresu doradztwa zawodowego 52,5 h (35 uczestników x 1,5 h) oraz zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 13,5 h (9 uczestników x 1,5 h): * - h (godzina 60 min.) Zajęcia będą przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w okresie 7.05.2012r. - 30.06.2012r. z wyłączeniem dni wyjazdu integracyjnego tj. 14-17.06.2012r. Zajęcia będą odbywały się w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie, który dysponuje odpowiednią salą konferencyjno-szkoleniową i użycza jej bezpłatnie. Podczas zajęć w siedzibie zamawiającego, zamawiający wymaga zapewnienia cateringu uczestnikom zajęć. Catering w postaci poczęstunku - kawa, herbata, sok, słodycze, czas wydania zostanie ustalony z zamawiającym. Zakres przedmiotowy zajęć: -podniesienie zdolności motywacyjnych -zwiększenie koncentracji na wynikach pracy -poprawienie autoprezentacji -umiejętność radzenia sobie przy rozwiązywaniu problemów -nabranie pewności siebie w kontaktach interpersonalnych -określenie preferencji zawodowych uczestników -umiejętność poruszania się po lokalnym rynku pracy Forma prowadzenia zajęć: zajęcia grupowe oraz indywidualne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.50.00.00-9, 85.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego na potrzeby Szpitala św. Anny w Miechowie
- "Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla wychowanków Bursy Szkolnej w Miechowie w roku 2025"
- "Dostawy pieluchomajtek i podkładów do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH Z PRZEZNACZENIEM NA POTRZEBY ŻYWIENIOWE DO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 W MIECHOWIE
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w 2025 roku
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.