eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówŚwiadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Miechów: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 91554 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie , ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 38 211 60, faks 41 38 211 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsmiechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie poszczególne części zamówienia zostały oznaczone jako: Część A - zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego Część B - przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego oraz poradnictwa psychologicznego Przedmiot zamówienia dla części A obejmuje: 1. DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM 1.1. zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w okresie 14.06.2012r. - 17.06.2012r. Wyjazd autokarem dn. 14.06.2012 (czwartek) ok. godz. 9.00 - 8.00, powrót - wyjazd z ośrodka pobytowego 17.06.2012 (niedziela) ok. godz. 16.00 1.2. Uczestnicy wyjazdu integracyjno-szkoleniowego: 45 osób (beneficjentów) oraz 3 opiekunów - razem 48 osoby, w tym: a) 45 osób - uczestnicy projektu (beneficjenci - odbiorcy usług) tj. -28 osób dorosłych -17 dzieci: -w wieku od 0 do 4 lat - 6 dzieci (1 dzieci w wieku do 1 roku życia) -w wieku od 5 do 12 lat -8 dzieci -w wieku od 12 do 18 lat - 3 dzieci 1.3. Wyszczególnienie wg składu rodzin oraz sposób zakwaterowania: -1 osoba dorosła bez dzieci (w tym 7 kobiet) - 10 osób - dopuszcza się pokoje 1, 2 i 3 osobowe -6 rodzin - 6 x 2 osobowy pokój -6 rodzin - 6 x 3 osobowy pokój -1 rodzina - 1 x 5 osobowy pokój Wśród uczestników wyjazdu nie ma osób niepełnosprawnych fizycznie. Nie przewiduje się dodatkowych wymagań w stosunku do osób niepełnosprawnych. 1.4. Opiekunowie: 3 opiekunów (2 kobiety, 1 mężczyzna) - pracownicy GOPS w Miechowie koordynujący projekt i wspomagający opiekę nad dziećmi Zakwaterowanie opiekunów: - 1 x 2 osobowy pokój (dla kobiet) - 1 x 1 osobowy pokój - dla mężczyzny 2. KONTRAKT SOCJALNY: 2.1. w trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego: przeprowadzenie zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 39 h (26 uczestników x 1,5 h): * - h (godzina 60 min.) Wykonawca ponosi wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności koszty przewozu osób, zakwaterowania, wyżywienia oraz wszelkie koszty związane z realizacją usług w trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego w tym również wszelkie koszty zatrudnienia min 2 trenerów do przeprowadzenia zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego. Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - Polska Południowa - tereny górskie z tym, że Zamawiający wymaga, aby lokalizacja stałego miejsca pobytu uczestników wyjazdu była w odległości nie większej niż ok. 200 km od granic administracyjnych miasta Miechów. Obiekt musi być przystosowany do organizacji pobytu na wyjeździe integracyjno-szkoleniowym i musi spełniać określone standardy, tj.: baza noclegowa która umożliwi zakwaterowanie beneficjentów odpowiednio wg. wykazu rodzin opisanych w przedmiocie zamówienia oraz salą umożliwiającą przeprowadzenie zajęć. Musi posiadać bazę sanitarną i żywieniową minimum dla określonej w zamówieniu liczby uczestników pobytu oraz odpowiednie zaplecze do realizacji aktywnych form integracji. Wykonawca będący organizatorem wyjazdu zapewni: 1) pobyt w obiekcie przystosowanym do realizacji wyjazdów integracyjno-szkoleniowych, 2) kadrę gwarantującą prawidłową organizację przebiegu pobytu, 3) doraźną opiekę medyczną, 4) zakwaterowanie uczestników pobytu w obiekcie, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym spełnia następujące warunki: a) uzyskał wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), b) zapewnia zakwaterowanie uczestników w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody); c) zapewnia wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, TV-SAT, d) dysponuje salą szkoleniową przystosowaną do przeprowadzenia zajęć i kursów, e) uczestnicy pobytu powinni być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku lub kompleksie budynków. 5) całodzienne wyżywienie dla uczestników pobytu, składające się z trzech posiłków: śniadanie, obiad + deser (ciasto lub owoce) i kolacja z zastrzeżeniem, iż pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem. Ponadto w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na czas podróży. 6) w ramach całodziennego wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dziennej stawki żywieniowej na 1 osobę w wysokości min. 30,00 zł. Żywienie uczestników pobytu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny, 7) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika wyjazdu na czas przejazdów i pobytu na wyjeździe integracyjno-szkoleniowym na kwotę minimalną 10.000 zł. na każdą osobę oraz na wypadek śmierci na kwotę minimalną 5.000 zł, 8) transport uczestników na trasie Miechów (GOPS) - stałe miejsce pobytu - Miechów (GOPS) - (dojazd + powrót) -autokar/bus w wersji turystycznej z klimatyzacją, 9) minimum 1 wycieczki krajoznawcze wraz z transportem, 10) zorganizowanie min. 1 zajęć integracyjnych, np. ogniska integracyjnego, zabawy taneczne, grill itp. wraz z poczęstunkiem stosowym do typu zajęć, 11) Zorganizowanie czasu dla osób, które w danym momencie nie będą uczestniczyły w doradztwie psychologicznym. Należy położyć nacisk przede wszystkim na zajęcia integrujące uczestników wyjazdu, 12) opłacenie opłaty uzdrowiskowej/miejscowej za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, 13) bezpieczeństwo uczestników pobytu. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) przeprowadzenie zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 39 h (26 uczestników x 1,5 h): Wykonawca do przeprowadzenia w/w zajęć zobowiązany jest zapewnić wykwalifikowaną kadrę w ilości min 2 trenerów. 2) udostępnienie sali bez ograniczeń w celu przeprowadzenia w/w zajęć przez w każdym dni pobytu, 3) przekazanie uczestnikom wyjazdu integracyjno - szkoleniowego informacji o współfinansowaniu przedmiotowego wyjazdu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przedstawienie Zamawiającemu jednego pisemnego oświadczenia w tej sprawie. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwy przebieg realizacji usług związanych z przejazdem uczestników na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia i z powrotem oraz usług związanych z przebiegiem pobytu, w tym m.in. imprez integracyjnych. 5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją w/w programu. 6) Zamawiający zastrzega w uzasadnionych przypadkach prawo zmiany liczby uczestników pobytu. O dokładnej liczbie uczestników pobytu Zamawiający informuje Wykonawcę najpóźniej na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem wyjazdu. Zmiana liczby uczestników pobytu nie może być większa niż 25%. 7) Wykonawca obowiązany jest wyznaczyć osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika wyjazdu integracyjno-edukacyjnego. 8) Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjno-edukacyjnego przez jego uczestnika. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na opiekę osób zależnych (dzieci). W czasie zajęć osoby zależne (dzieci uczestników projektu) będą musiały być pod opieką opiekunów min 2 osób, których zapewni wykonawca (wymagane jest aby opiekunem osób zależnych był pedagog), oraz będą miały zorganizowany czas wolny w postaci zabaw, gier, zajęć plastycznych, muzycznych itp. Przedmiot zamówienia dla części B obejmuje: 1. KONTRAKT SOCJALNY: 1.1. przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego zajęć grupowych dla 35 osób z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 20 h. Zajęcia mają odbyć się z podziałem na 2 grupy szkoleniowe. 1.2. przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego zajęć indywidualnych dla 35 osób z zakresu doradztwa zawodowego 52,5 h (35 uczestników x 1,5 h) oraz zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 13,5 h (9 uczestników x 1,5 h): * - h (godzina 60 min.) Zajęcia będą przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w okresie 7.05.2012r. - 30.06.2012r. z wyłączeniem dni wyjazdu integracyjnego tj. 14-17.06.2012r. Zajęcia będą odbywały się w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie, który dysponuje odpowiednią salą konferencyjno-szkoleniową i użycza jej bezpłatnie. Podczas zajęć w siedzibie zamawiającego, zamawiający wymaga zapewnienia cateringu uczestnikom zajęć. Catering w postaci poczęstunku - kawa, herbata, sok, słodycze, czas wydania zostanie ustalony z zamawiającym. Zakres przedmiotowy zajęć: -podniesienie zdolności motywacyjnych -zwiększenie koncentracji na wynikach pracy -poprawienie autoprezentacji -umiejętność radzenia sobie przy rozwiązywaniu problemów -nabranie pewności siebie w kontaktach interpersonalnych -określenie preferencji zawodowych uczestników -umiejętność poruszania się po lokalnym rynku pracy Forma prowadzenia zajęć: zajęcia grupowe oraz indywidualne. Postanowienia wspólne dla zadań częściowych A i B: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę. Wszelkie rozliczenia końcowe miedzy zamawiającym a wykonawcą zrealizowanych usług a szczególności w rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników lub zmian liczby godzin zajęć dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę odpowiednio dla danej części zamówienia. Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. Każdy z uczestników zajęć musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w projekcie, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części A: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny (na dany rok kalendarzowy) wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) - ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonych w tym zakresie oświadczeń - (załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 6 do SIWZ). Dla części B: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części A: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a. co najmniej 2 usługi zbliżone do profilu zamówienia, przez co Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą na zorganizowaniu wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem (min. 4 dniowy pobyt grupa min. 40-osobowa), z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji + zapewnienie transportu. Dla części B: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a. co najmniej 2 usługi obejmujące przeprowadzenie zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego oraz co najmniej 2 usługi obejmujące przeprowadzenie zajęć z zakresu poradnictwa z zakresu doradztwa zawodowego. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony zarówno w sytuacji gdy usługi opisane w pkt. a i b były wykonywane łącznie lub osobno.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części A: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca: przedstawi wykaz co najmniej 2 osób (trenerów) wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia do przeprowadzenia zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego, które posiadają: a. wykształcenie wyższe - ukończone studia w szkole wyższej; zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii oraz przedstawi wykaz co najmniej 2 osób - pedagogów (opiekunów osób zależnych - dzieci uczestników projektu) wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia Dla części B: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 osób (trenerów) wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają: a. wykształcenie wyższe - ukończone studia w szkole wyższej; zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii b. wykształcenie wyższe - ukończone studia w szkole wyższej o specjalności doradztwo zawodowe lub ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-kosztorys ofertowy (zał. nr 1a, 1b do SIWZ). -Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu: do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników wg załączonego wzoru (zał. nr 6 do SIWZ). -pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego zawarto w jej wzorze, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp- zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy: 1) na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2) w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3) w zakresie zmian liczby uczestników (odbiorców usług) i/lub liczby godzin świadczonych usług w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsmiechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, pok. Nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części A obejmuje: 1. DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM 1.1. zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w okresie 14.06.2012r. - 17.06.2012r. Wyjazd autokarem dn. 14.06.2012 (czwartek) ok. godz. 9.00 - 8.00, powrót - wyjazd z ośrodka pobytowego 17.06.2012 (niedziela) ok. godz. 16.00 1.2. Uczestnicy wyjazdu integracyjno-szkoleniowego: 45 osób (beneficjentów) oraz 3 opiekunów - razem 48 osoby, w tym: a) 45 osób - uczestnicy projektu (beneficjenci - odbiorcy usług) tj. -28 osób dorosłych -17 dzieci: -w wieku od 0 do 4 lat - 6 dzieci (1 dzieci w wieku do 1 roku życia) -w wieku od 5 do 12 lat -8 dzieci -w wieku od 12 do 18 lat - 3 dzieci 1.3. Wyszczególnienie wg składu rodzin oraz sposób zakwaterowania: -1 osoba dorosła bez dzieci (w tym 7 kobiet) - 10 osób - dopuszcza się pokoje 1, 2 i 3 osobowe -6 rodzin - 6 x 2 osobowy pokój -6 rodzin - 6 x 3 osobowy pokój -1 rodzina - 1 x 5 osobowy pokój Wśród uczestników wyjazdu nie ma osób niepełnosprawnych fizycznie. Nie przewiduje się dodatkowych wymagań w stosunku do osób niepełnosprawnych. 1.4. Opiekunowie: 3 opiekunów (2 kobiety, 1 mężczyzna) - pracownicy GOPS w Miechowie koordynujący projekt i wspomagający opiekę nad dziećmi Zakwaterowanie opiekunów: - 1 x 2 osobowy pokój (dla kobiet) - 1 x 1 osobowy pokój - dla mężczyzny 2. KONTRAKT SOCJALNY: 2.1. w trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego: przeprowadzenie zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 39 h (26 uczestników x 1,5 h): * - h (godzina 60 min.) Wykonawca ponosi wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności koszty przewozu osób, zakwaterowania, wyżywienia oraz wszelkie koszty związane z realizacją usług w trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego w tym również wszelkie koszty zatrudnienia min 2 trenerów do przeprowadzenia zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego. Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - Polska Południowa - tereny górskie z tym, że Zamawiający wymaga, aby lokalizacja stałego miejsca pobytu uczestników wyjazdu była w odległości nie większej niż ok. 200 km od granic administracyjnych miasta Miechów. Obiekt musi być przystosowany do organizacji pobytu na wyjeździe integracyjno-szkoleniowym i musi spełniać określone standardy, tj.: baza noclegowa która umożliwi zakwaterowanie beneficjentów odpowiednio wg. wykazu rodzin opisanych w przedmiocie zamówienia oraz salą umożliwiającą przeprowadzenie zajęć. Musi posiadać bazę sanitarną i żywieniową minimum dla określonej w zamówieniu liczby uczestników pobytu oraz odpowiednie zaplecze do realizacji aktywnych form integracji. Wykonawca będący organizatorem wyjazdu zapewni: 1) pobyt w obiekcie przystosowanym do realizacji wyjazdów integracyjno-szkoleniowych, 2) kadrę gwarantującą prawidłową organizację przebiegu pobytu, 3) doraźną opiekę medyczną, 4) zakwaterowanie uczestników pobytu w obiekcie, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym spełnia następujące warunki: a) uzyskał wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), b) zapewnia zakwaterowanie uczestników w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody); c) zapewnia wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, TV-SAT, d) dysponuje salą szkoleniową przystosowaną do przeprowadzenia zajęć i kursów, e) uczestnicy pobytu powinni być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku lub kompleksie budynków. 5) całodzienne wyżywienie dla uczestników pobytu, składające się z trzech posiłków: śniadanie, obiad + deser (ciasto lub owoce) i kolacja z zastrzeżeniem, iż pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem. Ponadto w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na czas podróży. 6) w ramach całodziennego wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dziennej stawki żywieniowej na 1 osobę w wysokości min. 30,00 zł. Żywienie uczestników pobytu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny, 7) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika wyjazdu na czas przejazdów i pobytu na wyjeździe integracyjno-szkoleniowym na kwotę minimalną 10.000 zł. na każdą osobę oraz na wypadek śmierci na kwotę minimalną 5.000 zł, 8) transport uczestników na trasie Miechów (GOPS) - stałe miejsce pobytu - Miechów (GOPS) - (dojazd + powrót) -autokar/bus w wersji turystycznej z klimatyzacją, 9) minimum 1 wycieczki krajoznawcze wraz z transportem, 10) zorganizowanie min. 1 zajęć integracyjnych, np. ogniska integracyjnego, zabawy taneczne, grill itp. wraz z poczęstunkiem stosowym do typu zajęć, 11) Zorganizowanie czasu dla osób, które w danym momencie nie będą uczestniczyły w doradztwie psychologicznym. Należy położyć nacisk przede wszystkim na zajęcia integrujące uczestników wyjazdu, 12) opłacenie opłaty uzdrowiskowej/miejscowej za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, 13) bezpieczeństwo uczestników pobytu. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) przeprowadzenie zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 39 h (26 uczestników x 1,5 h): Wykonawca do przeprowadzenia w/w zajęć zobowiązany jest zapewnić wykwalifikowaną kadrę w ilości min 2 trenerów. 2) udostępnienie sali bez ograniczeń w celu przeprowadzenia w/w zajęć przez w każdym dni pobytu, 3) przekazanie uczestnikom wyjazdu integracyjno - szkoleniowego informacji o współfinansowaniu przedmiotowego wyjazdu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przedstawienie Zamawiającemu jednego pisemnego oświadczenia w tej sprawie. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwy przebieg realizacji usług związanych z przejazdem uczestników na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia i z powrotem oraz usług związanych z przebiegiem pobytu, w tym m.in. imprez integracyjnych. 5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją w/w programu. 6) Zamawiający zastrzega w uzasadnionych przypadkach prawo zmiany liczby uczestników pobytu. O dokładnej liczbie uczestników pobytu Zamawiający informuje Wykonawcę najpóźniej na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem wyjazdu. Zmiana liczby uczestników pobytu nie może być większa niż 25%. 7) Wykonawca obowiązany jest wyznaczyć osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika wyjazdu integracyjno-edukacyjnego. 8) Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjno-edukacyjnego przez jego uczestnika. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na opiekę osób zależnych (dzieci). W czasie zajęć osoby zależne (dzieci uczestników projektu) będą musiały być pod opieką opiekunów min 2 osób, których zapewni wykonawca (wymagane jest aby opiekunem osób zależnych był pedagog), oraz będą miały zorganizowany czas wolny w postaci zabaw, gier, zajęć plastycznych, muzycznych itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.50.00.00-9, 85.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego oraz poradnictwa psychologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części B obejmuje: 1. KONTRAKT SOCJALNY: 1.1. przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego zajęć grupowych dla 35 osób z zakresu doradztwa zawodowego w ilości 20 h. Zajęcia mają odbyć się z podziałem na 2 grupy szkoleniowe. 1.2. przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego zajęć indywidualnych dla 35 osób z zakresu doradztwa zawodowego 52,5 h (35 uczestników x 1,5 h) oraz zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego w łącznej ilości 13,5 h (9 uczestników x 1,5 h): * - h (godzina 60 min.) Zajęcia będą przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w okresie 7.05.2012r. - 30.06.2012r. z wyłączeniem dni wyjazdu integracyjnego tj. 14-17.06.2012r. Zajęcia będą odbywały się w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie, który dysponuje odpowiednią salą konferencyjno-szkoleniową i użycza jej bezpłatnie. Podczas zajęć w siedzibie zamawiającego, zamawiający wymaga zapewnienia cateringu uczestnikom zajęć. Catering w postaci poczęstunku - kawa, herbata, sok, słodycze, czas wydania zostanie ustalony z zamawiającym. Zakres przedmiotowy zajęć: -podniesienie zdolności motywacyjnych -zwiększenie koncentracji na wynikach pracy -poprawienie autoprezentacji -umiejętność radzenia sobie przy rozwiązywaniu problemów -nabranie pewności siebie w kontaktach interpersonalnych -określenie preferencji zawodowych uczestników -umiejętność poruszania się po lokalnym rynku pracy Forma prowadzenia zajęć: zajęcia grupowe oraz indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.50.00.00-9, 85.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.