To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-22
Ostróda: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. /Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne/
Numer ogłoszenia: 91618 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36265 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 12 44, faks 89 648 41 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. /Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne/.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (dalej: Inwestycja). Zakres rzeczowy pełnienia funkcji inżyniera kontraktu, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje: 1) udział w przygotowaniu SIWZ w szczególności Opisu przedmiotu zamówienia dla przetargu na roboty budowlane polegające na: Budowie podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. W ramach tego przetargu realizowana będzie podkwatera nr III.1 o powierzchni ok. 2,5 ha, o pojemności ok. 250 000 m3 z groblą dzielącą kwaterę nr III na dwie części. Dreny podfoliowe i nadfoliowe zakończone w grobli /zaczopowane/ umożliwiające podłączenie drenów w przypadku budowy podkwatery III.2. 2) koordynowanie prac z Projektantem w celu przeprojektowania istniejacego projektu dla aktualnych celów polegających na wybudowaniu podkwatery III.1 (a nie całej kwatery III) - wybudowanie grobli dzielącej kwaterę nr III plus wybudowanie zbiornika odcieków z kwatery o pojemności ok. 1 500 m3. 3) Koordynowanie prac z Projektantem przy przygotowaniu wszystkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia przetargu na budowę podkwatery III.1. 4) Wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. 5) reprezentowanie inwestora, którym jest Zamawiający podczas przygotowania i realizacji Inwestycji, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, harmonogramem rzeczowo-finansowym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej oraz wytycznymi Zamawiającego, 6) Nadzorowanie wykonawcy w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami w przypadku wystąpienia ich na terenie budowy. 7) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 10) szczegółowe zapoznanie się z zakresem Inwestycji i dokumentacją projektową, przekazanie Zamawiającemu uwag odnośnie ewentualnych nieprawidłowości lub braków oraz sugestii dotyczących ich usunięcia, 11) zapoznanie się z treścią projektu umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych i zgłoszenie ew. uwag merytorycznych w zakresie obowiązków Wykonawcy, a następnie nadzór nad realizacją zawartej umowy, 12) weryfikacja i wnioskowanie do akceptacji podwykonawców robót budowlanych, w tym umów z podwykonawcami, 13) kontrola uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętności Wykonawcy ( podwykonawców) robót budowlanych, 14) kontrola jakości robót budowlanych i stanu technicznego używanych przez Wykonawcę na budowie maszyn i urządzeń, 15) uczestnictwo w opracowaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego, na podstawie którego będzie realizowana Inwestycja, 16) opiniowanie i egzekwowanie terminów określonych w harmonogramie, o którym mowa powyżej, informowanie zamawiającego o wszelkich zagrożeniach terminów i ich przekroczeniu, 17) systematyczna kontrola i opiniowanie prawidłowości wpisów Wykonawcy robót budowlanych do Dziennika Budowy, podejmowanie decyzji w sprawach budowy przewidzianych przepisami i niniejszą umową dla inspektora nadzoru, 18) ocena przygotowania placu budowy pod względem organizacji i bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia pracowników Wykonawcy robót budowlanych oraz pod względem zabezpieczenia terenu Zakładu dla jego normalnej pracy, 19) bieżące pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach na placu budowy oraz o prawdopodobnych, przyszłych zdarzeniach i okolicznościach, które mogą mieć negatywny wpływ na jakość robót, wzrost kosztów budowy lub opóźnienie terminu realizacji wykonania robót, 20) egzekwowanie usuwania wad prac wykonanych nieprawidłowo lub poniżej standardu, 21) kontrola jakości i zgodności urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia z określonymi w ofercie, uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych oraz Projektantem wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego oraz ich zatwierdzanie bądź odrzucanie, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, 22) analizowanie i opiniowanie wniosków w sprawie robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych, 23) organizowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych określonych w harmonogramie rzeczowo -finansowym oraz odbioru końcowego, formułowanie odpowiednich wniosków w protokołach odbiorów, 24) czynne uczestnictwo w radach budowy, 25) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o zakończeniu budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Ostródzie; 26) przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót sprawozdania końcowego z realizacji Inwestycji na piśmie. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 17 lipca 1994r.- Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1409 ze zm.) oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy zakres robot budowlanych zadania pn. Budowa kwatery składowania nr III jest częścią składową Projektu budowlanego niecki składowiska stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "INSPEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "INSPEC" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC Sp. z o.o., ul. 1 Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59532,00
Oferta z najniższą ceną: 59532,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307426,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- INWENTARYZACJA REKLAM NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA WRAZ Z OCENĄ ZGODNOŚCI Z UCHWAŁĄ KRAJOBRAZOWĄ
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych gminnych ul. Różana, Bratkowa, Liliowa w miejscowości Jonkowo wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej ....."
- "Przebudowa ul. Akacjowej w miejscowości Gajewo, Gmina Giżycko"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chełmce gm. Strawczyn"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Pełnienie funkcji koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.