Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-22
Bytom: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu w 26 placówkach edukacyjnych w Bytomiu w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 91724 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 9 , ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 787 10 19, 787 00 86, faks 32 787 10 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gimnazjum9bytom.szkolnastrona.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu w 26 placówkach edukacyjnych w Bytomiu w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa sukcesywnego świadczenia usług cateringowych dla uczestników projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu w 26 placówkach oraz w ramach pracy 7 sieci samokształcenia polegająca na przygotowaniu zestawów cateringowych wg poniższego opisu menu i harmonogramu świadczenia usług w poszczególnych placówkach w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015r. Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków, odbiór naczyń. Harmonogram dostarczania usług cateringowych z ciepłym posiłkiem: Przedszkole nr 5: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 15, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015: 3 łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015: 45; Przedszkole nr 14: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015: 10, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 30; Przedszkole nr 21: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca - 10, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 30; Przedszkole nr 32: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 12, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 36; Przedszkole nr 63: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 15, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 45; Szkoła Podstawowa nr 9: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 33, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 96; Szkoła Podstawowa nr 23: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 32, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 64; Szkoła Podstawowa nr 32; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 29, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3; łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 87; Szkoła Podstawowa nr 33: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 44, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 132; Szkoła Podstawowa nr 36; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 54, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 162; Szkoła Podstawowa nr 37; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 26, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 52; Szkoła Podstawowa nr 38; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 16, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015- 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 48; Szkoła Podstawowa nr 44; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 27, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 81; Szkoła Podstawowa nr 45: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 60, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 180; Szkoła Podstawowa nr 46: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 29, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 87; Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 71, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 213; Gimnazjum nr 14: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015: 25, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 -75; Szkoła Podstawowa nr 43: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 22, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 66; Gimnazjum nr 7: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 44, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 88; Gimnazjum nr 2: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 37, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca - 74; Gimnazjum nr 8: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 28, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 84; Gimnazjum nr 4: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 15, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 45; Gimnazjum nr 9: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 22, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2; łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 44; Gimnazjum nr 15: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 16, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 -2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 -32; II Liceum Ogólnokształcące: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 30, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 -60; VIII Liceum Ogólnokształcące: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 36, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 108. Skład zestawów cateringowych dla danej placówce określa koordynator projektu lub SORE w danej placówce na dzień przed szkoleniem. Ostateczną liczbę posiłków podaje SORE w dniu szkolenia na 3 godziny przed szkoleniem. Skład jednego zestawu cateringowego z ciepłym posiłkiem opisano poniżej: Zestaw nr 1 (opis zestawu dla jednej osoby) Zupa pomidorowa z makaronem (min. 0,4 l/osobę) Sałatka Cezara (300 g)/osobę: mix min. 3 gatunków sałat z grillowanym kurczakiem (min. 150 g kurczaka), sos czosnkowy na bazie jogurtu naturalnego, oliwki czarne i zielone (min. 6 sztuk), pomidorki koktajlowe min. 6 szt. Pierogi ruskie 8 sztuk z cebulką (min. 250 g) Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów: Szarlotka na kruchym cieście z posypką maślaną Banan min. 150 g Woda mineralna gazowana i niegazowana - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa kawa w równych proporcjach na osobę, łącznie 0,5 l/ osobę) Cukier 30g, Mleko zagęszczone 2 szt. (100 ml) Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach) Cytryna 15g lub Zestaw nr 2 (opis zestawu dla jednej osoby) Rolada wołowa (min.180 g, z czego min. 150 g mięsa) z sosem, kluski śląskie 6 sztuk (130 g), świeża czerwona kapusta (150 g) z jabłkiem, buraczki zasmażane (120 g), rosół z kury z makaronem i warzywami (min. 0,4 l/osobę) Ciasto z blachy 1 porcja na osobę 200 gramów: Sernik wiedeński Jabłko min. 100 g Woda mineralna gazowana i niegazowana - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa kawa w równych proporcjach na osobę, łącznie 0,5 l/ osobę) Cukier 30g, Mleko zagęszczone 2 szt. (100 ml) Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach) Cytryna 15g lub Zestaw nr 3 (opis zestawu dla jednej osoby) Filet z kurczaka w panierce z migdałów (min. 150 g mięsa), gotowane ziemniaki (120 g), surówka z białej surowej kapusty z marchewką koperkiem i jabłkiem i sosem czosnkowym (min. 150 g), oraz sałatka z kapusty pekińskiej z papryką, ogórkiem, cebulą (min. 150 g), zupa ogórkowa (min. 0,4 l/osobę) Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów - drożdżowe z kruszonką Gruszka (min 130 g) Woda mineralna gazowana i niegazowana - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa kawa w równych proporcjach na osobę, łącznie 0,5 l/ osobę) Cukier 30g, Mleko zagęszczone 2 szt. (100 ml) Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach) Cytryna 15g lub Zestaw nr 4 (opis zestawu dla jednej osoby) Placek po węgiersku (min. 300 g porcja), w tym min. 150 g mięsa wołowego lub wieprzowego, sałatka grecka 250g (mix 3 sałat: rzymska, rukola, masłowa), czarne oliwki i zielone - mix, min. 50 g, ser typu feta min. 80 g., pomidorki koktajlowe min.50g,) Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów: Makowiec na kruchym spodzie 2 mandarynki/ 1os. Woda mineralna gazowana i niegazowana - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa kawa w równych proporcjach na osobę, łącznie 0,5 l/ osobę) Cukier 30g, Mleko zagęszczone 2 szt. (100 ml) Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach) Cytryna 15g lub Zestaw nr 5 (opis zestawu dla jednej osoby) Filet łososia norweskiego (min. 220 g mięsa), gotowane ziemniaki (120 g), surówka z białej surowej kapusty z marchewką koperkiem i jabłkiem i sosem czosnkowym (min. 150 g), oraz szpinak na gęsto z czosnkiem (min. 100 g), zupa borowikowa (min. 0,4 l/osobę) Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów - kruche z wiśniami Jabłko (min 130 g) Woda mineralna gazowana i niegazowana - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa kawa w równych proporcjach na osobę, łącznie 0,5 l/ osobę) Cukier 30g, Mleko zagęszczone 2 szt. (100 ml) Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach) Cytryna 15g. Ilość zestawów cateringowych oraz ich skład dla danej sieci współpracy i samokształcenia określa koordynator projektu lub koordynator sieci na 3 godziny przed planowanym szkoleniem.Skład jednego zestawu cateringowego z zimnym posiłkiem kanapkowym obejmuje: 1. Kanapki bankietowe min. 3 sztuki (min. 150 g) na uczestnika zawierające: sałatę zieloną, polędwicę wieprzową, pastę twarogową i pastę z łososia i tuńczyka, ser żółty, jajko, pomidor, ogórek zielony, masło. Kanapki podane będą na pieczywie jasnym i ciemnym - pełnoziarnistym. Wykonawca dostarczy kanapki w dwóch lub trzech kompozycjach, na bazie składników wymienionych wyżej, w ilościach po 1/2 ogólnej ilości kanapek dla dwóch kompozycji lub po 1/3 ogólnej liczby kanapek dla trzech kompozycji. Kanapki przygotowane mają być wyłącznie ze świeżych produktów dostępnych na rynku: powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. 2a. sałatkę grecką (min. 250 g) na uczestnika zawierające: mix 3 rodzajów sałat, min. 4 pomidorki koktajlowe, min. 6 oliwek (mix 3 zielone i 3 czarne) i dwa inne warzywa np. ogórek i kukurydza po 15 g każde, ser typu feta min. 120 g/osobę, sos winegret. lub 2b. sałatkę Cezara (min. 250 g) na uczestnika zawierające: mix 3 rodzajów sałat, min. 4 pomidorki koktajlowe, min. 6 oliwek (mix 3 zielone i 3 czarne) i dwa inne warzywa np. ogórek i kukurydza, grillowany kurczak min 120 g/osobę, sos winegret. 3. Zestaw kawowy: kawa (kawa rozpuszczalna i sypana parzona, parzona w metalowych termosach a podawana w kubkach jednorazowych kubkach przystosowanych do zalewania wrzątkiem, o poj. 0,3l - min. 200 ml naparu na jednego uczestnika szkolenia), ekspresowa herbata owocowa i czarna w jednorazowych saszetkach pakowanych oddzielnie zawierająca całe liście herbaty lub suszu owocowego (2 sztuki dla uczestnika), woda 0,5 l niegazowana, śmietanka do kawy, jednorazowa płynna w jednorazowym pojemniku, nie mniej niż 10g lub sypana jednorazowa tzw. zabielacz do kawy, cytryna, cukier do herbaty i kawy, w saszetkach jednorazowych nie mniej niż 4 g; susz konferencyjny min. 3 kruche ciastka/os., sernik lub makowiec lub ciasto z owocami min. 150 g/osobę. Owoce: jabłko (min. 150 g lub banan min 150 g lub gruszka min. 150 g). Harmonogram dostarczania usług cateringowych z posiłkiem kanapkowym: sieć Edukacja czytelnicza z elementami kultury, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 4, liczba zestawów - 80; Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora, sieć: Stres i wypalenie zawodowe, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 3, liczba zestawów - 95; sieć: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 3, liczba zestawów - 60; sieć TIK - liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 3, liczba zestawów -60. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć: a) naczynia jednorazowe (talerze deserowe styropianowe) do konsumpcji ciastek lub/i kanapek w ilości uczestników przewidzianych na każde szkolenie b) łyżeczki jednorazowe w ilości w ilości uczestników przewidzianych na każde szkolenie, kubki do zimnych napojów w ilości w ilości uczestników przewidzianych na każde szkolenie, 4 worki na zużyte naczynia o pojemności 60 litrów na każde szkolenie. W zleceniu Zamawiający określi na dzień przed spotkaniem termin, miejsce, zakres usługi restauracyjnej tj. zestaw zgodnie z opisem w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostarczenia usługi, jak i ilości posiłków max do 3 godzin przed szkoleniem z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w posiłkach wchodzących w skład danego zestawu usługi. Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przygotowania, dowozu i podawania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali, w której będzie odbywało się szkolenie, - świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, - przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz.U.2010.136.914 ze zm.), - przygotowania posiłków w sposób uzgodniony z Zamawiającym, - świadczenia usług cateringowych na zastawie ceramicznej lub porcelanowej, ewentualnie w jednorazowych opakowaniach przystosowanych do żywności, - dostarczania do placówek ciepłych posiłków o temp. nie mniejszej niż 65 stopni C, - estetycznego i higienicznego podawania posiłków, - dostarczania i wydawania posiłków w wyznaczonej godzinie i nie wcześniej niż 10 min przed ustalonym terminem na miejsce wskazane przez Zamawiającego - zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych bezpośrednio po zakończeniu szkolenia lub w dniu następnym. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia umowne wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do specyfikacji (załącznik nr 8)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną decyzję właściwego organu inspekcji sanitarnej uprawniającej Wykonawcę do prowadzenia działalności gastronomicznej, w tym cateringowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi cateringowe na kwotę nie mniejszą niż 25000 (brutto) każda oraz przedłożyć dowody czy zostały wykonane należycie. W przypadku usług wykonywanych, Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli do dnia wyznaczonego na składanie ofert w ww. okresie nastąpiła realizacja co najmniej dwóch usług cateringowych na kwotę nie mniejszą niż 25 000zł (brutto) każda oraz Wykonawca przedłoży dowody czy zostały wykonane należycie. b) Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu usług cateringowych dla grup co najmniej 50 osób dorosłych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 2 środkami transportu posiadającymi aktualne zaświadczenie lub decyzję zatwierdzającą właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej dopuszczające je do przewozu żywności (zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Zarządzeniem nr 852 UE Zbiór wytycznych w zakresie wdrażania procedur opartych na zasadach HACCP oraz ułatwień we wdrażaniu zasad HACCP w niektórych przedsiębiorstwach sektora spożywczego).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 5 do siwz), Pod pojęciem głównych usług zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. UWAGA: a)dowodami, o których mowa powyżej - zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - są: -poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, b)w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr7 do siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - potencjał i doświadczenie Wykonawcy - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1)zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2)zmiana wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmianę wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy, podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa 3)zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć, w przypadku reorganizacji placówek lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego i nie dającej się przewidzieć, 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego wykazującego zasadność wprowadzenia zmian. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów realizacji usługi oraz terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu oraz w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności zarówno po stronie Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjum9bytom.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 9, ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom, woj. śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 08:00, miejsce: Gimnazjum Nr 9, ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA- POKL.03.05.00-00-223/12; współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty; Poddziałanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2a pzp..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- Świadczenie usługi cateringowej/gastronomicznej podczas warsztatów/spotkań w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Świadczenie usług zbiorowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Budowlani" w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 6, w okresie od 01.02.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków do DDS +, ŚDS oraz przygotowanie i wydawanie posiłków osobom bezdomnym i dorosłym (..) oraz dowożenie posiłków osobom (...) na terenie miasta i i Gminy Olecko.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.