eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sporządzenie projektów remontów ulic na terenie Dzielnicy Żoliborz w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Warszawa: Sporządzenie projektów remontów ulic na terenie Dzielnicy Żoliborz w Warszawie
Numer ogłoszenia: 91809 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz , ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5601365, faks 022 5601367.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoliborz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektów remontów ulic na terenie Dzielnicy Żoliborz w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektów remontów ulic na terenie Dzielnicy Żoliborz w Warszawie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali wiedzę i doświadczenię tj. zrealizowali co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego (budowy, przebudowy lub remontu) drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 30.000,- zł brutto (każde zamówienie). Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku wykazania zamówienia, które nie zostanie poparte przez Wykonawcę stosownym dokumentem - pozycja ta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawcy dysponowali odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie co najmniej: 1. jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną w budownictwie jako: a) projektant w specjalności drogowej; b) projektant w specjalności sanitarnej; c) projektant w specjalności elektrycznej; d) koordynator projektu ze strony Wykonawcy. Osoby te muszą posiadać uprawnienia projektantów do pełnienia poszczególnych funkcji oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy wyłącznie na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w tym: 1. Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) Wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) Wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje opracowanie, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu określonego we wzorze umowy, c) Wstrzymanie realizacji projektu przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy, d) W przypadku nie uzyskania wymaganych prawem ostatecznych decyzji administracyjnych zgodnie z art. 35 k.p.a i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi, niezbędnych, do uzyskania pozwolenia na budowę (zgłoszenia) i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, e) W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, po dacie zawarcia umowy o charakterze działania siły wyższej. 2. Zmiany osoby pełniącej funkcję koordynatora w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) Nie wykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z umowy, b) Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, c) Jeżeli zmiana ta jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoliborz.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Żoliborz, Warszawa, ul. Słowackiego 6/8, Wydział Obsługi Mieszkańców, stanowisko nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 08:45, miejsce: Urząd Dzielnicy Zoliborz, Warszawa, ul. Słowackiego 6/8, kancelaria urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Sporządzenie projektu ulicy Bytomskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu ulicy Bytomskiej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Sporządzenie projektu ulicy Hozjusza na odcinku od ul. Kozietulskiego do ul. Krasińskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu ulicy Hozjusza na odcinku od ul. Kozietulskiego do ul. Krasińskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Sporządzenie projektu ulicy Modrzejewskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu ulicy Modrzejewskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.