Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Piła: Dostawa odzieży i bielizny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 91835 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile, ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, fax (067) 212 40 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży i bielizny jednorazowego użytku w ilościach i rodzajach wymienionych w załaczniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.44.33.00 - Włókiennicze nakrycia głowy Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.33.00 - Nakrycia głowy Oryginalny kod CPV: 17.21.22.00 - Pokrycia Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.22.00 - Pokrycia Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykinawcy spełniający następujace warunki: a) posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegaja wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postepowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na pdstawie złozonych dokumentów i oswiadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujacych dokumentów i oswiadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termimu składania ofert, b) oswiadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oswiadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oswiadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile, im. Stanisława Staszica, 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pod. D3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpitala Specjalistyczny w Pile, im. Stanisława Staszica, 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna j.u..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska chirirgiczna jed. 3 warstwowa, wiązana, niepyląca pełonobarierowa-24.000 szt; maska chirurgiczna jed. 3 warstwowa,wizązana, niepląca, pełnobarierowa, z przezroczystą nierosiejacą osłąna na oczy-400 szt; czepek pielęgniarski z przewiewnej włókniny jedn. ściągany gumka wokół głowy, okrągły niejałowy, duzy-7.000 szt;czepek chirurgiczny meski jedn. typu furażerka z włókniny perforowanej wchłaniającej pot, wiązana z tyłu na troki, głeboki niejałowy rozmiar XL-5.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.44.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bielizna j.u..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuch ochronny z włókniny jedn. rękaw zakonczony gumką, niejałowy rozmiar L, XL-2.000 szt; fartuch chirurgiczny jedn. ze wzmocnionej włókniny z nieprzemakalnymi wstawkami w części przedniej i rekawach, z bawełnianymi mankietami sterylny rozm. XXL-30 szt; fartuch chirirgiczny jedn. ze wzmocnionej włókniny z nieprzemakalnymi wstawkami w częci przedniej i rekawach, z bawełnianymi mankietami niesterylny rozm. XL-160 szt; fartuch chirurgiczny przedni do mokrych zabiegów urologicznych z miekiej i mocnej folii, sterylny długośc od pasa do dołu ok.110 cm, wysokość części piersiowej z wycieciem na szyję (od pasa do ramion) ok. 50 cm, szerw pasie 40 cm, szer. w ramionach 60 cm-450 szt; fartuch przedni foliowy-4.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bielizna j.u..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrycia na stolik Mayo z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonna zewnętrzna, sterylny, jednorazowy, wymiar 55/65x110-120 cm-3.900 szt; pokrowiec jednorazowy foliowy na przewody, sterylny, teleskopowo złozony z taśmami do mocowania na końcach rozmiar 18/20x215/230 cm-400 szt; osłona jednorazowa, sterylna wykonana z folii, 25x25 cm (do sterylnej izolacji baterii wiertarek)-300 szt; serweta operacyjna jedn. z dwustronnego laminatu nieprzemakalnego, z chłonna warstwą zewnetrzną sterylna rozmiar 75x90 cm +/- 5 cm-1.500 szt; serweta operacyjna sterylna, jedn. z dwustronnego laminatu nieprzemakalnego z chłonna warstwą zewnętrzna, rozm. 90x150 cm-1.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 17.21.22.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bielizna j.u..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie ochronne wzmocnione jednorazowego uzytku z włókniny nieprzemakalnej, antypozlizgowej, dł. cholewki powyżej kostki (min.8-10 cm) z gumka i trokami ponizej gumki-4.000 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 19.33.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bielizna j.u..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrycia higieniczne z włókniny foliowej, w rolce o szre. 50 cm. perforacja co ok. 40 cm, długość rolki 70 m-35 szt; pokrycia higieniczne z włókniny, w rolce o szerokości 33 cm, perforacja co ok. 50 cm, długość rolki ok. 25 m- 70 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 17.21.22.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bielizna j.u..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenie poearcyjne jedorazowe, sterylne. Zestaw pionowyizolacyjny (dł. powyżej 300 cm, wysokość powyżej 200 cm) z wbudowana folia operacyjna i taśma przylepną wzdłuz górnego brzegu. Wymagana wbudowana torba (zbiornik) na płyny ustrijowe umieszczona tuz ponizej folii operacyjanej, mocowana do przewodów i drenów oraz kieszeń (jedna lub więcej na narzedzia)-40 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 17.21.22.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Odtworzenie chałupy z Runowa Krajeńskiego w Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią, oddziale Muzeum Okręgowego w Pile
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania oraz montażem wkładu (...)
- PŁYNY DO HEMODIALIZ II
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę parkingu z miejscami postojowymi dla rowerów oraz drogami dojazdowymi przy ulicy 14 Lutego w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Zakup wraz z dostawą dodatkowych elementów wyposażenia oraz umundurowania dla funkcjonariuszy garnizonu śląskiej Policji
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.