Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego w modułach
Numer ogłoszenia: 91894 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego , ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2577000 w. 7108, 2577108, faks 032 257 74 99,2577108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w modułach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w modułach: Moduł I - Zestawy komputerowe - Komputery stacjonarne Moduł II - Notebooki Moduł III - Drukarki Moduł IV - Wyposażenie dodatkowe dla stanowiska komputerowego osoby niedowidzącej i stanowiska osoby niewidomej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 48.51.20.00 - Pakiety oprogramowania do interaktywnych odpowiedzi głosowych 30.23.74.70 - Nakładki do klawiatur z pismem Braille?a 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wobec powyższego Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako: 2.1. Wykazanie się zrealizowaniem z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na dostawę: - dla modułu I: zestawów komputerowych i/lub komputerów stacjonarnych i/lub notebooków, o wartości każdego z zamówień co najmniej: 30 000 złotych brutto; - dla modułu II: zestawów komputerowych i/lub komputerów stacjonarnych i/lub notebooków, o wartości każdego z zamówień co najmniej: 15 000 złotych brutto; - dla modułu III: drukarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych, o wartości każdego z zamówień co najmniej: 20 000 złotych brutto; - dla modułu IV: sprzętu dla niedowidzących/niewidomych, o wartości każdego z zamówień co najmniej: 30 000 złotych brutto. 3. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca musi poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1. załączyć do oferty wymagany poniżej dokument: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy oraz przedmiot działalności. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca musi poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1. załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: a. Wykaz zrealizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień zgodnie z charakterystyką określoną w warunku udziału w postępowaniu, b. Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.ae.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna, Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7 bud. E.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Akademia Ekonomiczna, Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7 bud. E.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe - Komputery stacjonarne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebooki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie dodatkowe dla stanowiska komputerowego osoby niedowidzącej i stanowiska osoby niewidomej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dodatkowego dla stanowiska komputerowego osoby niedowidzącej i stanowiska osoby niewidomej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2, 48.51.20.00-0, 30.23.74.70-4, 30.23.21.00-5, 30.23.74.60-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rehabilitacji do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.