To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-22
Chełm: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób pełniących
funkcję rodzin zastępczych wg Programu PRIDE Rodzinna Opieka
Zastępcza/Adopcja Towarzystwa Nasz Dom w ramach projektu
systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1:
Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy
rodzinie
Numer ogłoszenia: 91900 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44071 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 76 51, faks 82 562 76 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób pełniących funkcję rodzin zastępczych wg Programu PRIDE Rodzinna Opieka Zastępcza/Adopcja Towarzystwa Nasz Dom w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób pełniących funkcję rodzin zastępczych wg Programu PRIDE Rodzinna Opieka Zastępcza/Adopcja Towarzystwa Nasz Dom w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. Miejsce realizacji szkolenia: miasto Chełm. 3. Uczestnicy szkolenia: 8 osób pełniących funkcję rodzin zastępczych. 4. Zakres zamówienia: Zakres programowy szkolenia oraz liczba godzin szkolenia winna być zgodna rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz.U. Nr 274, poz.1620). Szkolenia winny być prowadzone w formie zapewniającej aktywny udział uczestników. 1) W przypadku 6 osób pełniących funkcje rodzin zastępczych niezawodowych, kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz kandydatów na dyrektora placówki opiekuńczowychowawczej typu rodzinnego (posiadających świadectwo ukończenia szkolenia z podstawowego zakresu) zakres programowy dodatkowego szkolenia obejmuje: a) specyfikę funkcjonowania rodzin zastępczych zawodowych, rodzinnych domów dziecka lub placówek opikuńczo-wychowawczych typu rodzinnego; b) wiedzę o metodach postępowania z dzieckiem przejawiającym zaburzenia zachowania i trudności w funkcjonowaniu społecznym; c) doskonalenie umiejętności opiekuńczych, umiejętności radzenia sobie z trudnościami wychowawczymi oraz pokonywania trudności związanych z kompensacją opóźnień rozwojowych dziecka; d) wiedzę o metodach i technikach stosowanych w pokonywaniu przez dziecko niepowodzeń szkolnych; e) metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Liczba godzin szkolenia, przeznaczona na dodatkowy zakres programowy wynosi 15 godzin dydaktycznych dla każdej osoby. 2) W przypadku 2 osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej (posiadających świadectwo ukończenia szkolenia z podstawowego zakresu oraz dodatkowego szkolenia do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz kandydatów na dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego) zakres programowy dodatkowego szkolenia dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej, która będzie sprawować opiekę i wychowanie nad dziećmi umieszczonymi na podstawie przepisów o postępowaniu w sprawach nieletnich obejmuje: a) wybrane zagadnienia z zakresu metod i zasad oddziaływań resocjalizacyjnych i terapeutycznych, w tym socjoterapeutycznych oraz profilaktyczno -wychowawczych; b) wybrane zagadnienia z zakresu zachowań wykraczających poza normy społeczne i prawne, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu przemian cywilizacyjnych i kulturowych na zachowania dysfunkcyjne dzieci i młodzieży oraz związaną z tym konieczność dostosowania metod interwencji kryzysowej i oddziaływań profilaktycznych; c) podstawy wiedzy o zasadach odpowiedzialności nieletnich, zasadach i trybie postępowania przed sadem rodzinnym oraz przepisach dotyczących kuratorów sądowych. Liczba godzin szkolenia, przeznaczona na zakres programowy wynosi 20 godzin dydaktycznych dla każdej osoby. 3) W przypadku 2 osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej (posiadających świadectwo ukończenia szkolenia z podstawowego zakresu oraz dodatkowego szkolenia do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz kandydatów na dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego) zakres programowy dodatkowego szkolenia dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz kandydatów na dyrektora placówki opiekuńczo - wychowawczej typu rodzinnego, którzy będą sprawować opiekę i wychowanie nad dziećmi niepełnosprawnymi obejmuje: a) wiedzę z zakresu wczesnej diagnostyki, w tym wczesnego rozpoznawania zaburzeń rozwojowych, interwencji i wspomagania rozwoju dziecka, jako kompleksowej wielospecjalistycznej pomocy dziecku niepełnosprawnego; b) wiedzę z zakresu rozwoju dziecka, w tym rozwoju psychoruchowego, emocjonalnego i społecznego oraz metod rewalidacji i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego; c) informacje o organizacjach i instytucjach wspierających oraz udzielających specjalistycznej rodzinom wychowującym dzieci z różnego rodzaju dysfunkcjami; d) wiedzę z zakresu specjalnych potrzeb dzieci niepełnosprawnych. Liczba godzin szkolenia, przeznaczona na dodatkowy zakres programowy wynosi 20 godzin dydaktycznych dla każdej osoby. 4) W przypadku 2 osób - kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej pełniącej funkcję pogotowia rodzinnego (posiadających świadectwo ukończenia szkolenia z podstawowego zakresu) zakres programowy szkolenia obejmuje dodatkowo zagadnienia dotyczące adaptacji psychospołecznej do nowej sytuacji, a także sposobu przygotowania dziecka i rodziny zastępczej do krótkiego pobytu dziecka w tej rodzinie. Liczba godzin szkolenia, przeznaczona na dodatkowy zakres programowy wynosi 10 godzin dydaktycznych dla każdej osoby. 5. Zadania Wykonawcy: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla uczestników Projektu według Programu PRIDE Rodzinna Opieka Zastępcza/Adopcja Towarzystwa Nasz Dom na terenie miasta Chełm. 2. Zapewnienie sali dydaktycznej z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart itp.) odpowiadającej liczbie osób biorących udział w szkoleniu. 3. Zwrot kosztów dojazdu na szkolenie w kwocie 15 zł osoba/dzień szkolenia, bez względu na liczbę godzin szkolenia w danym dniu. 4. Zorganizowania przed rozpoczęciem szkolenia 1 spotkania ze wszystkimi uczestnikami szkolenia w celach organizacyjnych, m. inn. poinformowania uczestników szkolenia o szczegółowym zakresie programowym szkolenia, podziałach na grupy, ustalenia wspólnie z uczestnikami terminów szkoleń. 5. Zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia w każdy dzień szkolenia (obiad składający się z 2 dań i deseru) bez względu na liczbę godzin szkoleniowych w danym dniu. 6. Zapewnienie serwisu kawowego z poczęstunkiem w każdy dzień szkolenia (kawa, herbata, sok, ciastka, owoce, woda gazowana i niegazowana, cukier, śmietanka) podczas szkoleń - w czasie przerw w zajęciach szkoleniowych. 7. Zapewnienie materiałów szkoleniowych i dydaktycznych wyprodukowanych za zgodą Towarzystwa Nasz Dom. oraz materiałów biurowych dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-5, po 1 długopisie i po 1 kolorowej, tekturowej teczce A-4 na każdego uczestnika, które po zakończeniu szkolenia stają się ich własnością. Wzory materiałów szkoleniowych należy dostarczyć do Zamawiającego przed podpisaniem umowy; 8. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia określającego miejsce szkolenia - adres i nazwę budynku, w którym odbywać się będzie szkolenie, daty i godziny szkolenia, tematykę i zakres programowy, z podziałem na odpowiednie grupy szkoleniowe. Program i harmonogram szkolenia należy dostarczyć do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 9. Zapewnienie uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków szkolenia. 10. Zapewnienie kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń i warsztatów poświadczonym dokumentami w tym: co najmniej 2 osoby posiadające odpowiednie wykształcenie oraz certyfikat ukończenia kursu kwalifikacyjnego dla trenerów Programu PRIDE: Rodzinna Opieka Zastępcza/Adopcja wydanego przez Towarzystwo Nasz Dom. 11. Zapewnienie ciągłości prowadzenia szkolenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 12. Przeprowadzenie ewaluacji szkolenia - dokonanie oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń. 13. Prowadzenie dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników szkolenia i warsztatów, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia. 14. Wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi po ukończeniu szkolenia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zawierające dane zgodnie z wymogami Towarzystwa Nasz Dom i obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i ilość godzin trwania szkolenia. Wzór zaświadczenia należy dostarczyć do Zamawiającego przed podpisaniem umowy; 15. Przygotowanie raportu poszkoleniowego w formie elektronicznej (płyta CD) i papierowej z zamieszczonymi zdjęciami obrazującymi różne formy realizowanych zajęć. 16. Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń itp. logotypami UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - dostępnymi u Zamawiającego lub/i na stronie internetowej www.wup.lublin.pl; 17. Przetwarzanie danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn: START współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STOWARZYSZENIE SYNERGIA, ul. Inżynierska 3, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12775,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16310,00
Oferta z najniższą ceną: 16310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16310,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Sukcesywna dostawa obuwia ochronnego"
- "Remont płyt betonowych V etap oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Kukurykach
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno
- Dostawa emulsji asfaltowej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.