eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Wykonanie usług edukacyjnych oraz zakup dostępu do internetowej aplikacji na platformie e-learningowej umożliwiającej przeprowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć logopedycznych w szkołach pruszkowskich wraz z dostawą wyposażenia, wdrożeniem i świadczeniem usługi serwisowej, a także szkoleniem w ramach projektu Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez e-logo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Pruszków: Wykonanie usług edukacyjnych oraz zakup dostępu do internetowej aplikacji na platformie e-learningowej umożliwiającej przeprowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć logopedycznych w szkołach pruszkowskich wraz z dostawą wyposażenia, wdrożeniem i świadczeniem usługi serwisowej, a także szkoleniem w ramach projektu Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez e-logo
Numer ogłoszenia: 91916 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług edukacyjnych oraz zakup dostępu do internetowej aplikacji na platformie e-learningowej umożliwiającej przeprowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć logopedycznych w szkołach pruszkowskich wraz z dostawą wyposażenia, wdrożeniem i świadczeniem usługi serwisowej, a także szkoleniem w ramach projektu Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez e-logo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem programu jest: - Objęcie terapią logopedyczną 1450 uczniów z 6 pruszkowskich szkół podstawowych w wieku 7-9 lat. - Upowszechnienie świadomości logopedycznej i nauczania na odległość oraz zwiększenie o 25 % ilości dzieci w Szkołach Pruszkowskich bez zaburzeń wymowy. - Dotarcie do środowisk o utrudnionym dostępie do opieki logopedycznej. - Wsparcie klasycznej terapii logopedycznej przez technologie informacyjne; wyselekcjonowanie dzieci z wadami wymowy; podniesienie świadomości społeczności lokalnej o potrzebie wczesnego wspomagania dzieci. - Obniżenie kosztów edukacyjnych związanych z dojazdem dzieci do specjalistów oraz zakupu materiałów dydaktycznych; stworzenie właściwych warunków nauki; poprawa wizerunku szkół i ich promocja. 1.2. Zakres prac - Zadanie nr 1 Wykonanie usług edukacyjnych w 6 szkołach podstawowych miasta Pruszkowa przewidzianych w projekcie Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez e-logo. W zakres zadania wchodzą następujące czynności: - Przeprowadzenie badań przesiewowych grupy 1709 uczniów w wieku 7-9 lat, wraz z przygotowaniem dokumentacji kwalifikującej. - Objęcie terapią logopedyczną grupową 36 grup po 20 uczniów - zajęcia z każdą grupą w wymiarze 1 godz. lekcyjnej miesięcznie; Łączny wymiar godzin: 36 grup x 1 godz. x 18 m-cy = 648 godz. - Utworzenie 120 grup 6-osobowych do e-logo - lekcji; zajęcia z każdą grupą w wymiarze minimum 1 godz. lekcyjna miesięcznie przez okres 18 m-cy. - Zdalną opiekę logopedyczną z wykorzystaniem dostępu do internetowej aplikacji e-logo-lekcja. Logopedzi wykorzystują 198 abonamenty do konsultacji uczniów szkoły przez okres 18 miesięcy. Logopedzi sami dowolnie decydują, którym uczniom je przydzielić i na jaki okres. Logopedzi zobowiązani są do poinstruowania rodziców ucznia, jak korzystać z konta licencyjnego w domu, oraz do kontaktu z uczniem nie rzadziej niż raz w tygodniu. 1. Zajęcia będą odbywały się po lub przed obowiązkowymi zajęciami lekcyjnymi według planu pracy zajęć pozalekcyjnych opracowanego przez dyrektorów szkół. 2. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 17:30 na terenie szkół. 3. Za godzinę zajęć należy rozumieć godzinę lekcyjną czyli 45 minut zegarowych. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) prowadzenie zajęć dodatkowych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; c) prowadzenie zajęć z racjonalnym i efektywnym wykorzystaniem pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu komputerowego oraz platformy e-learningowej, zakupionych w ramach realizacji projektu i udostępnionych w okresie świadczenia usługi edukacyjnej; d) praca przy wykorzystaniu platformy e-learningowej do zdalnej terapii logopedycznej; e) szkolenie rodziców z wykorzystania platformy e-learningowej do konsultacji z Logopedą; f) zapewnienie we własnym zakresie zastępstwa przez inną osobę, posiadającą kwalifikacje określone w postępowaniu, w przypadku niemożności osobistej realizacji zajęć. g) systematyczne i prawidłowe prowadzenie dokumentacji zajęć, tj. karty czasu pracy, dzienników zajęć grup szkolnych. h) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu zajęć. i) przekazanie Zamawiającemu w ciągu 7 dni po zakończeniu realizacji projektu pełnej dokumentacji , do sporządzania której zobligowany jest Wykonawca oraz wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji projektu. j) prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2. oraz przekazywanie Zamawiającemu w terminach określonych w programie. 1.3. Zakres prac - Zadanie nr 2 Dostęp do internetowej aplikacji na platformie e-learningowej umożliwiającej przeprowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć logopedycznych w szkołach pruszkowskich oraz zakup wyposażenia wraz z wdrożeniem i świadczeniem usługi serwisowej, a także szkoleniem w ramach projektu Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez e-logo W zakres zadania wchodzą następujące czynności: - Dostawa 198 kont licencyjnych na dostęp do aplikacji internetowej na platformie e-learningowej umożliwiających przeprowadzenie indywidualnych zajęć logopedycznych z zapewnieniem jednoczesnego dostępu na dowolnych stanowiskach pracy uczniów w szkole i domu, podłączonych do Internetu przez okres 18 miesięcy - licencje indywidualne; - Dostawa 6 kont licencyjnych na dostęp do aplikacji internetowej na platformie e-learnngowej umożliwiających przeprowadzenie grupowych zajęć logopedycznych w szkołach, zapewniających jednoczesny dostęp dla 6 stanowisk szkolnych podłączonych do Internetu na okres 18 miesięcy - licencje grupowe; - Przeprowadzenie 5-godzinnego szkolenia dla osób realizujących program w zakresie Profilaktyka logopedyczna - praktyczny instruktaż dla nauczycieli -Dostarczenie niezbędnego doposażenia (wyposażenie multimedialne); - Uruchomienie, konfiguracja, nadzór techniczny oraz świadczenie usług serwisowych dla sprzętu oraz oprogramowania e-learningowego w szkołach a dla uczniów objętych licencją Wykonawca zapewni usługę tylko w zakresie oprogramowania przez cały okres realizacji terapii. - Wykonanie i analiza raportów końcowych wraz z ich oceną przez jednostkę naukową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 72.75.32.00 - 72.75.32.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca powinien być wpisany do ewidencji publicznych lub niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli. - Wykonawca powinien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług edukacyjnych trwających przez okres co najmniej 6 miesięcy i pozytywnie zakończonych, których zakres obejmował terapię logopedyczną dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy z wykorzystaniem narzędzi e - learningowych, potwierdzonych dokumentami o należytym wykonaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum: a/ kadrą nauczycielską w liczbie co najmniej 6 osób posiadających uprawnienia do nauczania w klasach I-III i co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego oraz co najmniej 6 logopedów posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie. b/ 1 osobą posiadającą doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów POKL c/ 3 osobami - Trenerami obsługi aplikacji - posiadającymi kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń związanych z e - learningiem on-line terapii logopedycznych z zastosowaniem aplikacji internetowych oraz prowadzeniu badań przesiewowych. Wszystkie osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadać kwalifikacje do prowadzenia zajęć e - learningu on-line terapii logopedycznych, posiadać minimum 3-letnie doświadczenie pedagogiczne w charakterze nauczyciela oraz wykazać się udziałem w przynajmniej 1 szkoleniu z zastosowania aplikacji internetowych w e - learningu on-line terapii logopedycznej; d/ 1 osobą - Specjalistą ds. wsparcia technicznego - posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe związane ze wsparciem technicznym użytkowników aplikacji internetowych e - learningu on-line, w tym instalacji i konfiguracji oprogramowania;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 4) Szczegółowa specyfikacja techniczna i funkcjonalna oferowanej aplikacji 5) Opinia o merytorycznej i funkcjonalnej poprawności proponowanego rozwiązania wystawiona przez uczelnię wyższą lub samodzielnego pracownika naukowego lub inny podmiot będący autorytetem w zakresie terapii logopedycznej 6) Odpowiedni dostęp do systemu. Wykonawca poda login i hasło do wersji demonstracyjnej systemu na czas związania ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy. 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: a) zmiana warunków i terminu realizacji umowy - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy oraz w sytuacji wystąpienia problemów związanych z realizacją założeń projektowych i/lub koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia korekt w przedmiocie umowy, b) zmiana warunków płatności - zmiany spowodowane niedotrzymaniem terminów przez strony umowy, zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków i terminów ich wydatkowania, c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmiany w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez obie strony, e) w przypadku zmian istotnych warunków realizacji projektu dokonanych przez Instytucję Wdrażającą Regionalny Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 113 /wersja papierowa 15zł./.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszeniu różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.