Ogłoszenie z dnia 2014-04-28
Wrocław: kampania promocyjna wydarzeń organizowanych przez Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans w ogólnopolskim dzienniku
Numer ogłoszenia: 91981 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, Rynek 7, 50-106 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3427257, faks 071 3305212 , strona internetowa www.wratislaviacantans.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kampania promocyjna wydarzeń organizowanych przez Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans w ogólnopolskim dzienniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: kampania promocyjna wydarzeń organizowanych przez Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans w ogólnopolskim dzienniku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Po analizie dostępnych na rynku tytułów prasowych (ogólnopolskich dzienników, tygodników, miesięczników), zamawiający, biorąc pod uwagę charakter, zasięg i grupę docelową planowanej kampanii uznał, że włączenie tytułu prasowego Gazeta Wyborcza w kampanię promocyjną koncertów organizowanych przez Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans w ramach 49. edycji, jest niezbędnym elementem gwarantującym osiągnięcie założonego celu kampanii tj. dotarcia z informacją o tym wydarzeniu do grupy docelowej potencjalnych odbiorców tego rodzaju przekazu artystycznego. Agora Spółka Akcyjna, 00-732 Warszawa, ul. Czerska 8/10 jest wydawcą ogólnopolskiego dziennika Gazeta Wyborcza. Wykonawcę wybrano ze względu na dostęp tej gazety do określonego kręgu odbiorców (czytelników zainteresowanych zagadnieniami kulturalnymi) na terenie całego kraju. Gazeta Wyborcza jest wysokonakładowym dziennikiem opiniotwórczym. Według badań czytelnictwa prasy w Polsce realizowanych na zlecenie Spółki Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w okresie czerwiec-listopad 2013 Gazeta Wyborcza była drugim (po dzienniku Fakt - 12,14 proc. badanych) najczęściej czytanym dziennikiem w Polsce. Procent respondentów deklarujących czytelnictwo Gazety Wyborczej wynosi 9,77. Według badań zrealizowanych na zlecenie Spółki Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w okresie kwiecień-wrzesień 2013 Gazeta Wyborcza Wrocław znalazła się na pierwszy miejscu wśród dzienników czytanych w województwie dolnośląskim. Procent respondentów deklarujących czytelnictwo Gazety Wyborczej Wrocław wynosi 12,88. Czytelnikami gazety są przede wszystkim osoby w wieku 24-54 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, VII- 2012-VI 2013), wśród nich są m.in. dyrektorzy, urzędnicy, kierownicy, specjaliści, wolne zawody, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracyjni, właściciele prywatnych firm, nauczyciele, wykładowcy, naukowcy, i studenci uczelni, stanowiący grupy docelowe, do których pragnie dotrzeć Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans z informacjami o swoich koncertach. Należy nadmienić, że na rynku brak jest innych wykonawców, którzy wydają gazety o podobnym zasięgu oraz nakładzie, i którzy jednocześnie zapewniają tak szerokie spektrum działań reklamowych wydarzeń w wydaniach regionalnych gazety, co stanowi dla zamawiającego spełnienie jednego z priorytetowych założeń promocji w mediach. Reklamy festiwalu organizowanego przez Zamawiającego będą publikowane zarówno we wrocławskim wydaniu dodatku Co Jest Grane, który zawiera przegląd wszystkich najważniejszych wydarzeń kulturalnych we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku, jak i w wydaniu ogólnopolskim dziennika, co daje dodatkowe możliwości precyzyjnego dotarcia do osób zainteresowanych kulturą w całej Polsce. Mając na uwadze możliwość jaką daje dotarcie poprzez dziennik Gazeta Wyborcza do szerokiej grupy potencjalnych odbiorców oferty Międzynarodowego Festiwalu Wratislavia Cantans należy stwierdzić, że zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu ogólnokrajowym i wrocławskim zapewni dotarcie do ww. grup docelowych oraz skuteczną promocję festiwalu organizowanego przez Zamawiającego. Biorąc pod uwagę powyższe parametry, należy przyjąć, iż Agora Spółka Akcyjna jest wyłącznym wykonawcą zdolnym do realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust. 1 pkt.1 lit a ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Agora Spółka Akcyjna, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.