To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 92074 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Poznań: Sukcesywne dostawy sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz sprzętu RTV.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512234-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizyki Molekularnej PAN, krajowy numer identyfikacyjny
55799000000, ul.
ul. Mariana Smoluchowskiego
17,
60179
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 695 100, faks
618 684 524, e-mail
office@ifmpan.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ifmpan.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Naukowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz sprzętu RTV.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN/1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz sprzętu RTV do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na części, w tym opis grup asortymentowych, zakres ilościowy oraz szczegółowe specyfikacje przedmiotów w rach każdej z grup asortymentowych zostały zawarte w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30211000-1,
30232110-8,
30216110-0,
48000000-0,
48900000-7,
30213100-6,
30213000-5,
30231300-0,
30233132-5,
30233180-6,
38000000-5,
38652120-7,
32324600-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Grupa asortymentowa D - urządzenia drukujące |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 unieważnia postępowanie w części 2. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: w zakresie części 2 kwotę 6.200 zł. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta - oferta Wykonawcy eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4C, 49-318 Skarbimierz-Osiedle, cena: 15.018,30 zł, termin wykonania zamówienia: zgodnie z SIWZ, okres gwarancji: G1 - 24 m-ce, G2 - 36 m-cy, G3 - 24 m-ce, warunki płatności: zgodnie z SIWZ, jakość: D1 - 10,67 gr, D2 - 28,88 gr, D3 - 4,53 gr. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4934.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: nie dotyczy IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Grupa asortymenytowa P -komputery przenośne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 unieważnia postępowanie w części 4. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: w zakresie części 4 kwotę 26.530,00 zł. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta - oferta Wykonawcy eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4C, 49-318 Skarbimierz-Osiedle, cena: 37.023,00 zł, termin wykonania zamówienia: zgodnie z SIWZ, okres gwarancji: G1 - 36 m-cy, G2 - 36 m-cy, G3 - 36 m-cy, G4: 36 m-cy, warunki płatności: 30 dni, jakość: E1 - 5%, E2 - 5%, E3 - 5%, E4 - 5%. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21370.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: nie dotyczy IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Grupa asortymentowa S - komputer stacjonarny oraz grupa asortymentowa EA - elementy systemów komputerowych i akcesoria |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu na część 5 nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8653.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: nie dotyczy IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Grupa asortymentowa T - telewizory |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 unieważnia postępowanie w części 7. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: w zakresie części 7 kwotę 2.800,00 zł. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta - oferta Wykonawcy eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4C, 49-318 Skarbimierz-Osiedle, cena: 3.690,00 zł, termin wykonania zamówienia: 7 dni, okres gwarancji: 24 m-ce, warunki płatności: 30 dni. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2262.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: nie dotyczy IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.