Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Zawiercie: Świadczenie usług restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych dla potrzeb przeprowadzenia trzydniowego szkolenia instruktażowego dla przedstawicieli instytucji publicznych z zakresu wiedzy na temat społeczności romskiej, stereotypów i uprzedzeń oraz charakterystyki zawierciańskich Romów i jej aktualnej sytuacji psychospołecznej - w ramach projektu :
Integracja poprzez edukację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów nr projektu POKL 01.03.01-00-231/10-02 na rzecz społeczności romskiej.
Numer ogłoszenia: 92194 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych dla potrzeb przeprowadzenia trzydniowego szkolenia instruktażowego dla przedstawicieli instytucji publicznych z zakresu wiedzy na temat społeczności romskiej, stereotypów i uprzedzeń oraz charakterystyki zawierciańskich Romów i jej aktualnej sytuacji psychospołecznej - w ramach projektu : Integracja poprzez edukację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów nr projektu POKL 01.03.01-00-231/10-02 na rzecz społeczności romskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi restauracyjne i udostępnienie sali konferencyjnej dla potrzeb organizacji trzydniowego szkolenia dla 60 uczestników łącznie w terminach : 24 kwietnia 2012 -20 osób, 25 kwietnia 2012 -20 osób, 26 kwietnia 2012 -20 osób 1. Usługi restauracyjne obejmują: a/ ciągły serwis kawowy (uzupełniany na bieżąco) w przerwie szkoleń: kawa, herbata, cukier, cytryna, mleko do kawy, woda mineralna, soki owocowe, ciasta (min.3 rodzaje), owoce; b/ obiad w formie bufetu - trzydaniowy : I danie - zupa, II danie do wyboru - mięsne/wegetariańskie /ryby, surówka lub warzywa gotowane, ziemniaki gotowane /frytki /ryż, III danie -deser, woda mineralna, soki Usługi restauracyjne przewidziane są: w dniu 24 kwietnia 2012 dla 20 osób, w dniu 25 kwietnia 2012 dla 20 osób, w dniu 26 kwietnia 2012 dla 20 osób . 2. Wynajem sali szkoleniowej w dniach 24-26 kwietnia 2012r. w godzinach od 9 - 14.00 dla ok. 20 osób. Sala konferencyjna o powierzchni min. 85 m2, ogrzewana, wyciszona z możliwością odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji, wyposażona w sprzęt multimedialny, nagłośnienie, mikrofon bezprzewodowy, rzutnik multimedialny, tablicę flipchart z zapasem papieru i pisakami, dostęp do internetu. Sala musi posiadać odpowiednia ilość miejsc siedzących i stolików. Sala dla potrzeb niniejszego szkolenia nie może znajdować się w piwnicy lub suterynie. Ilość zamawianych usług wskazana w siwz - dla 60 osób stanowi maksymalny ich zakres. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawa do zmiany liczby osób ( a tym samym korzystających z wyżywienia) do 30% na dwa dni przed terminem wykonania zamówienia. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną liczbą usług dla 60 osób określoną w siwz, a ilością rzeczywiście zrealizowana na podstawie zlecenia Zamawiającego. Wykonawca zapewni wykonanie całego przedmiotu zamówienia w jednym obiekcie ( usługi restauracyjne, wynajem sali szkoleniowej). Ceny zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie. 3. Miejsce realizacji zamówienia - opis warunków lokalowych Obiekt hotelowo-restauracyjny, którego standard jest nie mniejszy niż przewidziano dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdkowych. Obiekt położony w centrum miasta Zawiercia, posiadający salę szkoleniową i restauracyjną o powierzchni minimum 85 m2 każda. Wymaga się aby na terenie obiektu znajdował się parking z miejscami postojowymi dla minimum 20 samochodów. 4. Zamawiający nie przewiduje podpisywania innych dodatkowych umów, porozumień niż umowa z Wykonawcą, który zostanie wybrany w niniejszym postępowaniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy, że obiekt hotelowo-restauracyjny, którego standard jest nie mniejszy niż przewidziano dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdkowych. Obiekt położony w centrum miasta Zawiercia, posiadający salę szkoleniową i restauracyjną o powierzchni minimum 85 m2 każda. Wymaga się aby na terenie obiektu znajdował się parking z miejscami postojowymi dla minimum 20 samochodów. W oświadczeniu należy podać adres i nazwę obiektu. Treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 3 do siwz Formularzu ofertowym.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy- stanowiący ofertę Wykonawcy , sporządzony wg wzoru : załącznik nr 3 do siwz. 2. Wraz z ofertą Zamawiający wymaga złożenia dokumentu określającego zasady reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentacji, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.W/wym. dokument winien być dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z umieszczona klauzulą -za zgodność z oryginałem- lub osobę upoważnioną z zachowaniem reprezentacji. 3.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 4 do siwz (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku : 1. gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku Vat , strony dostosują wskazana w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stała. 2. gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy polegająca na zmniejszeniu liczby uczestników zajęć , możliwe jest zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o kwotę nie zamówionych posiłków - nie więcej niż o 30 %. 3. gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dotycząca względów organizacyjnych, technologicznych,osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot do 30% jego wartości brutto. 4. gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego i które nie naruszają art.140 ust.3 ustawy Pzp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Zawierciu ul. Piłsudskiego 47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Zawierciu ul. Piłsudskiego 47- sekretariat, pokój nr 6..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest :w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL 01.03.01-00-23/10-01 Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów, Poddziałanie 1.3.1 Projektu na rzecz społeczności romskiej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem sali wykładowej wraz z noclegami i wyżywieniem dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - Wydział Szkolenia Specjalistycznych Grup Ratowniczych w Nowym Sączu
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KORZENNA W 2025 r.
- Przygotowanie i wydanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnie w 2025 r.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-Żywiec 2025
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.