eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup subskrypcji danych z badania "Target Group Index (TGI) 2017



Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 92245 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Warszawa: Zakup subskrypcji danych z badania "Target Group Index (TGI) 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł, krajowy numer identyfikacyjny 010418973, ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 225478817, faks 225477384, e-mail sekretariatbzizp@tvp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tvp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup subskrypcji danych z badania "Target Group Index (TGI) 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/TTKE/24/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji danych z badania "Target Group Index (TGI) 2017

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79310000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT160000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kantar Millward Brown S.A., office@pl.millwardbrown.com, ul. Branickiego 17, 02-972, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171806,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171806,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 171806,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie posiada danych niezbędnych do stwierdzenia, czy Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest małym/średnim przedsiębiorcą


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Telewizja Polska S.A. od lat korzysta z danych z badania Target Group Index (TGI), które dostarcza szczegółowych informacji o widzach poszczególnych stacji - ich cechach demograficznych, zwyczajach związanych z konsumowaniem mediów, wartościach, opiniach i sposobach spędzania wolnego czasu oraz konsumpcji ponad 3.500 marek w około 300 kategoriach produktowych. Badanie to jest szczególnie użyteczne w działaniach Telewizji Polskiej w dwóch zasadniczych obszarach: - komunikacji z reklamodawcami: informacja o użytkownikach ponad 3.500 marek, powiązana z informacją o konsumpcji mediów, dostarcza Biuru Reklamy argumentacji sprzedażowej w kontaktach z reklamodawcami - komunikacji z widzami: informacje o widzach są przydatne do kształtowania profili poszczególnych Anten, pozwalają lepiej zrozumieć odbiorców programów, umożliwiają dostosowanie oferty programowej do potrzeb widzów danej Anteny, a także pozwalają stosować skuteczną promocję i autopromocję. Od ponad dekady badanie TGI jest uznawane za standard badawczy i jedno z podstawowych narzędzi w planowaniu sprzedaży i mediów, a jego wyniki są narzędziem codziennej pracy osób planujących media w domach mediowych, sprzedających przestrzeń mediową w mediach czy osób planujących działania strategiczne dla konkretnych marek w agencjach reklamowych, bądź też bezpośrednio u producentów, właścicieli marek. TGI jest jedynym w Polsce badaniem łączącym poniższe cechy: - liczebność próby wynosi n=20.000 osób rocznie, - badanie realizowane jest w sposób ciągły i - zawiera informacje zarówno o konsumpcji dóbr, usług jak i wykorzystaniu mediów, - jego najważniejszą cechą i jednocześnie zaletą jest jednoźródłowy charakter gromadzonych danych - Single Source Data (wszystkie informacje zbierane są o każdym respondencie; w przypadku badania TGI jest ono badaniem o charakterze Single Source w zakresie konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz Stylów Życia, a dodatkowo jego dane są fuzjowane z wynikami badań telemetrycznych Nielsen (oglądane stacje TV) oraz czytelnictwa prasy PBC (czytane tytuły prasowe), a ponadto - wyniki badania są dostępne w formie subskrypcji danych możliwych do samodzielnej analizy przez Klientów. Połączenie powyższych cech stanowi o użyteczności badania dla jego Użytkowników. Żadne inne badanie w Polsce nie łączy tych cech i nie jest w stanie zapewnić podobnej użyteczności, nie jest także realizowane na podobnej próbie i nieprzerwanie od ponad 18 lat. Wedle najlepszej wiedzy Millward Brown badanie konkurencyjne do TGI nie jest w Polsce realizowane, Millward Brown nie posiada także informacji o planach żadnego z uczestników rynku badań odnośnie prób realizacji konkurencyjnego badania w przyszłości. Badanie TGI jest obecnie wykorzystywane przez wszystkie największe media i domy mediowe w Polsce. Badanie Target Group Index (TGI) realizowane przez Kantar Millward Brown S.A. na licencji Kantar Media (Kantar Media UK Ltd, Ealing Gateway, 26-30 Uxbridge Road, W5 2AU London, UNITED KINGDOM, GB495344222) jest jedynym tego typu badaniem konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia, realizowanym w Polsce nieprzerwanie od 1998 roku na próbie maksymalnie n=30 000 osób rocznie (od 2015 r. 20 000). Firma Kantar Millward Brown S.A. jako jedyna firma w Polsce ma wyłączną licencję zakupioną od firmy Kantar Media będącej właścicielem metodologii badawczej. Przy czym wyłączne prawo do sprzedaży danych i wyników badania ma w Polsce Kantar Millward Brown S.A. Firma Millward Brown S.A. nie udzieliła i nie zamierza udzielać sublicencji na badanie TGI żadnemu innemu podmiotowi w Polsce. Biorąc powyższe pod uwagę, w pełni uzasadnione jest udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b Ustawy firmie Kantar Millward Brown S.A., która z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, jest jedynym wykonawcą zdolnym do realizacji przedmiotowego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.