Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 92245 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Warszawa: Zakup subskrypcji danych z badania "Target Group Index (TGI) 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł, krajowy numer identyfikacyjny
010418973, ul.
Jana Pawła Woronicza
17,
00-999
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
225478817, faks
225477384, e-mail
sekretariatbzizp@tvp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tvp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup subskrypcji danych z badania "Target Group Index (TGI) 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/TTKE/24/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji danych z badania "Target Group Index (TGI) 2017
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79310000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT160000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 171806,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Telewizja Polska S.A. od lat korzysta z danych z badania Target Group Index (TGI), które dostarcza szczegółowych informacji o widzach poszczególnych stacji - ich cechach demograficznych, zwyczajach związanych z konsumowaniem mediów, wartościach, opiniach i sposobach spędzania wolnego czasu oraz konsumpcji ponad 3.500 marek w około 300 kategoriach produktowych.
Badanie to jest szczególnie użyteczne w działaniach Telewizji Polskiej w dwóch zasadniczych obszarach:
- komunikacji z reklamodawcami: informacja o użytkownikach ponad 3.500 marek, powiązana z informacją o konsumpcji mediów, dostarcza Biuru Reklamy argumentacji sprzedażowej w kontaktach z reklamodawcami
- komunikacji z widzami: informacje o widzach są przydatne do kształtowania profili poszczególnych Anten, pozwalają lepiej zrozumieć odbiorców programów, umożliwiają dostosowanie oferty programowej do potrzeb widzów danej Anteny, a także pozwalają stosować skuteczną promocję i autopromocję.
Od ponad dekady badanie TGI jest uznawane za standard badawczy i jedno z podstawowych narzędzi w planowaniu sprzedaży i mediów, a jego wyniki są narzędziem codziennej pracy osób planujących media w domach mediowych, sprzedających przestrzeń mediową w mediach czy osób planujących działania strategiczne dla konkretnych marek w agencjach reklamowych, bądź też bezpośrednio u producentów, właścicieli marek.
TGI jest jedynym w Polsce badaniem łączącym poniższe cechy:
- liczebność próby wynosi n=20.000 osób rocznie,
- badanie realizowane jest w sposób ciągły i
- zawiera informacje zarówno o konsumpcji dóbr, usług jak i wykorzystaniu mediów,
- jego najważniejszą cechą i jednocześnie zaletą jest jednoźródłowy charakter gromadzonych danych - Single Source Data (wszystkie informacje zbierane są o każdym respondencie; w przypadku badania TGI jest ono badaniem o charakterze Single Source w zakresie konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz Stylów Życia, a dodatkowo jego dane są fuzjowane z wynikami badań telemetrycznych Nielsen (oglądane stacje TV) oraz czytelnictwa prasy PBC (czytane tytuły prasowe), a ponadto
- wyniki badania są dostępne w formie subskrypcji danych możliwych do samodzielnej analizy przez Klientów.
Połączenie powyższych cech stanowi o użyteczności badania dla jego Użytkowników. Żadne inne badanie w Polsce nie łączy tych cech i nie jest w stanie zapewnić podobnej użyteczności, nie jest także realizowane na podobnej próbie i nieprzerwanie od ponad 18 lat. Wedle najlepszej wiedzy Millward Brown badanie konkurencyjne do TGI nie jest w Polsce realizowane, Millward Brown nie posiada także informacji o planach żadnego z uczestników rynku badań odnośnie prób realizacji konkurencyjnego badania w przyszłości.
Badanie TGI jest obecnie wykorzystywane przez wszystkie największe media i domy mediowe w Polsce.
Badanie Target Group Index (TGI) realizowane przez Kantar Millward Brown S.A. na licencji Kantar Media (Kantar Media UK Ltd, Ealing Gateway, 26-30 Uxbridge Road, W5 2AU London, UNITED KINGDOM, GB495344222) jest jedynym tego typu badaniem konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia, realizowanym w Polsce nieprzerwanie od 1998 roku na próbie maksymalnie n=30 000 osób rocznie (od 2015 r. 20 000). Firma Kantar Millward Brown S.A. jako jedyna firma w Polsce ma wyłączną licencję zakupioną od firmy Kantar Media będącej właścicielem metodologii badawczej.
Przy czym wyłączne prawo do sprzedaży danych i wyników badania ma w Polsce Kantar Millward Brown S.A.
Firma Millward Brown S.A. nie udzieliła i nie zamierza udzielać sublicencji na badanie TGI żadnemu innemu podmiotowi w Polsce.
Biorąc powyższe pod uwagę, w pełni uzasadnione jest udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b Ustawy firmie Kantar Millward Brown S.A., która z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, jest jedynym wykonawcą zdolnym do realizacji przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa mikropłytkowego czytnika wielodetekcyjnego opartego o monochromatory do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji
- Remont dachu na budynku Uniwersytetu Warszawskiego przy AL. Niepodległości 22 w Warszawie
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Ptasi Punkt Przyjęć na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie realizowany w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa mikroskopu odwróconego z wyposażeniem do obserwacji w kontraście fazowym oraz epi-fluorescencji, wraz z systemem obrazowania cyfrowego
- Świadczenie usług doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich dla Centrum Transferu Technologii SGGW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.