eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSerwis urządzeń weryfikujących bilety oraz systemów pobierania opłat zainstalowanych na parkingach P+R

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Warszawa: Serwis urządzeń weryfikujących bilety oraz systemów pobierania opłat zainstalowanych na parkingach P+R
Numer ogłoszenia: 92263 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8268211 w. 224, faks 22 8267006, 8272552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis urządzeń weryfikujących bilety oraz systemów pobierania opłat zainstalowanych na parkingach P+R.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CZĘŚĆ A: Serwis urządzeń weryfikujących bilety Przedmiot Zamówienia dotyczy wykonania usługi polegającej na serwisie urządzeń weryfikujących bilety (czytników i kasowników) zainstalowanych na parkingach Parkuj i Jedź. Przez serwis należy rozumieć utrzymanie urządzeń weryfikujących bilety w pełnej zdolności do pracy w systemie ciągłym i bezobsługowym, przy prawidłowo działającym zasilaniu, a także wykonanie określonych prac, mających na celu utrzymanie tych urządzeń w dobrym stanie technicznym, zabezpieczenie przed szybkim zużyciem i zniszczeniem, dla potrzeb użytkowania ich zgodnie z przeznaczeniem. Serwis urządzeń weryfikujących bilety obejmuje: a) realizację okresowych konserwacji, b) podejmowanie prac awaryjnych na podstawie zgłoszeń Zamawiającego o awarii. Lokalizacje obiektów objętych Przedmiotem Zamówienia: - parking P+R Anin SKM - Warszawa, ul. Pożaryskiego 73, - parking P+R Metro Ursynów - Warszawa, al. K.E.N. 100, - parking P+R Metro Stokłosy - Warszawa, al. K.E.N. 79. 2. CZĘŚĆ B: Serwis systemów pobierania opłat (SPO) Przedmiot Zamówienia dotyczy wykonania usługi polegającej na serwisie systemów pobierania opłat (w skrócie SPO), zainstalowanych na parkingach Parkuj i Jedź. Przedmiot Zamówienia obejmuje: a) serwis systemów pobierania opłat (zadanie A), b) usunięcie, stwierdzonych na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, nieprawidłowości w działaniu SPO na parkingu P+R Anin SKM, P+R Metro Ursynów oraz P+R Metro Stokłosy (zadanie B). Przez serwis należy rozumieć utrzymanie systemów pobierania opłat w pełnej zdolności do pracy w systemie ciągłym i bezobsługowym, przy prawidłowo działającym zasilaniu, a także wykonanie określonych prac, mających na celu utrzymanie instalacji i urządzeń w dobrym stanie technicznym, zabezpieczenie tych instalacji i urządzeń przed szybkim zużyciem i zniszczeniem, dla potrzeb użytkowania ich zgodnie z przeznaczeniem. Serwis SPO obejmuje: a) realizację okresowych konserwacji SPO, b) podejmowanie prac awaryjnych na podstawie zgłoszeń Zamawiającego o awarii. Wykonanie prac określonych w zadaniu B ma na celu przywrócenie systemów pobierania opłat do pełnej sprawności. Lokalizacje obiektów objętych Przedmiotem Zamówienia: - parking P+R Metro Młociny - Warszawa, ul. Kasprowicza 145, - parking P+R Anin SKM - Warszawa, ul. Pożaryskiego 73, - parking P+R Metro Ursynów - Warszawa, al. K.E.N. 100, - parking P+R Metro Stokłosy - Warszawa, al. K.E.N. 79..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówień podstawowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.70.00 - Konserwacja i naprawa kasowników 34.99.63.00 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: a) 2 700,00 PLN (dwa tysiące siedemset złotych) dla części A zamówienia, b) 4 950,00 PLN (cztery tysiące dziewięćset pięćdziesiąt złotych) dla części B zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: - odnośnie części A zamówienia: wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 1 (słownie: jedną) usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na serwisie, konserwacji lub konfiguracji urządzeń weryfikujących bilety z paskiem magnetycznym i na kartach zbliżeniowych o wartości co najmniej 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; - odnośnie części B zamówienia: wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 1 (słownie: jedną) usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na serwisie lub konserwacji systemów pobierania opłat na parkingach o wartości co najmniej 25.000,00 PLN brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas usunięcia awarii - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.