eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUsługa ochrony osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-20

Opole: Usługa ochrony osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6.
Numer ogłoszenia: 9234 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399162 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu, ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4743697, 457 54 95, faks 0-77 4743697, 457 54 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: ochrona fizyczna Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu, ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole polegająca na ochronie osób i mienia poprzez sprawowanie bezpośredniej ochrony fizycznej budynku będących siedzibą DPS dla Kombatantów (oraz zamieszkałych i zatrudnionych w nim osób) - wraz z parkingiem i garażem - położonych na terenie DPS dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, w Opolu i sprowadza się w szczególności do: a) wykonywania ochrony mienia DPS dla Kombatantów przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem, b) ochrony i zabezpieczenia obiektu przed przedostaniem się na teren DPS dla Kombatantów osób nieupoważnionych, c) zapobiegania wszelkim próbom zakłócenia porządku, d) kontroli ruchu osobowego i towarowego, oraz środków transportu przez bramę i wejście główne do DPS dla Kombatantów , zwracanie szczególnej uwagi na mieszkańców Domu, którzy często oddalają się od DPS, osoby obce przebywające na terenie Domu, zgłaszać personelowi osoby będące pod wpływem alkoholu e) obsługi - w zakresie niezbędnym centrali sygnalizacji alarmu pożaru i oddymiania oraz urządzeń technicznych dotyczących sygnalizacji alarmu pożarowego f) współdziałania - w razie zaistnienia zagrożenia - z jednostkami straży pożarnej, policji, stacji monitoringu, g) likwidowania ewentualnych ognisk pożarów na terenie chronionego obiektu przy pomocy sprzętu będącego na wyposażeniu DPS dla Kombatantów w Opolu, h) niezwłocznego powiadamiania odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych, uszkodzeniem instalacji (alarmowych, elektrycznych, wodnej, kanalizacyjnej, itp.) lub innych zdarzeniach powodujących zagrożenie bezpieczeństwa lub ciągłości pracy Zamawiającego, i) prowadzenia stosownej dokumentacji (Książka służb/ Dziennik zmiany) - z wpisami dotyczącymi danych personalnych pracowników wykonujących usługę, przebiegiem służby (w tym godziny obchodów) i wszystkich ważnych zdarzeń na terenie obiektów - w sposób ciągły i chronologiczny, odrębnie dla każdego z obiektów, wpisów do w/w Książki/Dziennika mogą również dokonywać upoważnieni przedstawiciele DPS dla Kombatantów w Opolu i Wykonawcy usługi, Wypełnioną książkę z przebiegiem służby ochrony osób i mienia w formie oryginału Wykonawca ma obowiązek oddać Zamawiającemu nie później niż w ostatnim dniu każdego kwartału. j) przechowywania i przyjmowania, oraz wydawania kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom DPS Dla Kombatantów , przechowywania zapasowych kluczy od mieszkań i potwierdzania każdorazowo tych czynności w stosownej ewidencji. k) niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia, ataku terrorystycznego lub innego czynu przestępczego na osobach lub mieniu znajdujących się na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi. l) niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku, awarii sieci gazowej, wodno -kanalizacyjnej, CO lub pożaru, czy też stwierdzenia próby podpalenia na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi oraz równoczesne powiadomienie odpowiednich miejskich służb ratowniczych. m) niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o niemożności wykonania obowiązków umownych lub ich części wraz z podaniem przyczyny takiego stanu. n) Współdziałaniu z personelem medycznym przy udzielaniu pierwszej pomocy w nagłych wypadkach o) doraźnej pomocy przy transportowaniu, przemieszczaniu mieszkańców wymagających takiej pomocy, p) obsłudze centrali telefonicznej, oraz prowadzeniu ewidencji osób korzystających z telefonu, r) dozorowaniu wszelkich imprez plenerowych odbywających się na terenie DPS dla Kombatantów s) zamykaniu furtek i bram prowadzących na teren DPS dla Kombatantów o godz.22:00, otwieranie o godz. 6:00, lub w porozumieniu z kierownictwem zamawiającego, otwieranie bram dla samochodów zaopatrzenia na kuchnię, dbałości o przestrzeganie zakazu wjazdu pojazdów na teren DPS dla Kombatantów w Opolu t) podejmowaniu doraźnych działań zapobiegających nadmiernemu zużyciu energii, min.: gaszenie niepotrzebnych świateł, zamykanie drzwi i okien, zakręcanie cieknących kranów, spłuczek itp. u) monitorowaniu wskazań temperatury w urządzeniach : mroźnia i chłodnia na Kuchni DPS dla Kombatantów , oraz sprawdzanie wyłączenia po zakończeniu pracy Kuchni urządzeń gazowych w) Podejmowaniu innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikną w trakcie realizacji umowy. z) zapewnienia na własny koszt w okresie tygodnia przed przejęciem zadań ochronnych, skierowania wyznaczonych pracowników, celem zapoznania się ze specyfiką obiektów i płynnego przejęcia ochrony we wskazanym terminie. Powyższe nastąpi po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym i będzie potwierdzone odpowiednim protokołem. Zakres przedmiotu zamówienia: a)ochrona obiektu realizowana będzie w trybie 16 godzinnym przez 5 dni tygodnia w dni powszednie i i 24-godzinnym w dni wolne od pracy ( świąteczne) przez odpowiednio ubranego pracownika ochrony stacjonarnej (jednego pracownika ochrony na zmianie ) posiadającego ważną licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia; b)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia o zmianę wyznaczonego przez Wykonawcę pracownika ochrony. Osoby wykonujące czynności ochrony musi cechować wysoka kultura osobista, komunikatywność, muszą zachowywać się w sposób kulturalny i uprzejmy oraz udzielać informacji użytkownikom obiektu w sposób rzeczowy i kulturalny. c)Zamawiający wymaga od Wykonawcy obsady posterunku w ochranianym budynku w systemie dwuzmianowym tj. dla ochrony w dni powszednie zmiana co 8 godzin, dla ochrony w dni wolne od pracy ( świąteczne) zmiana co 12 godzin. d)Wykonawca wyposaży pracowników ochrony na posterunku w urządzenia łączności radiowej działające na wydzielonym, dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję paśmie, oraz urządzenia anty - napadowe (piloty) - z jednoczesnym utrzymywaniem łączności radiowej w relacjach z dyżurką pielęgniarek Zamawiającego, oraz telefony komórkowe GSM. e)Wykonawca jednocześnie udostępni numery telefonów (kontaktowe), które posłużą do bezpośredniej komunikacji z osobami odpowiedzialnymi za ochronę obiektu w oparciu o system telefonii komórkowej GSM..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGAR A.D-AGAR A.K Konsorcjum Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony AGAR Edward J. Pietrzak, AGAR Agencja Konwoju,Ochrony Mienia i Osób A.Pietrzak, ul. Ozimska 40, 45-058 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69069,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88335,45

  • Oferta z najniższą ceną: 59541,48 / Oferta z najwyższą ceną: 88335,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.