eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmMateriały do regulacji studni burzowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Chełm: Materiały do regulacji studni burzowych
Numer ogłoszenia: 92376 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60690 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały do regulacji studni burzowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do regulacji studni burzowych z podziałem na zadania.: Zadanie nr 1: Zaprawa podlewkowa do regulacji włazów - 4800 kg w opakowaniach 20 lub 25 kg. Zadanie nr 2: 1) Właz KL D 400 HI 50 samopoziomujący z wkładką amortyzującą, pokrywa bez wentylacji z wypełnieniem betonowym - 80 szt. 2) Pierścień do włazu samopoziomującego - 80 szt. 3) Pierścień żelbetowy do regulacji 600/800 - 160 szt. 4) Taśma uszczelniająca do masy asfaltowej - 350 mb. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancyjne opisane zostały w załącznikach nr 1, 1a i 5 do DIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać materiały pojazdem wyposażonym w windę samozaładunkową. 4. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywaną dostawą np. dostawę wraz z rozładunkiem do magazynu zamawiającego mieszczącego się w Chełmie przy ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 - 14:30. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na zadania określonym w pkt 1. 6. Prawo opcji. 6.1. Zamawiający uwzględniając największy możliwy zakres zamówienia, zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia podstawowego do 25% wartości zamówienia określonego w ofercie wykonawcy. Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, na warunkach w niej określonych. 6.2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji: 6.2.1 Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny jednostkowe zgodne ze złożoną ofertą. 6.2.2. Wykonawca będzie zobligowany dostarczać zamawiającemu przedmiot zamówienia objęty niniejszym zamówieniem, określonym w ofercie wykonawcy. 6.2.3. Wykonawcy przysługiwać będzie dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie wykonawcy i zawartymi w umowie. 6.3. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia potrzeb na materiały określone w przedmiocie zamówienia. 6.4. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości materiałów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 6.5. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie aneksu do zawartej umowy. 6.6. Zamawiający, w terminie do 30 dni przed dniem planowanego rozpoczęcia zamówienia opcjonalnego, zobowiązany będzie przesłać do wykonawcy aneks do umowy, z określeniem zakresu zmian w ilości i wartości sumarycznej. 6.7. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe 44.11.18.00 - Zaprawa (murarska) 44.42.37.00 - Elementy włazów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stąporków - Meier Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 101, 26-220 Stąporków, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50212,90

  • Oferta z najniższą ceną: 50212,90 / Oferta z najwyższą ceną: 54928,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.