Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-27
Puławy: prace pielęgnacyjne drzew w pasach drogowych dróg gminnych w Puławach
Numer ogłoszenia: 92398 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Skowieszyńska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884090, faks 081 8884847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace pielęgnacyjne drzew w pasach drogowych dróg gminnych w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace pielęgnacyjne drzew w pasach drogowych dróg gminnych w Puławach z podziałem na zadania: Zadanie I - prace pielęgnacyjne drzew w ul. 4-go Pułku Piechoty (w tym część ulicy w strefie konserwatorskiej) w Puławach - obejmują łącznie 206 szt. drzew w tym: 1.W strefie konserwatorskiej -prace pielęgnacyjne 78 szt. drzew, zgodnie z Inwentaryzacją drzew i krzewów w pasie drogowym drogi gminnej w ul. 4-go Pułku Piechoty Puławach - strefa konserwatorska zgodnie z decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie z dnia 13.04.2011 r. a w szczególności dotyczą prac konserwacyjno- pielęgnacyjnych drzew starych o obw. pni 61cm-330 cm i powyżej (szt.60) oraz drzew młodych o obw. pni do 60 cm ( szt. 40) w tym drzewa mniejsze wielopniowe i skupiny- 22 szt. pni 2. Poza strefą konserwatorską - prace pielęgnacyjne 128 szt. drzew o obw. pni 61-150cm wg. inwentaryzacji drzew i krzewów w pasie drogowym drogi gminnej w ul. 4-go Pułku Piechoty Puławach od strony ogródków działkowych w tym drzewa mniejsze wielopniowe i w skupinach - 33 szt. pni. Szczegółowy zakres prac obejmuje: - usunięcie gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, (tj. cięcia sanitarne, prześwietlające, techniczne zapewniające skrajnię poziomą i pionową, zapewniające widoczność znaków drogowych, pod kątem bezpieczeństwa ruchu drogowego, odsłonięcia lamp oświetleniowych i kolizji z budynkami znakami drogowymi, ogrodzeniem itp.) , zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody, przy zachowaniu formowanego kształtu korony drzewa. - formowanie korony przy drzewach młodych (do lat 10) - wywóz powstałego urobku (na bieżąco), - uporządkowanie terenu po pracach Inwentaryzacja drzew jest do wglądu Wykonawców w siedzibie Zamawiającego. Zadanie II - prace pielęgnacyjne drzew ulicach: Nila, Kujawskiego, Grabskiego Filtrowej, Skowieszyńskiej, Gałczyńskiego w Puławach oraz prace pielęgnacyjno-formujące młodych drzew w ul. Gościńczyk, Kaznowskiego, Zabłockiego oraz interwencyjne w Puławach obejmują łącznie 290 szt. drzew a w tym: 1.Prace pielęgnacyjne drzew w ul. Nila , Grabskiego, Kujawskiego w Puławach - zgodnie z inwentaryzacją drzew obejmują łącznie 54 szt. drzew w tym o obw. pni 100-250 cm . 2.Prace pielęgnacyjne drzew w ul Gościńczyk, Kaznowskiego, Zabłockiego w Puławach- zgodnie z inwentaryzacją drzew obejmują łącznie 151 szt. drzew: w tym drzewa młode (klony kuliste) o obw pni 31-60 cm - 126 szt. oraz drzewa stare o obw. pni 61-160 powyżej - 25 szt. drzew. 3.Prace pielęgnacyjne drzew w ul Filtrowej, Skowieszyńskiej, Gałczyńskiego w Puławach zgodnie z inwentaryzacją drzew obejmują łącznie 79 szt. drzew: w tym 67 szt. o obw pni 41-260 i powyżej (drzewa młodsze część dwupniowe i skupiny- . 49 szt. pni) oraz 12 szt. wnioskowanych do wycinki o obw. pni 51-240 cm pod kątem bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz 6 szt. drzew interwencyjne (zdjęcie posuszu - zabezpieczenie bezpieczeństwa ludzi i mienia). Szczegółowy zakres prac obejmuje: - usunięcie gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi (tj. cięcia sanitarne, prześwietlające, techniczne zapewniające skrajnię poziomą i pionową, zapewniające widoczność znaków drogowych, pod kątem bezpieczeństwa ruchu drogowego, odsłonięcia lamp oświetleniowych i kolizji z budynkami znakami drogowymi, ogrodzeniem itp.), zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody, przy zachowaniu formowanego kształtu korony drzewa. - formowanie korony przy drzewach młodych (do lat 10) oraz wykonanie 1x krotne oprysków ochronnych przeciw chorobom grzybowym- klony kuliste szt. 123 - wywóz powstałego urobku (na bieżąco), - uporządkowanie terenu po pracach Inwentaryzacja drzew jest do wglądu Wykonawców w siedzibie Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami - spełniającego kryteria określone § 8 ust. 3 i 4 oraz § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz działań oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (DZ.U Nr 150 poz.1579). Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i zdolności do wykonywania zamówienia stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty i zawarte w nich informacje. - dotyczy Zadania I
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot zamówienia poprzez udokumentowanie, że wykonał roboty tego samego rodzaju (na Zadanie I -na obiektach wpisanych do rejestru zabytków - drzewostan chroniony) w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 50% składanej oferty. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i zdolności do wykonywania zamówienia stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty i zawarte w nich informacje.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.1 Wykonawca posiada nie mniej niż jeden ciągnik z przyczepą załadunkową lub samochód ciężarowy ze skrzynią załadunkową, pilarki spalinowe co najmniej 3 szt. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i zdolności do wykonywania zamówienia stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty i zawarte w nich informacje.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada co najmniej 3 osoby, posiadające kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie: nie mniej niż 2 osoby posiadające łącznie- kwalifikacje do obsługi pilarek spalinowych potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu operatorów pilarek spalinowych - kwalifikacje do wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów w zakresie określonym w SIWZ i projekcie umowy do niniejszej SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i zdolności do wykonywania zamówienia stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty i zawarte w nich informacje.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 40.000,- zł. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i zdolności do wykonywania zamówienia stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty i zawarte w nich informacje.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz ofertowy złożony w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ) 2)Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem oświadczeń wg załącznika nr 2 i załącznika nr 3, które muszą zostać złożone w formie oryginału) należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa rozdziale IV SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawyzdm.bip.e-zeto.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach, ul. Skowieszyńska 51
24-100 Puławy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 09:20, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach, ul. Skowieszyńska 51, 24-100 Puławy (sekretariat),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Wielichowo, w podziale na 2 części zamówienia.
- Dostawa nawozów wapniowych dla RZD w Żelisławkach w podziale na 2 części zamówienia.
- ZM 32/230/2024 - zakup wraz z dostawą rękawiczek chirurgicznych, lateksowych, bezlateksowych, nitrylowych, gospodarczych oraz foliowych z podziałem na 16 zadań dla potrzeb SP ZOZ w Puławach.
- Modernizacja Głównego Traktu Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
- świadczenie usług gastronomicznych i cateringowych w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/73/24
- Wykonanie remontu dachu na budynku H80B
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka i przesadzenie drzew w ramach Inwestycji Budowa budynku nauki AMKP przy ul. Skrzatów w Krakowie
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- TP39_Przebudowa i remont wnętrza podwórzowego w kwartale ulic: Struga, Kleczkowska, Zegadłowicza i Kraszewskiego we Wrocławiu.
- Zagospodarowanie Zabytkowego Parku Dworskiego w Ostoi
- "Prace gospodarcze związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego (3)"
- Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.