eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › prace pielęgnacyjne drzew w pasach drogowych dróg gminnych w Puławach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Puławy: prace pielęgnacyjne drzew w pasach drogowych dróg gminnych w Puławach
Numer ogłoszenia: 92398 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Skowieszyńska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884090, faks 081 8884847.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace pielęgnacyjne drzew w pasach drogowych dróg gminnych w Puławach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace pielęgnacyjne drzew w pasach drogowych dróg gminnych w Puławach z podziałem na zadania: Zadanie I - prace pielęgnacyjne drzew w ul. 4-go Pułku Piechoty (w tym część ulicy w strefie konserwatorskiej) w Puławach - obejmują łącznie 206 szt. drzew w tym: 1.W strefie konserwatorskiej -prace pielęgnacyjne 78 szt. drzew, zgodnie z Inwentaryzacją drzew i krzewów w pasie drogowym drogi gminnej w ul. 4-go Pułku Piechoty Puławach - strefa konserwatorska zgodnie z decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie z dnia 13.04.2011 r. a w szczególności dotyczą prac konserwacyjno- pielęgnacyjnych drzew starych o obw. pni 61cm-330 cm i powyżej (szt.60) oraz drzew młodych o obw. pni do 60 cm ( szt. 40) w tym drzewa mniejsze wielopniowe i skupiny- 22 szt. pni 2. Poza strefą konserwatorską - prace pielęgnacyjne 128 szt. drzew o obw. pni 61-150cm wg. inwentaryzacji drzew i krzewów w pasie drogowym drogi gminnej w ul. 4-go Pułku Piechoty Puławach od strony ogródków działkowych w tym drzewa mniejsze wielopniowe i w skupinach - 33 szt. pni. Szczegółowy zakres prac obejmuje: - usunięcie gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, (tj. cięcia sanitarne, prześwietlające, techniczne zapewniające skrajnię poziomą i pionową, zapewniające widoczność znaków drogowych, pod kątem bezpieczeństwa ruchu drogowego, odsłonięcia lamp oświetleniowych i kolizji z budynkami znakami drogowymi, ogrodzeniem itp.) , zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody, przy zachowaniu formowanego kształtu korony drzewa. - formowanie korony przy drzewach młodych (do lat 10) - wywóz powstałego urobku (na bieżąco), - uporządkowanie terenu po pracach Inwentaryzacja drzew jest do wglądu Wykonawców w siedzibie Zamawiającego. Zadanie II - prace pielęgnacyjne drzew ulicach: Nila, Kujawskiego, Grabskiego Filtrowej, Skowieszyńskiej, Gałczyńskiego w Puławach oraz prace pielęgnacyjno-formujące młodych drzew w ul. Gościńczyk, Kaznowskiego, Zabłockiego oraz interwencyjne w Puławach obejmują łącznie 290 szt. drzew a w tym: 1.Prace pielęgnacyjne drzew w ul. Nila , Grabskiego, Kujawskiego w Puławach - zgodnie z inwentaryzacją drzew obejmują łącznie 54 szt. drzew w tym o obw. pni 100-250 cm . 2.Prace pielęgnacyjne drzew w ul Gościńczyk, Kaznowskiego, Zabłockiego w Puławach- zgodnie z inwentaryzacją drzew obejmują łącznie 151 szt. drzew: w tym drzewa młode (klony kuliste) o obw pni 31-60 cm - 126 szt. oraz drzewa stare o obw. pni 61-160 powyżej - 25 szt. drzew. 3.Prace pielęgnacyjne drzew w ul Filtrowej, Skowieszyńskiej, Gałczyńskiego w Puławach zgodnie z inwentaryzacją drzew obejmują łącznie 79 szt. drzew: w tym 67 szt. o obw pni 41-260 i powyżej (drzewa młodsze część dwupniowe i skupiny- . 49 szt. pni) oraz 12 szt. wnioskowanych do wycinki o obw. pni 51-240 cm pod kątem bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz 6 szt. drzew interwencyjne (zdjęcie posuszu - zabezpieczenie bezpieczeństwa ludzi i mienia). Szczegółowy zakres prac obejmuje: - usunięcie gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi (tj. cięcia sanitarne, prześwietlające, techniczne zapewniające skrajnię poziomą i pionową, zapewniające widoczność znaków drogowych, pod kątem bezpieczeństwa ruchu drogowego, odsłonięcia lamp oświetleniowych i kolizji z budynkami znakami drogowymi, ogrodzeniem itp.), zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody, przy zachowaniu formowanego kształtu korony drzewa. - formowanie korony przy drzewach młodych (do lat 10) oraz wykonanie 1x krotne oprysków ochronnych przeciw chorobom grzybowym- klony kuliste szt. 123 - wywóz powstałego urobku (na bieżąco), - uporządkowanie terenu po pracach Inwentaryzacja drzew jest do wglądu Wykonawców w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami - spełniającego kryteria określone § 8 ust. 3 i 4 oraz § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz działań oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (DZ.U Nr 150 poz.1579). Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i zdolności do wykonywania zamówienia stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty i zawarte w nich informacje. - dotyczy Zadania I

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot zamówienia poprzez udokumentowanie, że wykonał roboty tego samego rodzaju (na Zadanie I -na obiektach wpisanych do rejestru zabytków - drzewostan chroniony) w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 50% składanej oferty. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i zdolności do wykonywania zamówienia stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1 Wykonawca posiada nie mniej niż jeden ciągnik z przyczepą załadunkową lub samochód ciężarowy ze skrzynią załadunkową, pilarki spalinowe co najmniej 3 szt. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i zdolności do wykonywania zamówienia stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada co najmniej 3 osoby, posiadające kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie: nie mniej niż 2 osoby posiadające łącznie- kwalifikacje do obsługi pilarek spalinowych potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu operatorów pilarek spalinowych - kwalifikacje do wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów w zakresie określonym w SIWZ i projekcie umowy do niniejszej SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i zdolności do wykonywania zamówienia stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 40.000,- zł. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i zdolności do wykonywania zamówienia stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty i zawarte w nich informacje.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy złożony w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ) 2)Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem oświadczeń wg załącznika nr 2 i załącznika nr 3, które muszą zostać złożone w formie oryginału) należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa rozdziale IV SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawyzdm.bip.e-zeto.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach, ul. Skowieszyńska 51 24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 09:20, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach, ul. Skowieszyńska 51, 24-100 Puławy (sekretariat),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.