Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-27
Rybnik: Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji gazowej wraz z przebudową
kotłowni w budynku Inspektoratu ZUS w Raciborzu, przy ul. Łąkowej 28.
Numer ogłoszenia: 92580 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji gazowej wraz z przebudową kotłowni w budynku Inspektoratu ZUS w Raciborzu, przy ul. Łąkowej 28..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji gazowej wraz z przebudową kotłowni w budynku Inspektoratu ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28. Zakres zamówienia obejmuje: WYKONANIE INSTALACJI GAZU 1. Instalacja gazowa od punktu pomiarowego do odbiornika gazowego - kotła gazowego. Instalacja po wyjściu z szafki, wprowadzona przez ścianę zewnętrzną do kotłowni - przewód gazowy DN40, zakończony zaworem gazowym DN25 przed palnikiem, z rur stalowych bez szwu. 2.Szafka gazowa zewnętrzna na ścianie budynku - punkt redukcyjno-pomiarowy gazu. WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ - TECHNOLOGIA Z CZĘŚCIĄ ELEKTRYCZNĄ Część sanitarna 1. Kotłownia pracująca w układzie pełnej automatyki, opalana gazem ziemnym na potrzeby c.o. i c.w.u. Wyposażenie kotłowni: kondensacyjny kocioł stojący z wbudowanym modulowanym palnikiem promiennikowym. Znamionowa moc cieplna 35kW (min. 22kW) - 105kW (max.112kW) przy parametrach zasilania 80/60, pojemność wodna kotła 198-225l, sprawność znormalizowana dla parametrów 75/60- 106-108%. Wysoki stopień kondensacji dzięki powierzchni grzewczej ze stali szlachetnej. Komplet instalacji technologicznej, w tym: elektroniczny regulator kotła i obiegów grzewczych sterowany pogodowo, czujnik temperatury zasilania (cwu), pompa obiegu kotła o mocy max 190 W, wyd. 4,7 m3/h, wys. podn. 1,5 m H2O, naczynie wzbiorcze przeponowe max cieśn. - 6 bar, pompa obiegu c.o. z silnikiem jednofazowym o mocy max. 85 W, wyd. 4,60 m3/h, wys. podn. 3,80 m H2O, pompa ładowania zasobników z silnikiem jednofazowym o mocy max 90 W wyd. 1,60 m3/h, wys. podn. 2,4 m H2O, zawory: m.in. bezpieczeństwa, mieszający, elektromagnetyczny, odcinające, zwrotne antyskażeniowe, filtroodmulnik, aktywny system wykrywania wycieków gazu. 2. Komin dwupłaszczowy ze stali kwasoodpornej do odprowadzenia spalin z kotła, prowadzony po elewacji budynku, z mocowaniem do ściany zewnętrznej, zakończony ustnikiem. 3. Wentylacja kotłowni: - nawiew - kanał o wym. 20x27cm z czerpnią ścienną, dolna krawędź 30 cm nadpodłogą kotłowni, wyprowadzony przez ścianę zewnętrzną, wykonany z blachy ocynkowanej, - wywiew - kanał 0 200 typu SPIRO blaszany, prowadzony po elewacji w izolacji z wełny mineralnej i obudowany wys. 12,20m. 4. Studzienka schładzająca 0 600mm z przykryciem i odwodnieniem. Cz. elektryczna 5. Zabudowa rozdzielni elektrycznej, awaryjnego wyłącznika prądu, sygnalizacji optycznej i akustycznej stanów awaryjnych, wyłącznika różnicowo-prądowego, gniazda dla oświetlenia, narzędziowego, zasilania urządzeń kotłowni, uziemienia urządzeń, instalacji odgromowej komina. 6. Demontaż kotła olejowego z palnikiem olejowym, z układem automatyki i sterowania. 7. Demontaż zbiorników oleju z instalacją do napełniania i odpowietrzenia. 8. Rozebranie istniejącego komina wraz z obudową z blachy wys. 12.20m. WYKONANIE PRZEBUDOWY KOTŁOWNI Część budowlana 1. Ścianka działowa (dzieląca pom. kotłowni P3 i pom. magazyn. P2) z płyt gr. 12,5 mm GKF na ruszcie stalowym wypełnionym wełną mineralną , płyty o podwyższonej odporności p.poż. EI 60. 2. Studzienka doświetlająca w pom. P3 z kratką ochronną oraz z systemem odwadniającym. 3. Wentylacja grawitacyjna w pom. P3. 4. Posadzka z płytek ceramicznych w pom. P1 (pom. po zbiornikach oleju), P2, P3. 5. Wymiana stolarki okiennej w pom. P1, P2, P3 z nawiewnikami. 6. Wymiana stolarki drzwiowej w pom. P1 i P2 - płytowe w okleinie drewnopodobnej. w pom. P3 - niepalne stalowe o odporności ogniowej 30 min., 7. Parapety PCV . 8. Okładzina ścienna z płytek ceramicznych do wysokości 2,0 m w pom. P3. 9. Malowanie z naprawą tynków w pom. P1, P2, P3. 10. Na elewacji obudowa kanałów wentylacyjnych w kolorze elewacji. ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA REPOZYTORIUM AKT Część sanitarna 1.Wykonanie mechanicznego wyciągu powietrza z pomieszczeń poprzez układ kanałów typu SPIRO z blachy stalowej ocynkowanej i kanał wyrzutowy 0 200 prowadzony po elewacji, w obudowie z blachy ocynkowanej, na konstrukcji nośnej z kątowników mocowanych do ściany, z zabudową wentylatora kanałowego, anemostatu, klapy p.poż. i przejścia gazoszczelnego. 2. Wykonanie instalacji co z rur stalowych ze szwem, łączonych przez spawanie i zabudowa 6 szt. grzejników płytowych stalowych. Część elektryczna 1.Instalacja oświetleniowa z zabudową opraw oświetleniowych, łączników w pomieszczeniu po zbiornikach oleju opałowego. 2.Zabudowa gniazd w pomieszczeniu po zbiornikach oleju opałowego. 3.Zasilanie wentylatora kanałowego wentylacji mechanicznej. Zakres szczegółowy określają: projekty budowlane opracowane dla zadania: Wykonanie przyłącza do sieci gazowej wraz z modernizacją kotłowni w I/ZUS w Raciborzu, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 1 do SIWZ ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku przerwania prac przez właściwy organ administracji rządowej lub samorządowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych dla serwerów i macierzy dyskowych produkcji HPE
- Rozbiórka kotła wodnego WR-25 w ciepłowni "1 Maja"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Odnowienie na okres 12-miesięcy licencji: RPA - Automation 360 On-prem.
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.