Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Łagów: Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego oraz budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łagów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łagów
Numer ogłoszenia: 92656 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagów , ul. Rynek 62, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 343 70 54, faks 41 343 70 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego oraz budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łagów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łagów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn w msc. Sadków, Lechówek, budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego w msc. Lechówek, Płucki oraz budowa napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego w msc. Lechówek (budowa 1 słupa). Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 zadań (części): Zadanie nr I Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego w msc. Lechówek (odcinek Lechówek Łazki) Zadanie to obejmuje m.in. Podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn 227 m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 5 kpl. Montaż szafki SON z zasilaniem 1 kp. Wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega 3 kpl. Zadanie nr II Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego w msc. Lechówek(odcinek wzdłuż drogi nr 300 oraz przy drodze krajowej nr 74 Kielce Sulejów) Zadanie to obejmuje m.in.: Podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn 446 m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 7 kpl. Montaż szafki SON z zasilaniem 1 kp. Wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe10 omega 2 kpl. Zadanie nr III Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego w msc. Sadków ( odcinek przy drodze wojewódzkiej nr 756 Starachowice Stopnica) Zadanie to obejmuje m.in.: Podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn 116 m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 2 kpl. Wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10omega 2 kpl. Zadanie nr IV Budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego w msc. Płucki Zadanie to obejmuje wykonanie I etapu robót budowlanych poprzez budowę szafki oświetlenia SOK z zasileniem z słupa nr 38 obwód 2 linii nn zasilanej stacji transformatorowej PŁUCKI 2 oraz budowę kablowej linii oświetlenia zewnętrznego tj. od szafki oświetleniowej SOK do drogi wojewódzkiej nr 756 Starachowice - Stopnica (13 słupów) oraz od słupa nr 14 do słupa nr 27 (14 słupów).Zadanie to obejmuje m.in.: Budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego 27 słupów 1088(1309)m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 27 kpl. Montaż szafki Sok z wyposażeniem wg rys. 5 z zasileniem ze słupa nn 1 kpl. 4. Wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega bednarka FeZn 25x4 5 kpl. 1257 m Zadanie nr V Budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego w msc. Lechówek Zadanie to obejmuje m.in.: Budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego 3 słupy 87(119)m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 3 kpl. Wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega bednarka FeZn 25x4 2 kpl. 113 m Zadanie nr VI Budowa słupa w msc. Lechówek Zadanie to obejmuje m.in.: Budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego -1 słup 11(13)m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 1 kpl. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 7 Przedmiar robót; Załącznik nr 8 Dokumentacja projektowa oraz dla zadania nr 4,5,6 zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę; Załącznik nr 9 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwaga: Jeżeli została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. Równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń będzie opiniowana przez Inspektora Nadzoru i autora dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzenia, obiektu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia w celu zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 2) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń, w tym podziemnych lub ich części w toku realizacji robót zobowiązuje się Wykonawcę do naprawienia szkody oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego.3) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego. 4) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 5) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów.6) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zadania wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie. 7) Zadanie to obejmuje również m.in. koszt obsługi geodezyjnej przy budowie oświetlenia ulicznego, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu sporządzoną przez osobę wykonująca samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe (zadanie nr 4,5,6), koszty związane z zajęciem pasa drogowego, koszty związane z opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji przy drodze krajowej oraz drogach powiatowych; koszty wynikające z konieczności wykonania zaleceń, które wynikają z uzgodnień dokonanych na etapie projektu budowlanego z odpowiednimi instytucjami, tj. m. in. PGE Dystrybucja S.A., GDDKiA, Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach, UG Łagów, Orange Polska S.A (uwagi i zalecenia w Protokole GN-III.6630.180.2016 dot. uzgodnień dla msc. Płucki). 8) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób, pomiarów, odbiorów niezbędnych do realizacji zamówienia. 9) Wykonawca poniesie koszty zabezpieczenia i oznakowania robót zgodnie z obowiązującym w tej materii przepisami prawa, rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlanym, a nie ujętych w przedmiarze robót (przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.31.40.00-9, 45.31.61.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę musi (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, polegający na wykazaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytego wykonania, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości, co najmniej: Zadanie nr 1 - 10 000,00 zł brutto; Zadanie nr 2 - 15 000,00 zł brutto; Zadanie nr 3 - 5 000,00 zł brutto; Łącznie dla zadania nr 1,2,3 - 30 000,00 zł brutto Zadanie nr 4 - 80 000,00 zł brutto Zadanie nr 5 - 10 000,00 zł brutto Zadanie nr 6 - 2 000,00 zł brutto każda Łącznie dla zadania nr 4,5,6 - 92 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, sporządzonych według propozycji stanowiącej załącznik nr 6 do Siwz, wraz z dokumentami wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Pod pojęciem najważniejszych robót Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, dobudowie oświetlenia ulicznego, drogowego, parkowego (dla zadania nr 4,5,6 ) oraz podwieszeniu przewodu oświetlenia ulicznego, drogowego, parkowego (dla zadania nr 1,2,3). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania budową, co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń a także posiadają wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu wskazania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda sporządzenia oświadczenia, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 do Siwz. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Siwz. 2) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. 3) Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówień publicznych. 4) Kosztorys ofertowy uproszczony. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów (jeśli dotyczy) - zgodnie z załącznikiem nr 11 do Siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres rękojmi i gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Zmiana umowy może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy z przyczyn od niego niezależnych, których nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert, w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót - zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustalonego w umowie, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, pod warunkiem, że maja one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności skutkujące zmianą terminu mogą wynikać z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; - błędach w zinwentaryzowanych obiektach mające wpływ na realizację robót; - działań siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne); - warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora nadzoru; - ujawniania w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w gruncie lub w budynku; - realizacji, robót zamiennych lub zaniechania część robót; - zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych prawem terminów wydawania przez te organy administracyjnych decyzji, zezwoleń, itp. odmowa wydania przez ograny administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; - zmian terminu zakończenia robót budowlanych wynikających z konieczności dokonania zmian projektowych w projekcie na podstawie, którego realizowany jest przedmiot zamówienia; - zmian terminu zakończenia robót wynikających z wykonania robót zamiennych, dodatkowych i uzupełniających oraz zmiana wynagrodzenia za wykonane prace (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych) - warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne; - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; - przedłużenia procedury przetargowej wynikającej między innymi z postępowania odwoławczego; - inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umowa, w szczególności na skutek zlecenia wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi; W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na Wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości. 2) Zakresu i wartości umowy - powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane. a) wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: - jest korzystne dla Zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, - pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, - dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy; b) zmiana zakresu umowy na skutek rezygnacji z robót zaniechanych jest możliwe jeśli: - rezygnacja z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy c) zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) Zmian osób reprezentujących strony umowy: - w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonują stosownych zmian; - zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i w Siwz. 4) Zmiana podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i akceptacji przez Zamawiającego; 5) W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej: a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje projekt. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i inspektora oraz zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Koszty związane z uzyskaniem akceptacji nadzoru autorskiego ponosi Wykonawca. b) z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmian rozwiązań technicznych wynikających z umowy. Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty wraz z zleceniem ich wykonania. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy: a) wprowadzenie robót zamiennych nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia ryczałtowego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia; b) roboty zamienne mogą zostać wykonane wyłącznie na podstawie uprzednio sporządzonego protokołu konieczności, podpisanego przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego; c) wynagrodzenie Wykonawcy za roboty zamienne zostanie ustalone na podstawie cen jednostkowych i wskaźników cenotwórczych wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym sporządzonym przez Zamawiającego robót zamiennych. Podstawą odbioru robót zamiennych będzie obmiar robót wraz z wyceną kosztorysową sporządzoną przez Wykonawcę. Pozostałe rodzaje zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w Siwz, np. kierownika budowy; b)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy; c) zmiana obowiązującej stawki VAT;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagowgmina.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów, pok. 55 (piętro II).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łagowie, ul. rynek 62, 26-025 Łagów, pokój nr 24 (sekretariat, piętro I).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego w msc. Lechówek (odcinek Lechówek - Łazki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje m.in. Podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn 227 m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 5 kpl. Montaż szafki SON z zasilaniem 1 kpl.Wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega 3 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi i gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego w msc. Lechówek(odcinek wzdłuż drogi nr 300 oraz przy drodze krajowej nr 74 Kielce Sulejów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje m.in.: Podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn 446 m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 7 kpl. Montaż szafki SON z zasilaniem 1 kp. Wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe10 omega 2 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi i gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego w msc. Sadków ( odcinek przy drodze wojewódzkiej nr 756 Starachowice Stopnica).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje m.in.: Podwieszenie napowietrznej linii oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach linii nn 116 m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 2 kpl. Wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10omega 2 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi i gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego w msc. Płucki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje wykonanie I etapu robót budowlanych poprzez budowę szafki oświetlenia SOK z zasileniem z słupa nr 38 obwód 2 linii nn zasilanej stacji transformatorowej PŁUCKI 2 oraz budowę kablowej linii oświetlenia zewnętrznego tj. od szafki oświetleniowej SOK do drogi wojewódzkiej nr 756 Starachowice - Stopnica (13 słupów) oraz od słupa nr 14 do słupa nr 27 (14 słupów).Zadanie to obejmuje m.in.: Budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego 27 słupów 1088(1309)m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 27 kpl. Montaż szafki Sok z wyposażeniem wg rys. 5 z zasileniem ze słupa nn 1 kpl. 4. Wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega bednarka FeZn 25x4 5 kpl. 1257 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi i gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego w msc. Lechówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje m.in.: Budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego 3 słupy 87(119)m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 3 kpl. Wykonanie uziemienia Ru mniejsze lub równe 10 omega bednarka FeZn 25x4 2 kpl. 113 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi i gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budowa słupa w msc. Lechówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje m.in.: Budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego -1 słup 11(13)m Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi i gwarancji - 10
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.