Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-27
Płock: Odcinkowe zabezpieczenie wałów przeciwpowodziowych rz. Wisły przed penetracją bobrów na terenie gmin Słupno i Wyszogród pow. płocki oraz Iłów i Młodzieszyn pow. sochaczewski
Numer ogłoszenia: 92696 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku , ul. 1-go Maja 7b, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2697991, faks 024 2697981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odcinkowe zabezpieczenie wałów przeciwpowodziowych rz. Wisły przed penetracją bobrów na terenie gmin Słupno i Wyszogród pow. płocki oraz Iłów i Młodzieszyn pow. sochaczewski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części. Część 1: Odcinkowe zabezpieczenie wałów przeciwpowodziowych rz. Wisły przed penetracją bobrów na terenie gmin Słupno i Wyszogród pow. płocki Inwestycja zlokalizowana jest na prawym obwałowaniu rz. Wisły w m. Wykowo gm. Słupno oraz w m. Rakowo, gm. Wyszogród powiat Płock. Zakres robót obejmuje odcinkowe zabezpieczenie skarpy odwodnej prawego obwałowania rz. Wisły na długości 1000m w tym: 500 m w m. Wykowo gmina. Słupno oraz 500 m w m. Rakowo gmina Wyszogród powiat Płock. Zakres robót obejmuje: -odcinkowe wykoszenie wraz z wygrabieniem i wyrównaniem powierzchni odwodnej skarpy wału rzeki Wisły na długości 1000 m, - położenie ocynkowanej siatki stalowej gr 2,8 m wraz z wkopaniem jej końców wzdłuż odwodnej skarpy wału rz. Wisły na długości 1000 m, - położenie biodegradowalnej maty przeciwerozyjnej (siatka kokosowa, geomata kokosowa) o minimalnej masie 400 g/m2 na wzdłuż odwodnej skarpy wału rz. Wisły na długości 1000 m, -humusowanie oraz obsiew traw odwodnej skarpy wału rz. Wisły na długości 1000 m. Część 2: Odcinkowe zabezpieczenie wałów przeciwpowodziowych rz. Wisły przed penetracją bobrów na terenie gmin Iłów i Młodzieszyn pow. sochaczewski Inwestycja zlokalizowana jest na lewym obwałowaniu rz. Wisły w m. Januszew gm. Młodzieszyn oraz w m. Arciechów, Pieczywska Iłowskie, Łęg - Suchodół gm. Iłów powiat Sochaczew. Zakres robót obejmuje odcinkowe zabezpieczenie skarpy odwodnej lewego obwałowania rz. Wisły na długości 1000m w tym: 320 m w m. Januszew gm. Młodzieszyn, 250 m w m. Arciechów gm. Iłów, 200 m w m. Pieczywska Iłowskie gm. Iłów, 230 m w m. Łęg - Suchodół gm. Iłów powiat Sochaczew. Zakres robót obejmuje: -odcinkowe wykoszenie wraz z wygrabieniem i wyrównaniem powierzchni odwodnej skarpy wału rzeki Wisły na długości 1000 m, - położenie ocynkowanej siatki stalowej gr 2,8 m wraz z wkopaniem jej końców wzdłuż odwodnej skarpy wału rz. Wisły na długości 1000 m, - położenie biodegradowalnej maty przeciwerozyjnej (siatka kokosowa, geomata kokosowa) o minimalnej masie 400 g/m2 na wzdłuż odwodnej skarpy wału rz. Wisły na długości 1000 m, - humusowanie oraz obsiew traw odwodnej skarpy wału rz. Wisły na długości 1000 m. Szczegółowy opis i zakres robót określają: - dokumentacja projektowa + przedmiary robót dla części 1 i 2- zał. nr 1 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 1 i 2 - zał. nr 2 - siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1: 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 ). Część 2: 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w formie: -pieniężnej - przelewem na konto zamawiającego WZMIUW w Warszawie Oddział w Płocku w Banku Pekao S.A. Nr 25 1240 3174 1111 0010 1603 2270 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym termin składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. -poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału - pokój 26, w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu zrealizował min. 2 zamówienia o podobnym rodzaju i wartości. Za podobne zamówienia zamawiający uzna roboty polegające na wykonaniu trawników, wykonaniu wałów przeciwpowodziowych lub innych nasypów ziemnych, kształtowaniu przekroju podłużnego i poprzecznego cieków lub zbiorników wodnych na łączną wartość nie mniejszą niż dla części 1- 0,5 mln zł brutto, dla części 2 - 0,5 mln zł brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych (na form nr 4 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje lub protokóły odbiorów lub inne) - dok. wym. w rozdz. X a) ust. 2 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny oraz osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 2 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. X a) ust. 1 SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny oraz osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 2 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. X a) ust. 1 SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 2 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. X a) ust. 1 niniejszej SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu 2.Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1)zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 2)zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz w zakresie przedmiotu umowy: a.jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót. b.jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych 3)zmiany terminu wykonania a.jeżeli warunki atmosferyczne (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej przez okres powyżej 2 tygodni. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Książce Kontroli Robót i zaakceptowane przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej ze strony Zamawiającego. Wstrzymanie robót ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy. b.koniecznością wykonania robót dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową, c.następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku 09-402 Płock, ul. 1-go Maja 7b, pk. Nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku 09-402 Płock ul. 1-go Maja 7b, sekretariat pk. Nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa słupa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku należącym do Akademii Mazowieckiej w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.