Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-19
Koszalin: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKACH WARSZTATOWYM I MAGAZYNOWYM
W MŁODZIEŻOWYM OŚRODKU WYCHOWAWCZYM W POLANOWIE II ETAP
Numer ogłoszenia: 92840 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKACH WARSZTATOWYM I MAGAZYNOWYM W MŁODZIEŻOWYM OŚRODKU WYCHOWAWCZYM W POLANOWIE II ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowanych wykończeniowych w zadaniu inwestycyjnym pn: Roboty budowlane w budynkach warsztatowym i magazynowym w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Polanowie - II Etap, obejmującym m.in.: ZADANIE NR 1: DOTYCZY BUDYNKU WARSZTATÓW SZKOLNYCH. ZAKRES PRAC: 1. Przygotowanie podłoża pod posadzki. 2. Stolarka drzwiowa wewnętrzna. 3. Ułożenie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokolikami. 4. Wykończenie ścian i sufitów. 5. Wykonanie podsufitki okapu z desek dwukrotnie malowanych. 6. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego wraz z wymianą licznika energii elektrycznej. 8. Wykonanie instalacji wody zimnej. 9. Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej. 10. Wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. - podłączenie w budynku internatu i warsztatów. 11. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem tablicy elektrycznej. ZADANIE NR 2: DOTYCZY BUDYNKU MAGAZYNOWEGO. ZAKRES PRAC: 1. Przygotowanie podłoża pod posadzki. 2. Ułożenie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokolikami. 3. Wykończenie ścian i sufitów. 4. Wykonanie podsufitki okapu z desek dwukrotnie malowanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto obejmującego swoim zakresem roboty wykończeniowe oraz wykonanie instalacji elektrycznej i sanitarnej. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz robót budowlanych na/wg załącznika nr 13 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności musi dysponować osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności elektrycznej i sanitarnej, które będą pełnić funkcje kierowników robót. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie na/wg załącznika nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 180 000,00 PLN. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie robót budowlanych należy podać minimum jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto obejmujące swoim zakresem roboty wykończeniowe oraz wykonanie instalacji elektrycznej i sanitarnej i załączyć dla wykazanych robót wymagany(e) dowód/y/, potwierdzające,że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ;WADIUM (w przypadku wniesienia w formie innej niż pieniężna); PEŁNOMOCNICTWO(A) (jeżeli występuje); ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 11 do SIWZ (jeżeli wystepuje); INFORMACJA WYKONAWCY dotycząca podwykonawców na/wg Załącznika nr 12 do SIWZ (składają tylko Wykonawcy, którzy przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu powołują się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności: a)przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadkach wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie: -konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia, -wystąpienie przerw w wykonywaniu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) zmiana osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, o których mowa w §4 umowy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazane w umowie osoby nie mogą pełnić swoich funkcji. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w podpkt 1a, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie, o czas niezbędny do wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy; c) zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość zamówienia. 2. Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w podpkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III PIĘTRO).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III PIĘTRO).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA URZĄDZEŃ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH W CIĄGACH DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W STARGARDZIE
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim
- Usługa sprzątania
- Przebudowa DW 106 odc. Sąpolnica - Dębice
- Przebudowa DW 177 odc. Mirosławiec - Hanki
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białogardzie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBIÓRKA PAWILONU KROKODYLI NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. PRZY UL. WRÓBLEWSKIEGO 1-5 (DZ. NR 2/2, AM-2, OBRĘB DĄBIE)
- Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części
- Wykonanie robót budowlanych przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im Króla Władysława Jagiełły w Dębicy polegające na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Roboty budowlane pn. "Poprawa jakości i dostępności do św. z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddz. Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej Etap II."
- Rozbudowa, przebudowa i remont istniejącego budynku byłego dworca kolejowego Słomniki Miasto
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Diagnostyczno-Leczniczym na potrzeby Pracowni Bronchonawigacji Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.