Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Sztum: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu byłej Fermy Tuczu Trzody Chlewnej z obszarem terenów przyległych w Czerninie, obręb Barlewice , Gmina Sztum.
Numer ogłoszenia: 92963 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Sztum , ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406303, faks 055 6406300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu byłej Fermy Tuczu Trzody Chlewnej z obszarem terenów przyległych w Czerninie, obręb Barlewice , Gmina Sztum..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu byłej Fermy Tuczu Trzody Chlewnej z obszarem terenów przyległych o pow. około 250 ha w Czerninie, obręb Barlewice, wg uchwały Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 30.08.2008 r. nr XXVII/186/08. Obszar opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje teren oznaczony na mapie stanowiącej załącznik graficzny do niniejszej uchwały oznaczony jako część obszaru wsi Czernin o powierzchni około 250 ha. Plan winien określać: 1.1 - przeznaczenie terenów oraz linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania, 1.2 - zasady ochrony o kształtowania ładu przestrzennego, 1.3 - zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego, 1.4 - zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej, 1.5 - wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznej, 1.6 - parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym linie zabudowy, gabaryty obiektów i wskaźniki intensywności zabudowy, 1.7 - szczegółowe warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym, 1.8 - szczegółowe warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakazu zabudowy, 1.9 - zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej, 1.10 - stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę z tytułu wzrostu wartości nieruchomości. 2. W zakres opracowania i zobowiązań wykonawcy wchodzić będzie: 2.1 - przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do sporządzenia planu (za wyjątkiem map w skali 1:500 do celów sporządzenia planu oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Sztum), 2.2 - sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, 2.3 - opracowania branżowe: komunikacja , infrastruktura techniczna (sieci magistralne), 2.4 - uwzględnienie niezbędnych stref ochronnych oraz zalecane podziały działek budowlanych, 2.5 - sporządzenie prognozy oddziaływania planu na środowisko, 2.6 - sporządzenie prognozy skutków finansowych planu, 2.7 - wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu, 2.8 - uzgodnienie projektu planu, 2.9 - opracowanie projektu uchwały Rady Miejskiej o uchwaleniu planu, 2.10 - udział w obradach odpowiednich Komisji Rady Miejskiej oraz prezentacja planu na sesji Rady Miejskiej i Miejsko Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 2.11- skompletowanie dokumentów formalno - prawnych związanych z procesem sporządzenia planu. 3. Zamówienie winno być zrealizowane w ilości: 3.1 - plan w wersji analogowej w 7 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf lub/i tiff - w 4 egz. 3.2 - tekst planu w wersji pisemnej w ilości 7 egz. oraz w wersji elektronicznej (Word) w 4 egz. Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego winien być sporządzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.03.2003r - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80 poz.717 z późn. zmianami) ( dot. sporządzenia planu i procedur z tym związanych). Dla potrzeb opracowania planu Zamawiający zapewnia mapy do celów projektowych w skali 1:500 w wersji analogowej i w wersji elektronicznej. Zamawiający nie dostarczy map ewidencyjnych i wypisów z ewidencji gruntów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.500,00 złotych. Słownie złotych: Dwa tysiące pięćset.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1 - posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia , tj. zakres ich działalności obejmuje wykonywanie prac projektowych w zakresie planowania przestrzennego, 2 - posiadają wiedzę , doświadczenie , potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali co najmniej 2 usługi projektowe o charakterze i złożoności porównywalnej do opracowania będącego przedmiotem niniejszego zamówienia , tj. opracowali co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, 3 - dysponują osobami z uprawnieniami architekta i urbanistą -ami oraz osobami z uprawnieniami do projektowania w zakresie branż: drogowej, energetycznej, sanitarnej, wodociągowej, geodezji, geologii, teletechniki, ochrony środowiska, sieci gazowych i innych niezbędnych dla przedmiotu zamówienia, Wymagane doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji zamówienia: 1 - całkowite doświadczenie zawodowe, minimum 8 lat, w tym minimum 4 lata w projektowaniu (tj. po uzyskaniu uprawnień projektowych), 2 - dla branż całkowite doświadczenie zawodowe, minimum 8 lat, w tym doświadczenie w projektowaniu w danej branży minimum 4 lata (tj. po uzyskaniu uprawnień projektowych), 4 - osoby przewidziane przez wykonawcę do realizacji zamówienia winny legitymować się przynależnością do właściwej branżowo izby samorządu zawodowego ( zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów). 5 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. : nie zalegają w opłacaniu podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne oraz 6 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę. Nie spełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawca składa : 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2 - dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3 - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z załączeniem kopii posiadanych uprawnień i zaświadczeń izby samorządu zawodowego dla każdej z tych osób oraz informacji dotyczących ich doświadczenia zawodowego, 4- wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, usług w zakresie planowania przestrzennego i projektowych (usługi projektowe o charakterze i złożoności porównywalnej do opracowania będącego przedmiotem niniejszego zamówienia wyraźnie zaznaczyć), z podaniem ich wartości, dat wykonania, nazw zamawiających dla, których wykonawca realizował zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6 - dowód wniesienia wadium. 7 - oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 uPzp 8 - oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 uPzp Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów możliwe będzie po terminie składnia ofert , na mocy art.26 ust.3 ustawy , chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę ( osoby) uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem :za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 , 82-400 Sztum.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego: Urząd Miasta i Gminy w Sztumie , ul. MIckiewicza 39 , 82-400 Sztum , pokój Informacja - biuro podawcze Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowego, podrobów oraz mięsa wołowego
- Dostawa wędlin wieprzowych oraz podrobów
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sztumie wraz z innymi robotami budowlanymi
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Miasta i Gminy Sztum.
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Drohiczyn"
- SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO MIASTA I GMINY KROŚNIEWICE
- "Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Ząbkowice Śląskie"
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY BARTOSZYCE
- Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Witnica
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.