Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-03-07
P³ock: Likwidacja barier architektonicznych w budynku H1 oraz w budynku K na Pododdziale Leczenia Alkoholowych Zespo³ów Abstynencyjnych Szpitala ¦wiêtej Trójcy w P³ocku
Numer og³oszenia: 93066 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka prawa hanlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Likwidacja barier architektonicznych w budynku H1 oraz w budynku K na Pododdziale Leczenia Alkoholowych Zespo³ów Abstynencyjnych Szpitala ¦wiêtej Trójcy w P³ocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont Oddzia³u Psychiatrycznego poprzez likwidacjê barier architektonicznych w budynku H1 oraz w budynku K na Pododdziale Leczenia Alkoholowych Zespo³ów Abstynencyjnych Szpitala ¦wiêtej Trójcy w P³ocku: Pakiet nr 1 - poszerzenie otworów drzwiowych oraz wykonanie wyk³adzin antypo¶lizgowych na Oddziale Psychiatrycznym. Pakiet nr 2 a) modernizacja dla niepe³nosprawnych, ³azienki na Izbie przyjêæ Pododdzia³u Leczenia Alkoholowych Zespo³ów Abstynencyjnych. b) modernizacja dla niepe³nosprawnych ³azienki dla kobiet na Pododdziale Leczenia Alkoholowych Zespo³ów Abstynencyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, je¿eli wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± tego samego rodzaju o warto¶ci minimum 10 000,00 z³ brutto dla pakietu nr 1 i min. 30 000,00 z³ brutto dla pakietu nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który wyznaczy do wykonania zamówienia osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej i instalacyjnej
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - Za³±cznik Nr 3. 2. Wype³nione i podpisane kosztorysy sporz±dzone na podstawie kosztorysów ¶lepych za³±czonych do SIWZ - kosztorysy te nie bêd± brane pod uwagê przez Zamawiaj±cego przy ocenie ofert.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu przetargowym oferty: a) zmiana osób okre¶lonych w § 8 niniejszej umowy, b) zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w § 2 ust. 6 niniejszej umowy, d) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ spowodowane przez wykonawcê, e) zmiana terminu wykonania w przypadku zaistnienia klêski ¿ywio³owej (jak np. huragany, powodzie, trzêsienie ziemi) lub innych zdarzeñ (jak np. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne ni¿ pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców), f) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych, g) zmiana osobowa podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w § 7 niniejszej umowy, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowê przy pomocy podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Poszerzenie otworów drzwiowych oraz wykonanie wyk³adzin antypo¶lizgowych na Oddziale Psychiatrycznym.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a)modernizacja dla niepe³nosprawnych, ³azienki na Izbie przyjêæ Pododdzia³u Leczenia Alkoholowych Zespo³ów Abstynencyjnych. b)modernizacja dla niepe³nosprawnych ³azienki dla kobiet na Pododdziale Leczenia Alkoholowych Zespo³ów Abstynencyjnych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.60.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa mebli w ramach rozbudowy i modernizacji Oddzia³ów Chirurgii oraz Oddzia³u wewnêtrznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku
- ,,Dostawa artyku³ów chemicznych, innych artyku³ów do sprz±tania, higieny osobistej i cateringowych dla Zespo³u Szkó³ im. Leokadii Bergerowej w P³ocku w 2025 r."
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa ulicy Ciechomickiej" w ramach zadania bud¿etowego "Budowa i przebudowa dróg na osiedlu Ciechomice"
- Zakup p³ynów infuzyjnych
- DOSTAWA GRYZONI I KRÓLIKÓW W ROKU 2025
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dwóch jazów (jaz w m. Nowa D±browa, jaz w m. Zamo¶æ) na kanale £asica w trybie projektuj-buduj w ramach projektu MERLIN finansowanego ze ¶rodków UE z programu Horyzont 2020
- roboty dekarskie w Terenowej Stacji Do¶wiadczalnej IOR-PIB w Bia³ymstoku
- Remont ¶wietlicy wiejskiej w Rudzienku, Gmina Ko³biel
- Utrzymanie terenów zieleni osiedlowej
- Dostosowanie oddzia³u dzieciêcego do wymagañ sanitarno - epidemiologicznych w SPZOZ w Szamotu³ach
- Modernizacja zabytkowego budynku siedziby urzêdu gminy w Boles³awcu - etap I (3)
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.