eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Inowrocław: Wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 93173 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 35 92 255, faks 0-52 35 92 255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.inowroclaw.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swym zakresem zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, będących uczestnikami projektu systemowego Podróż w usamodzielnienie, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu - w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1. 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 30 osób niepełnosprawnych i 5 opiekunów, zorganizowany w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) w lipcu 2009 r. W ramach tej części zamówienia skierowani zostaną uczestnicy, podzieleni na 3 grupy: Grupa 1. - 10 osób z upośledzeniem słuchu, Grupa 2. - 10 kobiet po mastektomii, Grupa 3. - 10 osób z różnymi schorzeniami (upośledzenia narządu ruchu; zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu; epilepsja; choroby neurologiczne; upośledzenia umysłowe; choroby psychiczne). 2. 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 20 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów, zorganizowany w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) w sierpniu 2009 r. W ramach tej części zamówienia skierowani zostaną uczestnicy, podzieleni na 2 grupy: Grupa 1. - 10 osób z upośledzeniem umysłowym, Grupa 2. - 10 osób z upośledzeniem wzroku. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić (dotyczy obydwu części zamówienia): 1. przeprowadzenie 10 godzin zajęć psychoterapeutycznych dla wszystkich osób niepełnosprawnych; 2. przeprowadzenie 20 zabiegów usprawniająco-leczniczych dla każdego uczestnika turnusu; 3. przeprowadzenie zajęć integracyjnych i kulturalno-oświatowych wszystkim uczestnikom turnusu; 4. całodobową opiekę medyczną wszystkim uczestnikom turnusu; 5. przeprowadzenie 2 badań lekarskich (pierwsze zakończone zaordynowaniem zabiegów leczniczych); 6. zakwaterowanie i wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu - zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio; 7. zakwaterowanie i wyżywienie dla opiekunów (dla 1. części zamówienia - 3 opiekunów grup + 2 opiekunów osób niepełnosprawnych; dla 2. części zamówienia - 2 opiekunów grup + 1 opiekun osób niepełnosprawnych) - zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio; 8. przewóz uczestników turnusów wraz z opiekunami z Inowrocławia do ośrodka rehabilitacyjnego i z powrotem oraz ubezpieczenie dla uczestników i opiekunów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki formalne określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, oraz złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w punkcie 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) akceptują warunki zawarte we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d) spełniają wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; e) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; f) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) zagwarantują organizację turnusów w ośrodku rehabilitacyjnym, zlokalizowanym w nadmorskiej miejscowości (nad Bałtykiem). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na podstawie przedłożonych dokumentów i na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków formalnych określonych w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie Wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną - pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki, a jeżeli pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wynikają z umowy - umowa spółki; w przypadku nie załączenia do oferty pełnomocnictwa/pełnomocnictw lub umowy spółki, wymagane jest podpisanie dokumentacji przetargowej przez wszystkich wspólników spółki; w przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów; - kserokopia dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru ośrodków, w których mogą być prowadzone turnusy rehabilitacyjne; - kserokopia dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych; - aktualne oświadczenia Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty oświadczeń/zaświadczeń potwierdzających niezaleganie z płaceniem podatków, opłat oraz składek ZUS dotyczące każdego ze wspólników spółki, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu zorganizowania turnusu w ośrodku rehabilitacyjnym, zlokalizowanym w miejscowości nadmorskiej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr.inowroclaw.info/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Mątewska 17 88-100 Inowrocław (pok. 134).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Mątewska 17 88-100 Inowrocław (pok. 133).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu - w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 30 osób niepełnosprawnych i 5 opiekunów, zorganizowany w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) w lipcu 2009 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia skierowani zostaną uczestnicy, podzieleni na 3 grupy: Grupa 1. - 10 osób z upośledzeniem słuchu, Grupa 2. - 10 kobiet po mastektomii, Grupa 3. - 10 osób z różnymi schorzeniami (upośledzenia narządu ruchu; zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu; epilepsja; choroby neurologiczne; upośledzenia umysłowe; choroby psychiczne). Wykonawca musi zapewnić: 1. przeprowadzenie 10 godzin zajęć psychoterapeutycznych dla wszystkich osób niepełnosprawnych; 2. przeprowadzenie 20 zabiegów usprawniająco-leczniczych dla każdego uczestnika turnusu; 3. przeprowadzenie zajęć integracyjnych i kulturalno-oświatowych wszystkim uczestnikom turnusu; 4. całodobową opiekę medyczną wszystkim uczestnikom turnusu; 5. przeprowadzenie 2 badań lekarskich (pierwsze zakończone zaordynowaniem zabiegów leczniczych); 6. zakwaterowanie i wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu - zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio; 7. zakwaterowanie i wyżywienie dla opiekunów (dla 1. części zamówienia - 3 opiekunów grup + 2 opiekunów osób niepełnosprawnych; dla 2. części zamówienia - 2 opiekunów grup + 1 opiekun osób niepełnosprawnych) - zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio; 8. przewóz uczestników turnusów wraz z opiekunami z Inowrocławia do ośrodka rehabilitacyjnego i z powrotem oraz ubezpieczenie dla uczestników i opiekunów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 20 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów, zorganizowany w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) w sierpniu 2009 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia skierowani zostaną uczestnicy, podzieleni na 2 grupy: Grupa 1. - 10 osób z upośledzeniem umysłowym, Grupa 2. - 10 osób z upośledzeniem wzroku. Wykonawca musi zapewnić: 1. przeprowadzenie 10 godzin zajęć psychoterapeutycznych dla wszystkich osób niepełnosprawnych; 2. przeprowadzenie 20 zabiegów usprawniająco-leczniczych dla każdego uczestnika turnusu; 3. przeprowadzenie zajęć integracyjnych i kulturalno-oświatowych wszystkim uczestnikom turnusu; 4. całodobową opiekę medyczną wszystkim uczestnikom turnusu; 5. przeprowadzenie 2 badań lekarskich (pierwsze zakończone zaordynowaniem zabiegów leczniczych); 6. zakwaterowanie i wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu - zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio; 7. zakwaterowanie i wyżywienie dla opiekunów (dla 1. części zamówienia - 3 opiekunów grup + 2 opiekunów osób niepełnosprawnych; dla 2. części zamówienia - 2 opiekunów grup + 1 opiekun osób niepełnosprawnych) - zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio; 8. przewóz uczestników turnusów wraz z opiekunami z Inowrocławia do ośrodka rehabilitacyjnego i z powrotem oraz ubezpieczenie dla uczestników i opiekunów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.