To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93243 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Łódź: "Usługa odbioru, transportu, utylizacji odpadów medycznych i weterynaryjnych oraz dostawa pojemników na odpady"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75062-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, krajowy numer identyfikacyjny
00028853800000, ul.
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
8,
91348
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6314 872; 871, faks
42 6314573, e-mail
zampubl@imp.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.imp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługa odbioru, transportu, utylizacji odpadów medycznych i weterynaryjnych oraz dostawa pojemników na odpady"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZAPUZA/29/17/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu, utylizacji odpadów medycznych i weterynaryjnych oraz dostawa pojemników na odpady przez okres 36 miesięcy. lp Kod odpadu Rodzaj odpadu Ilość/ 36 m-cy*) j.m 1 18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania 0,090 Mg 2 18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 17,5 Mg 3 18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 0,3 Mg 4 18 01 09 Leki inne niż 18 01 08* 0,02 Mg 5 18 02 02* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt 13,5 Mg 6 18 02 05* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 0,015 Mg *) wartości szacunkowe W zakres usługi wchodzi także zakup i dostawa 1 raz w miesiącu 8 sztuk jednorazowych czerwonych pojemników (zamykanych wiader) o pojemności 30 litrów na odpady. Dostawy realizowane będą po zamówieniu telefonicznym przez pracownika Laboratorium Badań Produktów Leczniczych i Weterynaryjnych. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów medycznych 3x w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) Odbiór odpadów będzie się odbywał w godzinach od 7.30-14.00 w obecności pracownika Zamawiającego z miejsca wskazanego przez Zamawiającego Przy każdorazowym odbiorze odpadów, Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wypełniony dokument obrotu odpadami , wg wzoru opartego na aktualnie obowiązujących przepisach prawa (karta przekazania odpadów). Przewóz odpadów do miejsca unieszkodliwienia odbywać się będzie pojazdem odbiorcy odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami (ADR) Kierowca samochodu odbierającego odpady ma obowiązek zgłosić swój przyjazd portierowi na portierni B Instytutu, oraz powiadomić telefonicznie pracownika Działu Administracyjno - Technicznego IMP który będzie obecny przy przekazaniu odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do co miesięcznego dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego zniszczenie odpadów. Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1. Ustawa z dn.14.12.2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2013r. poz. 21 ze zm.) 2. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 30.07.2010r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U.Nr 139 poz. 940) 3. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1973) 4. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. 2016 r. poz. 1819) 5. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów. 6. Ustawą z dnia 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011r Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.) 7. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 22.01.2014r. (Dz.U.z 2014r. poz 107) w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do: - gromadzenia, pakowania i prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi instrukcjami i przepisami prawnymi - przekazania "Karty przekazania odpadu"(wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. Dz. U. 249 Poz. 1673) Wykonawcy. Osobą odpowiedzialną za kontakty z Wykonawcą i prowadzenie gospodarki odpadami jest Piotr Krauze telefon: 42 6314 864 lub 728 923 593. Wykonawca ma prawo do kontroli odbieranych odpadów w celu potwierdzenia ich zgodności z kodami odpadów Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi: a) ZASADA BLISKOŚCI: Zgodnie art. 20 ust 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Zgodnie z zasadą bliskości zakazuje się poddawania unieszkodliwianiu zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych poza obszarem województwa, na terenie, którego zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub, gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. b) METODA UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW: Zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów. c) POTWIERDZENIE UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW: W oparciu o art. 95 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Zamawiający wymaga aby posiadacz odpadów tj. Wykonawca wydawał Zamawiającemu wraz z fakturą dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych za każdy miesiąc. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudniona przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) tj. w szczególności kierownik instalacji/spalarni oraz osoby (kierowcy) odpowiedzialni za przewóz drogowy substancji niebezpiecznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90524200-8
Dodatkowe kody CPV:
90520000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT93960.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 105079.95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.