Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-26
Zgorzelec: CAZ.URP.2710.1.2012 Przetarg nieograniczony na organizację szkoleń dla osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 93316 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu , ul. Pułaskiego 14, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 775 56 05, faks 75 775 56 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.zgorzelec.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAZ.URP.2710.1.2012 Przetarg nieograniczony na organizację szkoleń dla osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgorzelcu finansowanych ze środków Funduszu Pracy na następujących kierunkach szkoleń: Część I Operator maszyn budowlanych dla jednej grupy 8 osób. Część II Technolog robót wykończeniowych w budownictwie z językiem niemieckim dla jednej grupa 6 osób. Część III Spawacz MIG - kurs podstawowy dla jednej grupy 5 osób.Część IV Operator pił mechanicznych do ścinki drzew oraz obsługa podestów ruchomych samojezdnych dla jednej grupy 6 osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może uzyskać zlecenie zamówienia na prowadzenie szkoleń finansowanych ze środków publicznych po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (art. 20 ust. 1 ustawy z 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy). Wykonawca spełni warunek, jeśli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i informacji w nich zawartych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi przeprowadzenia szkoleń grupowych (minimum 5 uczestników) w zakresie przedmiotu szkolenia spełnią warunek. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i informacji w nich zawartych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią warunek, jeśli wykażą dysponowanie na czas realizacji szkolenia salą wyposażoną w stanowiska do przeprowadzenia zajęć teoretycznych (odpowiednio do liczby uczestników) oraz sprzętem i miejscem przystosowanym do prowadzenia zajęć praktycznych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i informacji w nich zawartych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią warunek, jeśli wykażą dysponowanie co najmniej 2 osobami o wykształceniu, doświadczeniu i kwalifikacjach odpowiednimi do prowadzenia zajęć dydaktycznych powierzonych przez Wykonawcę. Wykładowcy powinni posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć, a także doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia (minimum 3 przeprowadzone szkolenia). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i informacji w nich zawartych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeśli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i informacji w nich zawartych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymienione w pkt.9 SIWZ - formularz ofertowy wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, program szkolenia wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ, kalkulacja ceny wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ, planowany harmonogram szkolenia wg wzoru załącznika nr 8 do SWIZ, dokumenty potwierdzajace uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Struktura programu szkolenia - 30
- 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana warunków umowy może wystąpić wyłącznie w n/w okolicznościach: - terminy rozpoczęcia kursów będą uzgodnione w zależności od zainteresowania bezrobotnych danym kierunkiem szkolenia i związanej z tym możliwości utworzenia grupy szkoleniowej, - gdy Zamawiającemu nie uda się skompletować pełnej grupy szkoleniowej-poprzez zmniejszenie liczby uczestników do 20%. Natomiast w przypadku braku zainteresowania bezrobotnych danym kierunkiem szkolenia, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji szkoleń, których oferta dotyczy, - w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji szkolenia spowodowanej przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działanie siły wyższej), - w przypadku konieczności zmiany wykładowcy spowodowanej zdarzeniem losowym lub chorobą uniemożliwiającą prowadzenie zajęć dopuszcza się taką zmianę. Wykładowca prowadzący zajęcia w zastępstwie powinien posiadać kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze od zastępowanego wykładowcy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana kadry wymaga zgody Zamawiającego, - w uzasadnionych przypadkach możliwa jest zmiana miejsca szkolenia, przy czym nowa lokalizacja nie może pozostawać w sprzeczności z wymaganiami postawionymi w SIWZ odnośnie miejsca szkolenia, a także z wymogami w zakresie BHP - ocena zasadności zmiany należy do Zamawiającego, - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie szkolenia zaakceptowanych przez Zamawiającego, - zmiany wynikające z nowelizacji przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//pup.zgorzelec.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu, ul. Pułaskiego 14, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu, ul. Pułaskiego 14, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator maszyn budowlanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Liczba uczestników: jedna grupa 8 osób. 2. Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zawodzie operatora maszyn budowlanych w zależności od zapotrzebowania uczestników szkolenia. Z uwagi na zróżnicowany zakres szkolenia Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować co najmniej:* jedną koparką jednonaczyniową klasy III,* jedną koparko-ładowarką klasy III,* jedną ładowarką jednonaczyniową klasy III. 3. Termin realizacji szkolenia: III dekada kwietnia - czerwiec 2012r. 4. Miejsce szkolenia: teren powiatu zgorzeleckiego lub innego, jeżeli łączny czas dojazdu ze Zgorzelca na szkolenie i z powrotem nie przekroczy 2 godzin. 5. Cena (koszt) oferty powinna zawierać koszt egzaminu zewnętrznego. 6. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące przepisy oraz program kursu obejmujący zagadnienia teoretyczne i praktyczne zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego przyjmując ogółem 202 godziny zegarowe zajęć. Program szkolenia oraz egzaminowanie uczestników powinno być objęte nadzorem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Struktura programu - 30
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie z językiem niemieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników: jedna grupa 6 osób. 2. Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne nabycie przez uczestników umiejętności do wykonywania prac wykończeniowych w budownictwie w zakresie: a) zastosowania płyt kartonowo-gipsowych, b) robót podłogowych, c) technologii robót przy budowie lekkich przegród i ścian działowych, d) robót tynkarskich, e) malowania, tapetowania i prac dekoracyjnych, f) nauki stolarki okiennej i drzwi; g) podstawowe pojęcia w zakresie wykorzystania języka niemieckiego do pracy w charakterze technologa robót wykończeniowych 3. Termin realizacji szkolenia: maj-lipiec 2012r. 4. Miejsce szkolenia: Zgorzelec. 5. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące przepisy oraz program kursu obejmujący zagadnienia teoretyczne i praktyczne, przyjmując ogółem 280 godzin zegarowych zajęć, w tym 80 godzin zegarowych nauki języka niemieckiego w zakresie tematyki kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Struktura programu szkolenia - 30
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spawacz MIG - kurs podstawowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników: jedna grupa 5 osób. 2. Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zawodzie spawacza blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131). 3. Termin realizacji szkolenia: III dekada kwietnia - czerwiec 2012r. 4. Miejsce szkolenia: Zgorzelec. 5. Cena (koszt) oferty powinna zawierać koszt egzaminu zewnętrznego. 6. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące przepisy oraz program kursu obejmujący zagadnienia teoretyczne i praktyczne zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach przyjmując ogółem 151 godzin zegarowych zajęć. Program szkolenia oraz egzaminowanie uczestników powinno być objęte nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Struktura programu szkolenia - 30
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator pił mechanicznych do ścinki drzew oraz obsługa podestów ruchomych samojezdnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Liczba uczestników: jedna grupa 6 osób. 2.Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku operatora pilarek spalinowych i elektrycznych oraz operatora podnośników koszowych. 3. Termin realizacji szkolenia: maj - lipiec 2012r. 4. Miejsce szkolenia teren powiatu zgorzeleckiego lub innego, jeżeli łączny czas dojazdu ze Zgorzelca na szkolenie i z powrotem nie przekroczy 2 godzin. 5. Cena (koszt) oferty powinna zawierać koszt egzaminów zewnętrznych. 6. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące przepisy i wytyczne Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Urzędu Dozoru Technicznego. Program kursu obejmujący zagadnienia teoretyczne i praktyczne powinien obejmować ogółem 84 godziny zegarowe zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Struktura programu szkolenia - 30
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfiaktu jakości usług - 10
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych mat. zużyw. do badań z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora z UPS i drukarką na okres 36 miesięcy 2.
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.