Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-19
Racibórz: Dostawa sprzętu sportowego oraz atrakcji wodnych na potrzeby Krytej Pływalni w Raciborzu.
Numer ogłoszenia: 93374 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Zamkowa 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4153717, faks 032 4153717.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.bipraciborz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiajacy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy - podsektora samorządowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego oraz atrakcji wodnych na potrzeby Krytej Pływalni w Raciborzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu sportowego oraz atrakcji wodnych na potrzeby Krytej Pływalni w Raciborzu. Zakres przedmiotu zamówienia 1) Tyczka trenerska - Lekka, nie korodująca, nie brudząca i nie tonąca tyczka o długości 2 metry wykonana z lekkiego aluminium (4 szt.) 2) Deska pływacka (seniorska) - deska pływacka treningowa wykonana ze zbitej pianki polietylenowej EVA, nie pochłaniającej wody. Rozmiary: 43,5x29,5 cm (25 szt.) 3) Deska pływacka (juniorska) - deska pływacka treningowa wykonana ze zbitej pianki polietylenowej EVA, nie pochłaniającej wody. Rozmiary: 35x26,5 cm (35 szt.) 4) Pullbuoy (ósemka między nogi) - pull buoy wykonany z pianki polietylenowej EVA wysokiej gęstości. Naprzemiennie kolor niebieski i żółty. Wymiary 23x8,5 cm. (25 szt.) 5) Wiosełka (łapki) treningowe - wiosełka o asymetrycznym kształcie z wysuniętymi krańcami, wykonane z polipropylenu, TPR oraz silikonu. Możliwość regulacji pasków w celu odpowiedniego dopasowania do dłoni. Wymiary: 23x18 cm (8 szt.) 6) Wiosełka (łapki) treningowe - wiosełka o asymetrycznym kształcie z wysuniętymi krańcami, wykonane z polipropylenu, TPR oraz silikonu. Możliwość regulacji pasków w celu odpowiedniego dopasowania do dłoni. Wymiary: 20x17 cm (8 szt.) 7) Płetwy pływackie - płetwy gumowe z elastycznym piórem i miękkim kaloszem, wykonane z połączenia dwóch różnych twardości gumy (pióro i kalosz), różne rozmiary, do użytku na basenie. (20 szt.) 8) Fotelik pływający dla najmłodszych - wykonany bez zmiękczaczy na bazie ftalanów, z atestami GS oraz TUV spełniającymi normy bezpieczeństwa. Dla dzieci do 11 kg. Z uchwytami do trzymania przez rodziców. (5 szt.) 9) Mata pływająca dla dzieci - pływająca mata służąca do oswajania dzieci z wodą o wymiarach 100x75 cm i grubości 15mm do wykorzystania w basenie. (3 szt.) 10) Rękawki do pływania dla dzieci - rękawki do nauki pływania dla dzieci do lat 2 (4 kpl.), w wieku 2-6 lat (8 kpl.), w wieku 6-12 lat (8 kpl.) 11) Kółko pływackie - pływackie kółko dla dzieci w wieku 3-6 lat do oswajania i zabaw w wodzie (10 szt.) 12) Makaron (aqua noodle) - makarony do nauki pływania oraz aqua fitness wykonane z wytrzymałej pianki, do wykorzystania w basenie, wymiary: dł. 160 cm, średnica 70mm (50 szt.) 13) Łącznik do makaronów - łącznik do makaronów czterootworowy, wykonany z wytrzymałej pianki, umożliwiający zamocowanie na makaronach o średnicy 70 mm (25 szt.) 14) Aqua hantle (para) - lekkie hantle wykonane z wysokiej jakości pianki polietylenowej służące do ćwiczeń w wodzie podczas aqua aerobicu, pomiędzy pierścieniami antypoślizgowy uchwyt z tworzywa sztucznego. Średnica pierścienia 15 cm, grubość 8 cm. (25 kpl.) 15) Aqua dysk (para) - Dyski do aqua aerobiku z wysokiej jakości pianki do ćwiczeń siłowych i ogólnorozwojowych w wodzie. Osobne otwory na 4 palce i kciuk. (25 kpl.) 16) Mankiety do aqua aerobicu (para) - wykonane z wysoko jakościowej i trwałej pianki. Posiadające szeroką taśmę z rzepem, która umożliwia regulację obwodu. Wymiary: długość 62 cm, szerokość 12 cm, grubość pianki 2 cm. (25 kpl.) 17) Pas wypornościowy - pas wypornościowy do aqua aerobicu wykonany z najwyższej jakości, elastycznej i bardzo wytrzymałej pianki EVA, z klamrą zapinającą, która umożliwia regulację obwodu talii. S - od 45kg do 72 kg, wymiary: 56x19cm - 10 szt. M - od 72kg do 100 kg, wymiary: 67x21,5cm - 10 szt. L - od 100kg, wymiary: 74x22,5cm - 5 szt. 18) Aqua step - wykonany z trwałego polietylenu, z przyssawkami zapewniającymi stabilne przytwierdzenie do dna basenu lub brodzika, dociążony wewnątrz dodatkowymi talerzami, aby szybciej ulegał zanurzeniu w wodzie. (15 szt.) 19) Koszykówka wodna - dwa kosze do koszykówki wykonane z solidnego tworzywa sztucznego w komplecie z piłką i siatką. Średnica podstawy 91,5 cm. 20) Siatkówka wodna - lekki zestaw do siatkówki wodnej do samodzielnego montażu, konstrukcja z aluminium, wraz z siatką i przyrządem do napinania siatki oraz piłką do gry, dł. 240 cm. 21) Bramka do piłki wodnej - lekka, pływająca bramka o wymiarach 90 x 70 x 60cm. stabilna konstrukcja z tworzywa sztucznego z siatką i piłką do zabaw i rekreacji w wodzie. (2 szt.) 22) Kosz do przechowywania sprzętu sportowego - duży kosz na kółkach, z zamykaną klapą, idealny do przechowywania drobnego sprzętu sportowego. Wykonany z ażurowej konstrukcji. Wymiary: 1000x700x800 mm. (1 szt.) 23) Wózek na makarony - kosz do przechowywania makaronów, pasów wypornościowych i innego sprzętu do aqua aerobicu. Wymiary: wysokość 120 cm, szerokość 75 cm, długość 60 cm. (1 szt.) 24) Zabawki dla dzieci do wyławiania z wody - miękkie i bezpieczne zabawki wykonane z pianki i nylonu nasiąkające wodą do zabawy w baseniku o wielkości nie mniejszej niż 15 cm. Różne modele, różne kształty zabawek. (25 szt.) 25) Piłka wodna - piłka wodna do zabaw dla dzieci o średnicy 14,5 cm (5szt.) 26) Wodny, pływający tor przeszkód: Zestaw składający się z 1 rampy do wspinania, 1 bazy pływającej, 1 pływającego klifu z uchwytami, 1 pływającego mostu, 1 pływającej zjeżdżalni oraz 1 pływającej sadzawki w kształcie prostokąta. Zestaw przeznaczony do użytku w obiektach publiczny. Oznaczony Certyfikatem TUV (GS). Oznaczenie na produkcie zgodnie z normą EN 15649-2. Materiał klasy nie gorszej niż Denier PVC o gramaturze 1100. Wymiary toru po rozłożeniu: dł. 16,5 m szer. 2m, wys. największego elementu: 1,5 m W skład zestawu wchodzi: - 6 elementów modułowych, - systemowy kompresor elektryczny + pompka ręczna, - 10 pasków łączących, - 5 fartuchów łączących zapobiegających zaklinowaniu się nogi Specyfikacja: 1) rampa do wspinania o wymiarach 1,5x2,0x0,3 m i wadze 22 kg. Wyposażona w 10 ułożonych naprzemiennie pionowo i poziomo uchwytów. Certyfikat TUV (GS), oznaczenie na produkcie zgodnie z normą EN 15649-2. Materiał klasy nie gorszej niż Denier PVC o gramaturze 1100. Przerwy między uchwytem a ścianką nie większe niż 3 cm. Metalowe oczka do łączenia elementów ze sobą, ewentualnie do dna lub linii brzegowej. Specjalny zawór bezpieczeństwa zapobiegający przypadkowemu otwarciu. W zestawie paski i fartuch bezpieczeństwa do łączenia elementu z innymi. 2) baza pływająca o wymiarach 3,0x2,0x0,3 m i wadze 35 kg. Certyfikat TUV (GS), oznaczenie na produkcie zgodnie z normą EN 15649-2. Materiał klasy nie gorszej niż Denier PVC o gramaturze 1100. Metalowe oczka do łączenia elementów ze sobą, ewentualnie do dna lub linii brzegowej. Specjalny zawór bezpieczeństwa zapobiegający przypadkowemu otwarciu. W zestawie paski i fartuch bezpieczeństwa do łączenia elementu z innymi. 3) Pływający klif z uchwytami o wymiarach 3,0x2,0x1,5 m o wadze 52 kg. Wyposażony w 6 uchwytów z każdej strony. Przerwy między uchwytami a ścianką nie większe niż 3 cm. Certyfikat TUV (GS), oznaczenie na produkcie zgodne z normą EN 15649-2. Materiał klasy nie gorszej niż Denier PVC o gramaturze 1100. Metalowe oczka do łączenia elementów ze sobą, ewentualnie do dna lub linii brzegowej. Specjalny zawór bezpieczeństwa zapobiegający przypadkowemu otwarciu. W zestawie paski i fartuch bezpieczeństwa do łączenia elementu z innymi. 4) pływający most o wymiarach 3,0x2,0x1,2 m o wadze 36 kg. Certyfikat TUV (GS), oznaczenie na produkcie zgodnie z normą EN 15649-2. Materiał klasy nie gorszej niż Denier PVC o gramaturze 1100. Metalowe oczka do łączenia elementów ze sobą, ewentualnie do dna lub linii brzegowej. Specjalny zawór bezpieczeństwa zapobiegający przypadkowemu otwarciu. W zestawie fartuch bezpieczeństwa do łączenia elementu z innymi. 5) pływająca sadzawka o wymiarach 3,0x2,0x0,3 m i wadze 20 kg. Certyfikat TUV (GS), oznaczenie na produkcie zgodnie z normą EN 15649-2. Materiał klasy nie gorszej niż Denier PVC o gramaturze 1100. Metalowe oczka do łączenia elementów ze sobą, ewentualnie do dna lub linii brzegowej. Specjalny zawór bezpieczeństwa zapobiegający przypadkowemu otwarciu. W zestawie paski i fartuch bezpieczeństwa do łączenia elementu z innymi. 6) Zjeżdżalnia pływająca o wymiarach 3,0x2,0x1,5 m i wadze 47 kg. Wyposażona w 10 uchwytów z jednej strony by ułatwić wejście na element. Przerwy między uchwytami a ścianką nie większe niż 3 cm. Certyfikat TUV (GS), oznaczenie na produkcie zgodnie z normą EN 15649-2. Materiał klasy nie gorszej niż Denier PVC o gramaturze 1100. Metalowe oczka do łączenia elementów ze sobą, ewentualnie do dna lub linii brzegowej. Specjalny zawór bezpieczeństwa zapobiegający przypadkowemu otwarciu. W zestawie paski i fartuch bezpieczeństwa do łączenia elementu z innymi Gwarancja na atrakcję min. 2 lata. 2. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia, itp. określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych przez zamawiającego, ale jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia, itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez zamawiającego - stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki lub kart katalogowych produktów lub atesty, certyfikaty użyteczności publicznej. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) dostawy należy realizować zgodnie z materiałów mających wymagane atesty i certyfikaty dopuszczenia do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, b) wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres dostaw przedstawionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) na dostarczone wyposażenie zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji, licząc od następnego dnia po odbiorze przedmiotu umowy. d) naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę (telefonicznie, faxem). W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych termin ten nie może by dłuższy niż 28 dni, chyba że strony w oparciu o stosowny protokół konieczności wzajemnie podpisany uzgodnią dłuższy czas naprawy. W przypadku gdy awarii ulega urządzenie zapewniające ciągłość pracy pływalni wymagane jest dostarczenie urządzenia zastępczego na czas naprawy, e) gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. czas liczony od zgłoszenia do usunięcia awarii czy usterki, f) w przypadku trzykrotnej awarii tego samego elementu wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego elementu lub urządzania na nowe wolne od wad, g) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z dojazdem do zamawiającego, czy też z przesłaniem sprzętu z urzędu do zamawiającego ponosi wykonawca, h) przy odbiorze wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne. i) zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez wykonawcę. j) od momentu przekazania prawa z tytułu gwarancji przechodzą na zamawiającego. k) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do budynku Krytej Pływalni przy ul. Zamkowej 4 w Raciborzu 47-400 oraz wniesie do magazynu lub innego miejsca wskazanego przez zamawiającego na własny koszt, l) wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć karty charakterystyki lub karty katalogowe produktów lub atesty, certyfikaty. Powinny być one sporządzone w języku polskim..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.41.23.00 - Sprzęt i akcesoria do surfowania i pływania 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek określony w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony jeżeli przedstawi: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnośći związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz. 2. Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą nastąpić jedynie w przypadkach określonych w ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759). Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach: zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację dostawy; zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania przekazania miejsca realizacji dostawy, oraz inne niezawinione przez strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp., zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym w takim przypadku zmianie ulegnie stawka podatku VAT, kwota podatku VAT i kwota ceny brutto; zmiany osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją Umowy; zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Dostawcy, jak i Zamawiającego; wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta wykonawcę, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta łub zakończenia produkcji zaoferowanego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Zamkowa 4
47-400 Racibórz
pok. nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Zamkowa 4 47-400 Racibórz pok. nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- "Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Roszków, jednostka ewidencyjna Krzyżanowice - roboty na rowach" - etap 2
- Świadczenie usługi opieki domowej na terenie miasta Racibórz dla 20 osób niesamodzielnych uczestników projektu pn. "Dobra Jesień Życia- opieka dla mieszkańców 60+ z miasta Racibórz" - EFS Plus
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą PSP w Raciborzu
- Remonty cząstkowe i wielkowymiarowe nawierzchni dróg wojewódzkich będących w utrzymaniu przez PZD Racibórz
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych będących w utrzymaniu przez PZD Racibórz
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem sprzętu i wyposażenia sportowego w hali widowiskowo-sportowej w budowie na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko Orlik 2012 w Pniewach obejmująca wymianę nawierzchni trawiastej oraz modernizację boiska wielofunkcyjnego
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na Klub Malucha"
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.