Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Nowy Sącz: Usługi drukowania i dostawy różnych druków oraz papieru firmowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Numer ogłoszenia: 93397 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania i dostawy różnych druków oraz papieru firmowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania i dostawy różnych druków oraz papieru firmowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza. II.Na przedmiot zamówienia składają się: 1.Usługi drukowania i dostawy następujących druków (w nawiasie określono maksymalną, przewidywaną ilość sztuk): a)Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma - format A6 (60 000 szt.), b)Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma z naniesioną pieczątką oraz z dodatkową treścią - format A6 (60 000 szt.), c)Zawiadomienie Awizo - format 9 cm x 13 cm (30 000 szt.), d)Informacja o gruntach na podatek rolny - format A4 (500 szt.), e)Informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych - format A4 (2 000 szt.), f)Rejestr zbiorczy wpłat podatkowych - format 59 cm x 31 cm + wkładka 42 cm x 29 cm (50 szt.), g)Deklaracja na podatek rolny - format A4 (200 szt.), h)Papier firmowy Prezydent Miasta Nowego Sącza - format A4 (2 500 szt.), i)Papier firmowy Zastępca Prezydenta Miasta Nowego Sącza - format A4 (2 500 szt.), j)Papier firmowy Sekretarz Miasta Nowego Sącza - format A4 (2 500 szt.), k)Papier firmowy Urząd Miasta Nowego Sącza - format A4 (1 000 szt.) wg wzoru Papier Firmowy Miasto Nowy Sącz, l)Papier Firmowy Miasto Nowy Sącz - format A4 (1 000 szt.), m)Teczki papierowe z napisem Miasto Nowy Sącz lub Urząd Miasta Nowego Sącza z naniesionym Herbem Nowego Sącza - format A4 (500 szt.), n)Wizytówki (treść wizytówek będzie uzgadniany każdorazowo przed zleceniem do realizacji ) na papierze białym Iwory Bord Leader 246 g/m2 (2 000 szt.), o)Wniosek o wydanie dowodu osobistego - format A4 (4 000 szt.), p)Opłata targowa numerowana począwszy od nr A 134601 do nr A 175000 o nominale 2 zł - format 7,5 cm x 10,5 cm (440 szt.), q)Opłata targowa numerowana począwszy od nr A 173001 do nr A 223000 o nominale 1 zł - format 7,5 cm x 10,5 cm (500 szt.), r)Opłata targowa numerowana począwszy od nr A 176001 do A nr 216000 nominale 3 zł - format 7,5 cm x 10,5 cm (400 szt.), s)Wniosek o rejestrację, czasową rejestrację lub wyrejestrowanie pojazdu - format A4 (10 000 szt.), t)Nadruk na kopertach w kolorze czerwonym w formacie DL 110x220. Koperty będą zakupione przez Zamawiającego w odrębnym trybie i dostarczone do Wykonawcy (20 000 szt.), u)Deklaracja na podatek leśny - format A4 (50 szt.), v)Deklaracja na podatek od nieruchomości - format A4 (400 szt.), w)Informacja o lasach - format A4 (100 szt.), x)Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1 - format A3 (500 szt.), y)Załącznik do deklaracji DT-1 - DT-1/A - format A4 (100 szt.). 2.UWAGA: W przypadku zmiany przepisów prawnych określających nowy wzór druku oraz informacje, które mają być w nim zawarte (treść), zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści druku, jeżeli nowy wzór druku znacząco nie odbiega od wersji pierwotnej. 3.Specyfikacja do wykonania teczek papierowych oraz papieru firmowego: a)Teczki papierowe, o których mowa w pkt II ppkt 1 lit. m): -oznaczenie papieru: gramatura 200 g/m2, kolor żółtawy (kremowy, zbliżony do CMYK 0-5-25-5), nieprzeźroczysty, niepowlekany, matowy, z dowolną fakturą, bez znaku wodnego, z wykrojoną kieszenią na dokumenty w formacie A4, -oznaczenie kolorów: kolor złoty wg CMYK: 0-50-100-30; kolor granatowy wg CMYK: 100-72-27-20, -oznaczenie czcionek: Gatineau TT. b)Papier firmowy, o którym mowa w pkt II ppkt 1 lit. h) - l): -oznaczenie papieru: gramatura 100 g/m2; format A4, kolor żółtawy (kremowy, zbliżony do CMYK 0-5-25-5), nieprzeźroczysty, niepowlekany, matowy, żeberkowany, bez znaku wodnego, -oznaczenie kolorów: kolor złoty wg CMYK: 0-50-100-30; kolor granatowy wg CMYK: 100-72-27-20, -oznaczenie czcionek: Gatineau TT. 4.Druki, o których mowa w pkt II ppkt 1 lit. a) - g) i o) - s) należy wykonać z papieru offsetowego. 5.Warunki techniczne jakie należy zachować przy wykorzystywaniu herbu Miasta: a)forma, kolorystyka, rozmiar oraz inne ściśle określone cechy herbu nie zostaną zmienione, b)możliwe jest jedynie powiększanie lub zmniejszanie herbu z zachowaniem pełnych proporcji, c)wykorzystywanie herbu uwzględniać będzie należny szacunek dla znaczenia i tradycji znaku jakim jest Herb Miasta Nowego Sącza. 6.Warunki techniczne jakie należy zachować przy wykorzystywaniu logo Urzędu Miasta: a)odpowiedni odstęp (określony we wzorze) od innych obiektów, b)forma, kolorystyka, rozmiar oraz inne ściśle określone cechy logo nie mogą ulec zmianie, c)możliwe jest jedynie powiększanie lub zmniejszanie logo z zachowaniem pełnych proporcji. 7.Wzory druków stanowią załącznik nr 1 do specyfikacji. 8.Wykonanie druków następuje po każdorazowym złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego szczegółowego zapotrzebowania. 9.Termin realizacji dostaw bieżących: 5 dni roboczych, licząc od dnia doręczenia zapotrzebowania. III.Miejsce realizacji zamówienia - dostawy: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1. IV.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami oraz nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający na podst. art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że: a)podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy; b)wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników; c)zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać z wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich; d)wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia. V.Wykonanie zamówienia przebiegać będzie zgodnie ze wzorem umowy który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej. 3.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełnić warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1 i 2 niniejszego Rozdziału. 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 5.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b)wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c)oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do specyfikacji; 2.DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału należy przedstawić w formie oryginału. 4.Dokumenty, o którym mowa w pkt 2 Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a)zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; b)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.Dokument, o którym mowa w pkt. 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 5, należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 6 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta - Zespół Zamówień Publicznych, ul. Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi - O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Druk, dostawa i wniesienie do wskazanego miejsca publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie (z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa puzzli informacyjno-promocyjnych oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.