To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Nowy Sącz: Usługi drukowania i dostawy różnych druków oraz papieru firmowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Numer ogłoszenia: 119843 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93397 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania i dostawy różnych druków oraz papieru firmowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania i dostawy różnych druków oraz papieru firmowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza. II.Na przedmiot zamówienia składają się: 1.Usługi drukowania i dostawy następujących druków (w nawiasie określono maksymalną, przewidywaną ilość sztuk): a)Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma - format A6 (60 000 szt.), b)Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma z naniesioną pieczątką oraz z dodatkową treścią - format A6 (60 000 szt.), c)Zawiadomienie Awizo - format 9 cm x 13 cm (30 000 szt.), d)Informacja o gruntach na podatek rolny - format A4 (500 szt.), e)Informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych - format A4 (2 000 szt.), f)Rejestr zbiorczy wpłat podatkowych - format 59 cm x 31 cm + wkładka 42 cm x 29 cm (50 szt.), g)Deklaracja na podatek rolny - format A4 (200 szt.), h)Papier firmowy Prezydent Miasta Nowego Sącza - format A4 (2 500 szt.), i)Papier firmowy Zastępca Prezydenta Miasta Nowego Sącza - format A4 (2 500 szt.), j)Papier firmowy Sekretarz Miasta Nowego Sącza - format A4 (2 500 szt.), k)Papier firmowy Urząd Miasta Nowego Sącza - format A4 (1 000 szt.) wg wzoru Papier Firmowy Miasto Nowy Sącz, l)Papier Firmowy Miasto Nowy Sącz - format A4 (1 000 szt.), m)Teczki papierowe z napisem Miasto Nowy Sącz lub Urząd Miasta Nowego Sącza z naniesionym Herbem Nowego Sącza - format A4 (500 szt.), n)Wizytówki (treść wizytówek będzie uzgadniany każdorazowo przed zleceniem do realizacji ) na papierze białym Iwory Bord Leader 246 g/m2 (2 000 szt.), o)Wniosek o wydanie dowodu osobistego - format A4 (4 000 szt.), p)Opłata targowa numerowana począwszy od nr A 134601 do nr A 175000 o nominale 2 zł - format 7,5 cm x 10,5 cm (440 szt.), q)Opłata targowa numerowana począwszy od nr A 173001 do nr A 223000 o nominale 1 zł - format 7,5 cm x 10,5 cm (500 szt.), r)Opłata targowa numerowana począwszy od nr A 176001 do A nr 216000 nominale 3 zł - format 7,5 cm x 10,5 cm (400 szt.), s)Wniosek o rejestrację, czasową rejestrację lub wyrejestrowanie pojazdu - format A4 (10 000 szt.), t)Nadruk na kopertach w kolorze czerwonym w formacie DL 110x220. Koperty będą zakupione przez Zamawiającego w odrębnym trybie i dostarczone do Wykonawcy (20 000 szt.), u)Deklaracja na podatek leśny - format A4 (50 szt.), v)Deklaracja na podatek od nieruchomości - format A4 (400 szt.), w)Informacja o lasach - format A4 (100 szt.), x)Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1 - format A3 (500 szt.), y)Załącznik do deklaracji DT-1 - DT-1/A - format A4 (100 szt.). 2.UWAGA: W przypadku zmiany przepisów prawnych określających nowy wzór druku oraz informacje, które mają być w nim zawarte (treść), zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści druku, jeżeli nowy wzór druku znacząco nie odbiega od wersji pierwotnej. 3.Specyfikacja do wykonania teczek papierowych oraz papieru firmowego: a)Teczki papierowe, o których mowa w pkt II ppkt 1 lit. m): -oznaczenie papieru: gramatura 200 g/m2, kolor żółtawy (kremowy, zbliżony do CMYK 0-5-25-5), nieprzeźroczysty, niepowlekany, matowy, z dowolną fakturą, bez znaku wodnego, z wykrojoną kieszenią na dokumenty w formacie A4, -oznaczenie kolorów: kolor złoty wg CMYK: 0-50-100-30; kolor granatowy wg CMYK: 100-72-27-20, -oznaczenie czcionek: Gatineau TT. b)Papier firmowy, o którym mowa w pkt II ppkt 1 lit. h) - l): -oznaczenie papieru: gramatura 100 g/m2; format A4, kolor żółtawy (kremowy, zbliżony do CMYK 0-5-25-5), nieprzeźroczysty, niepowlekany, matowy, żeberkowany, bez znaku wodnego, -oznaczenie kolorów: kolor złoty wg CMYK: 0-50-100-30; kolor granatowy wg CMYK: 100-72-27-20, -oznaczenie czcionek: Gatineau TT. 4.Druki, o których mowa w pkt II ppkt 1 lit. a) - g) i o) - s) należy wykonać z papieru offsetowego. 5.Warunki techniczne jakie należy zachować przy wykorzystywaniu herbu Miasta: a)forma, kolorystyka, rozmiar oraz inne ściśle określone cechy herbu nie zostaną zmienione, b)możliwe jest jedynie powiększanie lub zmniejszanie herbu z zachowaniem pełnych proporcji, c)wykorzystywanie herbu uwzględniać będzie należny szacunek dla znaczenia i tradycji znaku jakim jest Herb Miasta Nowego Sącza. 6.Warunki techniczne jakie należy zachować przy wykorzystywaniu logo Urzędu Miasta: a)odpowiedni odstęp (określony we wzorze) od innych obiektów, b)forma, kolorystyka, rozmiar oraz inne ściśle określone cechy logo nie mogą ulec zmianie, c)możliwe jest jedynie powiększanie lub zmniejszanie logo z zachowaniem pełnych proporcji. 7.Wzory druków stanowią załącznik nr 1 do specyfikacji. 8.Wykonanie druków następuje po każdorazowym złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego szczegółowego zapotrzebowania. 9.Termin realizacji dostaw bieżących: 5 dni roboczych, licząc od dnia doręczenia zapotrzebowania. III.Miejsce realizacji zamówienia - dostawy: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1. IV.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami oraz nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający na podst. art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że: a)podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy; b)wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników; c)zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać z wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich; d)wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia. V.Wykonanie zamówienia przebiegać będzie zgodnie ze wzorem umowy który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 8472.95 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Drukarnia GOLDRUK Wojciech Golachowski
jakie przetargi wygrała firma
Drukarnia GOLDRUK Wojciech Golachowski
- Drukarnia GOLDRUK, Ul. Kościuszki 28, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8472.95
- Oferta z najniższą ceną: 8472.95 oferta z najwyższą ceną: 15901.56
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa materiałów do poziomego oznakowania dróg
- BZP.271.23.2025 Opracowanie dokumentacji projektowej (....) w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie "Rynku Maślanego" - dokumentacja
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1547K Brzezna-Brzezna Litacz-Wysokie
- BZP.271.20.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta
- Pobyt studentów i kadry podczas letniego obozu szkoleniowego - 10 dni na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - sierpień 2025 r.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części
- Druk i dostawa publikacji dla Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na części
- Druk i dostawa jednej książki na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Druk i oprawa dwóch książek
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.