eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Roboty budowlane związane z przygotowaniem obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach do XVI Światowych Igrzysk Polonijnych Kielce 2013. 1. Zespół Obiektów Sportowych ul. Boczna15 - Stadion Lekkoatletyczny/Hala Legionów. 2. Hala Widowiskowo-Sportowa ul. Żytnia1 Jest to zamówienie (3) - częściowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Kielce: Roboty budowlane związane z przygotowaniem obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach do XVI Światowych Igrzysk Polonijnych Kielce 2013. 1. Zespół Obiektów Sportowych ul. Boczna15 - Stadion Lekkoatletyczny/Hala Legionów. 2. Hala Widowiskowo-Sportowa ul. Żytnia1 Jest to zamówienie (3) - częściowe
Numer ogłoszenia: 93506 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449239, faks 041 3440375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z przygotowaniem obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach do XVI Światowych Igrzysk Polonijnych Kielce 2013. 1. Zespół Obiektów Sportowych ul. Boczna15 - Stadion Lekkoatletyczny/Hala Legionów. 2. Hala Widowiskowo-Sportowa ul. Żytnia1 Jest to zamówienie (3) - częściowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. I. Hala Widowiskowo- Sportowa ul. Żytnia 1 1/ Przebudowa pomieszczenia Sędziów 2/ Roboty malarskie hali widowiskowo- sportowej 3/ Roboty malarskie i posadzkowe korytarzy (wykładziny rulonowe pvc gr. 2,0) 4/ Przebudowa schodów zewnętrznych 5/ Naprawa elewacji południowej i roboty porządkowe wraz z zagospodarowaniem terenu wokół hali Cz. II. Stadion Lekkoatletyczny przy ul. Bocznej 15 1/ wymiana siedzisk na trybunach, o konstrukcji w postaci podwójnej ściany oparcia wysokości 32-36 cm, z odpływem wód opadowych usytuowanym w środkowej części siedziska. Siedziska powinny być odporne na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV Powinny posiadać atest trudnopalności i toksyczności. Kolor siedzisk do uzgodnienia z Zamawiającym . 2/ docieplenie elewacji północnej i południowej budynku hotelowo-sportowego 3/ malowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych budynku W-C i budynku sędziowskiego 4/ uzupełnienie murków oporowych okładzinami z płyt piaskowca 5/ malowanie olejne balustrad i ogrodzenia 6/ wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni z kostki brukowej 7/ wykonanie parkingu wewnętrznego o nawierzchni z kostki brukowej 8/ wymiana słupów stalowych oświetleniowych zewnętrznych Cz. III. Hala Legionów ul. Boczna 15 1/ Czyszczenie i lakierowanie posadzki sportowej z deszczułek oraz malowanie linii boisk sportowych - wymagany lakier o wysokiej zawartości zmodyfikowanej żywicy syntetycznej, posiadający współczynnik tarcia ślizgowego odpowiadający wymaganiom normy DIN 18032-2 , normy DIN 71-3, DIN 53160-odporność na ślinę i pot, antypoślizgowy, nie palny, wysokiej ścieralności, półmat. - malowanie linii boisk sportowych - wg obowiązujących przepisów organizacji międzynarodowych FIBA, FIVB, EHF 3. Szczegółowy zakres robot do wykonania został określony w przedmiarach robót będących załącznikiem nr 10 do SIWZ Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w stosunku do materiałów wskazanych przykładowo w siwz oraz Przedmiarze Robót Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą również posiadały parametry i właściwości zgodne z normami wskazanymi w Rozdz. III. pkt. 2 siwz . Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności załączając do oferty dokumenty potwierdzające, wymogi Zamawiającego zawarte w niniejszej siwz oraz Przedmiarze Robót tj. że: - w cz. II - dostarczone siedziska posiadają atest trudnopalności i toksyczności oraz odporności na promieniowanie UV. - w cz. III - zaproponowane materiały posiadają: atest potwierdzający pełną zgodność z normą: DIN 18032-2:2001, DIN 71- 3, DIN 53160 oraz atest higieniczny PZH lub równoważny. Zaoferowanie materiałów o właściwościach innych, niższych niż opisane w pkt. III.2 siwz oraz w załączniku nr 10 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej ze siwz. 4. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze terenem przyszłych robót na obiektach oraz uzyskać informacje, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca. Osobą upoważnioną do udzielania informacji w zakresie spraw merytorycznych zamówienia jest: Michalski Bogusław - insp. nadzoru bud. Tel: 41 3449239 w.23 lub 692 005123.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje - dla każdej części oddzielnie - udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 50% wartości zamówienia podstawowego każdej z części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.27.00-2, 45.21.22.25-9, 45.23.31.61-5, 45.26.23.50-9, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.42.11.31-1, 45.43.10.00-7, 45.43.11.00-8, 45.44.30.00-4, 45.44.22.00-9, 45.41.00.00-4, 45.21.22.24-2, 45.43.21.14-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść dla każdej części oddzielnie - wadium w kwocie: cz. I 6500,00 zł sł: sześć tysięcy pięćset zł cz. II 26000,00 zł sł: dwadzieścia sześć tysięcy cz. III 1800,00 zł sł: jeden tysiąc osiemset 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Bank ING O Kielce nr rachunku: 98 1050 1461 1000 0023 5341 5751 z dopiskiem Wadium w przetargu na cz. pn. 2) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dot.cz. I. Przebudowa pomieszczeń oraz naprawa elewacji Hali Widowiskowo-Sportowej ul. Żytnia 1 w Kielcach wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych które potwierdzą wykonanie w ramach jednej umowy : robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie, w tym co najmniej jednej roboty na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto Dot. cz. II. Wymiana siedzisk na trybunach stadionu lekkoatletycznego naprawa elewacji budynku hotelowo - sportowego wraz zagospodarowaniem terenu wokół obiektów Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych które potwierdzą wykonanie w ramach jednej umowy robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie, w tym co najmniej jednej roboty na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto Dot. Cz. III. Czyszczenie i lakierowanie posadzek sportowych z deszczułek oraz malowanie linii wyznaczających boiska sportowe w Hali Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych, które potwierdzą wykonanie w ramach jednej umowy robót polegających na czyszczeniu i lakierowaniu posadzek wykonanych z deszczułek w halach sportowych oraz malowaniu linii wyznaczających boiska sportowe, w tym co najmniej 3-ch robót, każda na powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla każdej części odrębnie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. b) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 5 do siwz , metodą spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • cena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dot. cz. I, II. Wykonawca musi wykazać ( osobno dla I i II części ) że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi należeć do właściwej izby samorządu zawodowego Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla każdej części odrębnie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. c) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 4, metodą spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    2.Oświadczenia i dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania dla każdej części oddzielnie na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp a)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, c)listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o Ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331, ze zm.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Oświadczenia i dokumenty wymagane przez zamawiającego w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. VIII SIWZ dla każdej części oddzielnie Dot. cz. I, II i III. a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ b)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, wydanych przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Wykaz należy załączyć na druku zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do niniejszej SIWZ. Dowodami, o których mowa wyżej są 1)poświadczenia, lub 2)inne dokumenty potwierdzające wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ich ukończenie jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty co najmniej dla cz. I. poświadczenie (lub inny dokument ) potwierdzający, że co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie, której wartość w ramach jednej umowy wynosiła minimum 200 000 zł brutto, została wykonana w sposób należyty oraz wskazująca, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. dla cz. II poświadczenie (lub inny dokument) potwierdzający, że co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie, której wartość w ramach jednej umowy wynosiła minimum 500 000 zł brutto, została wykonana w sposób należyty oraz wskazująca, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. dla cz. III poświadczenia (lub inne dokumenty ) potwierdzające, że co najmniej trzy roboty budowlane polegające na czyszczeniu i lakierowaniu posadzek wykonanych z deszczułek w halach sportowych, na powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 każda (w ramach jednej umowy) oraz malowaniu linii wyznaczających boiska sportowe zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dot. Cz. I i II. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru jak w zał. nr 4 do siwz. d) oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego ( jeżeli taki wymóg na tę osobę nakłada Prawo budowlane ) wg wzoru, jak w zał. nr 8 do siwz 5. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania a) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VIII.2. siwz ( w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy pzp ( co powinno wynikać z treści Wykazów jako zał. nr 4 i 5 do siwz należy przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w postaci wiedzy i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia wg wzoru, jak w zał. nr 6 do siwz b)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia c)pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy. d)w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą dla cz. I w stosunku do siedzisk na stadion l.a. dokumentu zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone siedziska posiadają atest trudnopalności i toksyczności oraz odporności na promieniowanie UV. dla cz. III w stosunku do farby do malowania linii boisk w Hali Legionów dokumentu zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaproponowane do malowania farby posiadają atest potwierdzający pełną zgodność środków z normą DIN 18032-2:2001 ,DIN 71- 3, DIN 53160 atest higieniczny PZH lub równoważny na środki do lakierowania, malowania i impregnacji

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze Umowy, który stanowi zał. nr 7 do SIWZ. 2. Przewidywane zmiany istotnych postanowień umowy: a) w zakresie ewentualnej zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - wstrzymania robót przez Zamawiającego; b) w zakresie ewentualnej zmiany sposobu wykonania umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami: - zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego, - przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. - zaistnieniem przesłanek do wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w przedmiarze, skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego przedmiaru robót. - koniecznością zmiany inspektorów nadzorujących wykonanie zadania.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.kielce.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, pok. nr 5 50 zł za 1 egz..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa pomieszczeń oraz naprawa elewacji Hali Widowiskowo-Sportowej ul. Żytnia 1 w Kielcach wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przebudowa pomieszczenia Sędziów 2. Roboty malarskie hali widowiskowo- sportowej 3. Roboty malarskie i posadzkowe korytarzy (wykładziny rulonowe pvc gr. 2,0) 4. Przebudowa schodów zewnętrznych 5. Naprawa elewacji południowej i roboty porządkowe wraz z zagospodarowaniem terenu wokół hali.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.27.00-2, 45.23.31.61-5, 45.26.23.50-9, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.42.11.11-1, 45.43.11.00-8, 45.21.22.25-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana siedzisk na trybunach stadionu lekkoatletycznego , naprawa elewacji budynku hotelowo- sportowego wraz zagospodarowaniem terenu wokół obiektów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.wymiana siedzisk na trybunach, o konstrukcji w postaci podwójnej ściany oparcia wysokości 32-36 cm, z odpływem wód opadowych usytuowanym w środkowej części siedziska. Siedziska powinny być odporne na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV Powinny posiadać atest trudnopalności i toksyczności. Kolor siedzisk do uzgodnienia z Zamawiającym . 2. docieplenie elewacji północnej i południowej budynku hotelowo-sportowego 3. malowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych budynku W-C i budynku sędziowskiego 4. uzupełnienie murków oporowych okładzinami z płyt piaskowca 5. malowanie olejne balustrad i ogrodzenia 6. wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni z kostki brukowej 7. wykonanie parkingu wewnętrznego o nawierzchni z kostki brukowej 8. wymiana słupów stalowych oświetleniowych zewnętrznych.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.44.22.00-9, 45.41.00.00-4, 45.21.22.24-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Czyszczenie i lakierowanie posadzek sportowych z deszczułek oraz malowanie linii wyznaczających boiska sportowe w Hali Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czyszczenie i lakierowanie posadzki sportowej z deszczułek oraz malowanie linii boisk sportowych - wymagany lakier o wysokiej zawartości zmodyfikowanej żywicy syntetycznej, posiadający współczynnik tarcia ślizgowego odpowiadający wymaganiom normy DIN 18032-2 , normy DIN 71-3, DIN 53160-odporność na ślinę i pot, antypoślizgowy, nie palny, wysokiej ścieralności, półmat. - malowanie linii boisk sportowych - wg obowiązujących przepisów organizacji międzynarodowych FIBA, FIVB, EHF.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.14-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.