Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-13
Zduńska Wola: Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego żywienia pacjentów w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o..
Wspólny Słownik Zamówień:55321000-6- usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 - usługi dostarczania posiłków
1589422-9 posiłki szpitalne,
Numer ogłoszenia: 9350 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Królewska 29, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 8244182, 8244247, faks 43 8232071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdwola.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego żywienia pacjentów w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o.. Wspólny Słownik Zamówień:55321000-6- usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 - usługi dostarczania posiłków 1589422-9 posiłki szpitalne,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja w okresie 20 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawcy załączają do oferty: 1.Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej 2.Certyfikat systemu analizy zagrożeń krytycznych punktów kontroli (HACAP) 3.Zezwolenie/decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności związanej z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy w kuchni przygotowującej posiłki dla szpitala. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dla wykazania spełnienia tego wrunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, iż wykonał minimum dwie usługi kompleksowego żywienia polegające na świadczeniu w zamkniętych obiektach służby zdrowia i ilości co najmniej 150 łóżek oraz wartości brutto zamówienia 400 000 zł. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca załacza do oferty: 1. wykaz w/w usług z podaniem ich wartości, dat wykonania,przedmiotu oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane 2.poświadczenie wystawione przez odbiorców w/w usług potwierdzające, że usługi te wykonane zostały lub wykonywane są należycie. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca powinien dysponować: 1. urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tym wózkami do transportu posiłków, 2. środkiem transportu przeznaczonym do transportu żywności posiadającym pozytywną opinię sanitarną Powiatowego Inspektora Sanitarno-Epidemiologicznego. Dla wykazania spełnienia tego wrunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty 1. Pozytywnej opini sanitarnej Powiatowego Inspektora Sanitarno-Epidemiologicznego dotyczącej środków transportu żywności użytych do realizacji zamówienia 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - w szczelgólności powinien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe kucharza oraz dietetyka; - osobami, które zajmą się dostarczeniem i dystrybucją posiłków na terenie szpitala -kierowca oraz osoby zatrudnione przy dystrybucji posiłków - śniadania 4 osoby, obiady 4 osoby, kolacje 3 osoby, wszystkie wymienione osoby są zobowiązane do posiadania aktualnych badań lekarskich, aktualnej książeczki zdrowia. Dla wykazania spełnienia tego wrunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty: 3. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. 1 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca załącza do oferty 1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 zł, obejmującej okresem obowiązywania planowany okres świadczenia usługi, a w przypadku, gdyby aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający spełnienie warunku wygasł w trakcie obowiązywania umowy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia, zgodnie z załącznikiem (oświadczenie o zobowiązaniu do przedłużenia aktualnie obowiązującej polisy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykaz 2 usług,raaz z dokumentami poświadczajacymi należyte wykonanie zgodnie z siwz; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty na dostawy; Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdwola.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2016 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Krajowej Szkoły Administracji Publicznej.
- świadczenie usług: psychologa pedagoga socjoterapeuty animatora doradcy zawodowego warsztatów z cyberprzemocy coach-a mediatora trenera SDR superwizora szkolenia PRIDE usługi cateringowej/gastr.
- Przygotowanie i organizacja 2-dniowego szkolenia w ramach Europejskiego Programu Profilaktyki EUPC
- 13/TP/2024. Usługi sukcesywnego przygotowywania i dostawy, przez siedem dni w tygodniu, całodobowego wyżywienia dla pacjentów Szpitali Tczewskich S.A. z uwzględnieniem diet i kaloryczności
- Usługa żywienia cudzoziemców przebywających w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Straży Granicznej w Kętrzynie
- Realizacja usługi cateringowej - usługa realizowana w ramach projektu "Deinstytucjonalizacja usług społecznych na terenie gminy Olszyna" - II postępowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.