Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-22
Resko: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na budowie zespołu boisk przy gimnazjum w Resku
Numer ogłoszenia: 93531 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Resko , Rynek 1, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3951503 w. 37, faks 0-91 3951205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.resko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na budowie zespołu boisk przy gimnazjum w Resku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na: Budowa zespołu boisk przy gimnazjum w Resku, inwestycji współfinansowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-13 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W ramach realizacji inwestycji planuje się budowę: - boisko do gier sportowych o wymiarach 55m x 30m, ze spadkiem nawierzchni 0,5% (w kształcie koperty); - boisko do tenisa ziemnego o wymiarach 36,57m x 18,28m, o spadku nawierzchni daszkowym 0,5%, która ograniczać będzie obrzeże betonowe 8cm x 30cm osadzone na ławie betonowej; - boisko do piłki ręcznej o wymiarach 22m x 44m i spadku nawierzchni daszkowym 0,6%; - boisko do koszykówki o wymiarach 17m x 31m i spadku nawierzchni daszkowym 0,6% oraz boisko do siatkówki o wymiarach 9m x 18m i spadku nawierzchni daszkowym 0,6%. Wokół projektowanego boiska do gier sportowych usytuowano bieżnie okólna o długości 200m i prosta o długości 100m. Projektowane bieżnie będą posiadały szerokość 4 x 1,22m = 4,88m i spadki nawierzchni poprzeczne jednostronne 0,8%. Na obu zakolach płyty boiska zaprojektowano dwie rozbieżnie do skoku wzwyż o spadku nawierzchni 0,4%. Dla widzów projektuje sie budową stałej trybuny dla 360 widzów, usytuowanej w południowej części zespołu boisk. W zakres projektu wchodzi również oświetlenie zewnętrzne dla projektowanych boisk sportowych. Oświetlenie boiska do koszykówki zaprojektowano na 4 słupach stalowych rurowych o dł. 10m z lampami o mocy 400W. Oświetlenie boiska do siatkówki zaprojektowano na 2 słupach stalowych rurowych o dł. 10m z lampami o mocy 400W. Oświetlenie boiska do tenisa zaprojektowano na 3 słupach stalowych rurowych o dł. 10m z lampami o mocy 400W. Oświetlenie boiska wielofunkcyjnego zaprojektowano na 4 słupach stalowych rurowych o dł. 10m z lampami o mocy 400W. Oświetlenie boiska do piłki nożnej zaprojektowano na 6 słupach stalowych rurowych o dł. 12m z lampami o mocy 1000W. Zaprojektowano parking wydzielony na 24 miejsca postojowe w układzie prostopadłym o wym. stanowiska 2,5m x 5,0m. Wjazd i wyjazd na parking zaplanowano od ul. Buczka. Również dodatkowo zaplanowano ścieżkę wokół boisk z możliwością przejazdu samochodów obsługi technicznej na tereny sportowe. Ścieżkę zaprojektowano o szerokości 3,00m ze spadkiem poprzecznym nawierzchni jednostronnym 2%. Przy szkole gimnazjalnej zaprojektowano chodniki o szerokosci1,50m, 2,50m i 3,0m. W ramach niniejszej inwestycji przewiduje sie nasadzenia zieleni niskiej takiej jak żywopłot - bukszpan i trawniki parkowe nasadzenia zieleni wysokiej drzewami i krzewami liściastymi. 2. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polega na kompleksowej obsłudze Zamawiającego jako inwestora w zakresie nadzoru nad realizacją inwestycji obejmuje: a) przygotowanie dokumentacji przetargowej; b) udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień; c) uczestniczenie w komisji przetargowej oraz sporządzenie protokołu wybory oferty; d) organizację i zarządzanie procesem inwestycyjnym; e) pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie; f) przekazanie placu budowy; g) udzielaniu wyjaśnień i odpowiedzi wykonawcom; h) konsultacji rozwiązań z Zamawiającym wynikłych problemów; i) organizacji narad inwestycyjnych nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego; j) koordynacji frontu robót, w tym dostaw materiałów i wyposażenia; k) organizacji i odbioru robót budowlanych, w tym prowadzenie dokumentacji fotograficznej robót; l) dochodzenie oraz egzekwowanie od wykonawcy uprawnień Zamawiającego z tytułu niewykonania, nienależytego wykonania lub niewykonania w terminie zobowiązań wynikających z umowy pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami robót; ł) prowadzenie korespondencji w imieniu zamawiającego; m) być przedstawicielem Zamawiającego na budowie upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych tej budowy w ramach dokumentacji projektowej i Prawa budowlanego oraz umowy o jej realizację; n) wprowadzać w uzgodnieniu z Zamawiającym, autorem projektu i kierownikiem budowy poprawki w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie spowodują one zwiększenia kosztu nadzorowanych robót budowlanych, nie będą miały wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i instalacyjne oraz nie spowodują pogorszenia obiektu; o) kontrolować jakość wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej, p) kontrolować zgodność wykonania robót z dokumentacją projektową i umową, r) kontrolować zgodność przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, s) kontrolować jakość i wartość wykonanych robót w trakcie realizacji i przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego części skończonej, t) kontrolować prawidłowość zafakturowania wykonanych robót, u) kontrolę kosztów i rozliczenie inwestycji, a w szczególności: - sprawdzanie faktur z cząstkowymi odbiorami robót; - kontrola realizacji harmonogramu inwestycji; - sporządzanie wniosków o płatność i sprawozdań zgodnie z wytycznymi RPO WZ; - dokonywanie korekt i poprawek wniosków o płatność i sprawozdań; - zgłoszenia zakończenia inwestycji odpowiednim organom; - obsługę prawną inwestycji, poprzez wydawanie opinii prawnych dotyczących przedmiotu inwestycji; - wykonywanie wszelkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowego wykonywania nadzoru nad realizacją inwestycji i umową pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Marszałkowskim oraz Zamawiającym a wykonawcą robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095 ze zmianami) Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży wykaz dokumentujący należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 kontraktów na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej o wartości minimum 3 mln złotych każdy wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz potwierdzający, że dysponuje zespołem osób posiadających niezbędne uprawnienia w zakresie: a) Kierownik Projektu wykształcenie wyższe związane z funduszami UE oraz potwierdzone kwalifikacje tj. doświadczenie w zakresie zarządzania (pełnienia funkcji Kierownika Projektu) przynajmniej trzema zakończonymi projektami z udziałem środków finansowych Unii Europejskiej; b) Inspektor Nadzoru posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową boiska sportowego. c) Inspektor Nadzoru posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową instalacji elektroenergetycznej zasilania i oświetlenia oświetlenia stadionu miejskiego. d) Inspektor Nadzoru posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami w branży drogowej bez ograniczeń i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową boiska sportowego. e) Specjalista ds. rozliczeń - osoba posiadająca wykształcenie wyższe związane z funduszami UE oraz potwierdzone kwalifikacje tj. doświadczenie w zakresie rozliczenia co najmniej dwóch projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wraz z ofertą złoży dokumenty potwierdzające ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 tys. złotych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.resko.pl zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 72-315 Resko, pokój nr 20, w godzinach pracy urzędu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 72-315 Resko, pokój nr 13 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Świadczenie usług inżyniera kontraktu będące przedmiotem postępowania przetargowego dotyczy inwestycji współfinansowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-13 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 42 w m. Radomsko.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania: "Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg"
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych gminnych ul. Różana, Bratkowa, Liliowa w miejscowości Jonkowo wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej ....."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową dróg w Biskupcu, w ramach realizacji zadania: "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Pełnienie funkcji koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.