To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-07
Resko: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na budowie zespołu boisk przy gimnazjum w Resku
Numer ogłoszenia: 144431 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93531 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Resko, Rynek 1, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3951503 w. 37, faks 0-91 3951205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na budowie zespołu boisk przy gimnazjum w Resku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na: Budowa zespołu boisk przy gimnazjum w Resku, inwestycji współfinansowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-13 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W ramach realizacji inwestycji planuje się budowę: - boisko do gier sportowych o wymiarach 55m x 30m, ze spadkiem nawierzchni 0,5% (w kształcie koperty); - boisko do tenisa ziemnego o wymiarach 36,57m x 18,28m, o spadku nawierzchni daszkowym 0,5%, która ograniczać będzie obrzeże betonowe 8cm x 30cm osadzone na ławie betonowej; - boisko do piłki ręcznej o wymiarach 22m x 44m i spadku nawierzchni daszkowym 0,6%; - boisko do koszykówki o wymiarach 17m x 31m i spadku nawierzchni daszkowym 0,6% oraz boisko do siatkówki o wymiarach 9m x 18m i spadku nawierzchni daszkowym 0,6%. Wokół projektowanego boiska do gier sportowych usytuowano bieżnie okólna o długości 200m i prosta o długości 100m. Projektowane bieżnie będą posiadały szerokość 4 x 1,22m = 4,88m i spadki nawierzchni poprzeczne jednostronne 0,8%. Na obu zakolach płyty boiska zaprojektowano dwie rozbieżnie do skoku wzwyż o spadku nawierzchni 0,4%. Dla widzów projektuje sie budową stałej trybuny dla 360 widzów, usytuowanej w południowej części zespołu boisk. W zakres projektu wchodzi również oświetlenie zewnętrzne dla projektowanych boisk sportowych. Oświetlenie boiska do koszykówki zaprojektowano na 4 słupach stalowych rurowych o dł. 10m z lampami o mocy 400W. Oświetlenie boiska do siatkówki zaprojektowano na 2 słupach stalowych rurowych o dł. 10m z lampami o mocy 400W. Oświetlenie boiska do tenisa zaprojektowano na 3 słupach stalowych rurowych o dł. 10m z lampami o mocy 400W. Oświetlenie boiska wielofunkcyjnego zaprojektowano na 4 słupach stalowych rurowych o dł. 10m z lampami o mocy 400W. Oświetlenie boiska do piłki nożnej zaprojektowano na 6 słupach stalowych rurowych o dł. 12m z lampami o mocy 1000W. Zaprojektowano parking wydzielony na 24 miejsca postojowe w układzie prostopadłym o wym. stanowiska 2,5m x 5,0m. Wjazd i wyjazd na parking zaplanowano od ul. Buczka. Również dodatkowo zaplanowano ścieżkę wokół boisk z możliwością przejazdu samochodów obsługi technicznej na tereny sportowe. Ścieżkę zaprojektowano o szerokości 3,00m ze spadkiem poprzecznym nawierzchni jednostronnym 2%. Przy szkole gimnazjalnej zaprojektowano chodniki o szerokosci1,50m, 2,50m i 3,0m. W ramach niniejszej inwestycji przewiduje sie nasadzenia zieleni niskiej takiej jak żywopłot - bukszpan i trawniki parkowe nasadzenia zieleni wysokiej drzewami i krzewami liściastymi. 2. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polega na kompleksowej obsłudze Zamawiającego jako inwestora w zakresie nadzoru nad realizacją inwestycji obejmuje: a) przygotowanie dokumentacji przetargowej; b) udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień; c) uczestniczenie w komisji przetargowej oraz sporządzenie protokołu wybory oferty; d) organizację i zarządzanie procesem inwestycyjnym; e) pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie; f) przekazanie placu budowy; g) udzielaniu wyjaśnień i odpowiedzi wykonawcom; h) konsultacji rozwiązań z Zamawiającym wynikłych problemów; i) organizacji narad inwestycyjnych nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego; j) koordynacji frontu robót, w tym dostaw materiałów i wyposażenia; k) organizacji i odbioru robót budowlanych, w tym prowadzenie dokumentacji fotograficznej robót; l) dochodzenie oraz egzekwowanie od wykonawcy uprawnień Zamawiającego z tytułu niewykonania, nienależytego wykonania lub niewykonania w terminie zobowiązań wynikających z umowy pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami robót; ł) prowadzenie korespondencji w imieniu zamawiającego; m) być przedstawicielem Zamawiającego na budowie upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych tej budowy w ramach dokumentacji projektowej i Prawa budowlanego oraz umowy o jej realizację; n) wprowadzać w uzgodnieniu z Zamawiającym, autorem projektu i kierownikiem budowy poprawki w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie spowodują one zwiększenia kosztu nadzorowanych robót budowlanych, nie będą miały wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i instalacyjne oraz nie spowodują pogorszenia obiektu; o) kontrolować jakość wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej, p) kontrolować zgodność wykonania robót z dokumentacją projektową i umową, r) kontrolować zgodność przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, s) kontrolować jakość i wartość wykonanych robót w trakcie realizacji i przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego części skończonej, t) kontrolować prawidłowość zafakturowania wykonanych robót, u) kontrolę kosztów i rozliczenie inwestycji, a w szczególności: - sprawdzanie faktur z cząstkowymi odbiorami robót; - kontrola realizacji harmonogramu inwestycji; - sporządzanie wniosków o płatność i sprawozdań zgodnie z wytycznymi RPO WZ; - dokonywanie korekt i poprawek wniosków o płatność i sprawozdań; - zgłoszenia zakończenia inwestycji odpowiednim organom; - obsługę prawną inwestycji, poprzez wydawanie opinii prawnych dotyczących przedmiotu inwestycji; - wykonywanie wszelkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowego wykonywania nadzoru nad realizacją inwestycji i umową pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Marszałkowskim oraz Zamawiającym a wykonawcą robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Świadczenie usług inżyniera kontraktu będące przedmiotem postępowania przetargowego dotyczy inwestycji współfinansowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-13 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NAJDACONSULTING Andrzej Najda, ul. Ks. Piotra Ściegiennego 27/14, 70-354 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59236,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69540,00
Oferta z najniższą ceną: 36234,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69540,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi inwestora zastępczego w ramach zadania "Przebudowa wraz z głęboką termomodernizacją budynku nr 4 pod Centrum Wykładowe na potrzeby AWF Warszawa"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego i sprawowanie nadzoru autorskiego na drodze wojewódzkiej nr 544 - odcinek nr 6
- Rozbudowa istniejącej sieci ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wilczyn spójnych z siecią OF AK (Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej)
- PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W SAMŁAWKACH
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- Inżynier Kontraktu dla Projektu: Budowa Metropolitalnej drogi rowerowej nr 3 Tychy-Katowice, na odcinku w Gminie Tychy
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.