eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRoboty remontowo-budowlane zabytkowego dworku na terenie Obiektu Rekreacyjno-wypoczynkowego Stawy Jana w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 247.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Łódź: Roboty remontowo-budowlane zabytkowego dworku na terenie Obiektu Rekreacyjno-wypoczynkowego Stawy Jana w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 247.
Numer ogłoszenia: 93608 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361793, faks 042 6367980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budrzetowy podsektora samorzadowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane zabytkowego dworku na terenie Obiektu Rekreacyjno-wypoczynkowego Stawy Jana w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 247..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Roboty remontowo-budowlane zabytkowego dworku na terenie Obiektu Rekreacyjno-wypoczynkowego Stawy Jana w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 247, a w szczególności: I.Roboty rozbiórkowe. 1.Usunięcie kontenera gospodarczego. 2.Rozbiórka konstrukcji betonowej nie zbrojonej - opaska. 3.Zerwanie cokoliku cementowego. 4.Skucie warstw wykończeniowych schodów i podestów kominków. 5.Rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł. 6.Rozebranie ścian zewnętrznych i przepierzeń drewnianych. 7.Rozebranie okładzin ściennych drewnianych i okładzin z płytek ceramicznych. 8.Wykucie wnęk w ścianach z cegieł. 9.Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew (parkiet przeznaczony do rekonstrukcji). 10.Rozebranie legarów i podłóg ślepych. 11.Rozebranie elementów stropów drewnianych polep, ślepych pułapów i izolacji z waty szklanej. 12.Rozebranie pokrycia dachowego z gontów przy kryciu pojedynczym i pokrycia z papy na dachu drewnianym. 13.Rozebranie elementów więźby dachowej ołacenie dachu oraz deskowania dachu z desek na styk. 14.Demontaż istniejących okien i drzwi. 15.Usunięcie zniszczonych fragmentów tynków. 16.Demontaż rurociągów stalowych, kuchni gazowej i kotła gazowego. 17.Demontaż łączników tablicowych 3-biegunowych o natężeniu prądu do 200 A. 18.Demontaż instalacji elektrycznej starej oraz osprzętu i opraw oświetleniowych. 19.Wyjęcie ościeżnic ze ścian drewnianych, wykucie z muru ościeżnic stalowych, wycięcie otworów okiennych lub drzwiowych w ścianach drewnianych. II.Izolacja ścian zewnętrznych. 1.Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian piwnic z renowacją murów fundamentowych z cegieł oraz usunięcie wody kapilarnej metodą iniekcji grawitacyjnej. 2.Przemurowanie zdegradowanej podwaliny ścian zewnętrznych (wykonywane odcinkowo). 3.Otwory wypełnić gęstą siatką służącą do przewietrzenia przestrzeni podpodłogowej. 4.Docieplenie ścian piwnic płytami styropianowymi. III. Wzmocnienie ścian. 1.Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem bruzd dla belek oraz dostarczenie i obsadzenie belek stalowych. 2.Wypełnienie oczek siatki cięto-ciągnionej na ścianach i stropach zaprawą cementową. 3.Montaż belki nad otworami drzwiowymi, montaż słupów drewnianych w otworach drzwiowych, wzmocnienie istniejących nadproży i belek. 4.Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej cegłami. IV.Podłogi i posadzki. 1.Wykonanie robót przygotowawczych do wykonania podług i posadzek. 2.Wykonanie posadzek z desek na legarach, cyklinowanie posadzek z deszczułek malowanych lakierem chemoutwardzalnym, trzykrotne lakierowanie posadzek z deszczułek. 3.Wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami i zagruntowanie. 4.Wykonać posadzki z płytek, układanych metodą zwykłą i cokoliki. Położyć płyty z kamienia naturalnego - granit płomieniowany antypoślizgowy. V.Strop nad parterem. 1. Wykonanie konstrukcji stalowej podparć i zawieszeń wraz z ich zabezpieczeniem farbom podkładową. 2.Wykonanie przedłużenia belek drewnianych. 3.Wykonanie stropu deskowego oraz podłogi z desek struganych. 4.Wykonanie ślepej podłogi z desek na legarach. 5.Wykonanie izolacji cieplnej, przeciwdźwiękowej i przeciwwilgociowej, impregnacji przeciwogniowej odsłoniętych elementów stropu. 6.Wykonanie podłogi z płyt jastrychowych z warstwą izolacyjną. 7.Wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych. 8.Wykonanie składanego wyłazu na poddasze wraz z montażem. VI.Wykonanie pomieszczenia kotłowi. VII.Okładziny wewnętrzne ścian i stropów. 1.Wykonanie ścianek działowych GR z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym i jednostronnym, dwuwarstwowe. 2.Wykonanie okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi na ruszcie pojedynczym mocowanym do podłoża. 3.Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdzwiękowej z wełny mineralnej poziomej z płyt układanych na sucho i paroizolacji. 4.Przygotowanie do malowania starych tynków wewnętrznych. 5.Gruntowanie podłoży. 6.Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych i płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem. 7.Licowanie ścian płytkami. VIII.Prace konserwatorskie i sztukatorskie. 1.Piec kaflowy poddać zabiegom konserwatorskim. Ze względu na duże zużycie i konieczność umieszczenia wewnątrz wkładu grzewczego remont pieca wymaga jego rozebrania i ponownego złożenia. Kafle poddać zabiegom konserwatorskim: oczyścić powierzchnię z wtórnych przemalowań, uzupełnić ubytki kafli, wzmocnić strukturalnie, przeprowadzić konserwację polichromii kafli. Po rekonstrukcji całość scalić kolorystycznie, wymienić wtórne okucia drzwiczek pieca na bardziej stylowe. 2.Kominki poddać zabiegom konserwatorskim: oczyścić z nawarstwień, odsłonić polichromie sztukaterii na obramieniu kominków, uzupełnić ubytki masy gipsowej, odtworzyć ubytki formy, uzupełnić ubytki warstwy malarskiej, wykonać zabezpieczenie polichromii werniksem. 3.Usunąć lamówki biegnące wzdłuż wyburzanych ścian przedsionka w pom. 6 i uzupełnienie lamówki w linii prostej. 4.Usunąć lamówki w miejscu nowoprojektowanego przedsionka w pom. 11 i wykonanie nowej lamówki biegnącej wzdłuż ścian projektowanego przedsionka. 5.Wykonanie rozet w pom. 4 i 11 na wzór rozety z pomieszczenia 5. 6.Renowacja istniejących sztukaterii - Sztukaterie poddać zabiegom konserwatorskim: oczyścić z nawarstwień, odsłaniając pierwotną polichromię, uzupełnić ubytki masy gipsowej, odtworzyć ubytki formy, uzupełnić ubytki warstwy malarskiej, wykonać zabezpieczenie polichromii werniksem. IX.Stolarka i ślusarka. 1.Rekonstrukcja okien skrzynkowych polskich (skrzydła letnie i zimowe) ze szkłem termoizolacyjnym. 2.Renowacja ościeżnic dla skrzydeł nowoprojektowanych. 3.Drzwi i ościeża nowe wykonać na wzór stolarki istniejącej. X.Dach 1.Wymienić elementy konstrukcyjne dachu (krokwie zwykłe i kleszcze) oraz wykonać w robocie ciesielskiej uzupełnienia ubytków lub napraw części zniszczonych. 2.Przemurować kominy z cegieł. 3.Zaimpregnować grzybobójczo wymienianą konstrukcję drewnianą wraz z oczyszczeniem i odgrzybieniem istniejących bali lub krawędziaków przez dwukrotne powlekanie powierzchni. 4.Przygotować do krycia i pokryć dach gontem łupanym klinowym wraz z impregnacją dachu. 5.Wykonanie obróbki dekarskie z blachy miedzianej. 6.Dostawić dwa słupy drewniane pod jętkę istniejącą. XI.Wykonanie drenażu eksploatacyjnego rurowego. XII.Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki granitowej. XIII.Elewacja. 1.Zagruntować podłoże. 2.Wykonanie tynków i ich bielenie. 3.Wykonanie okładzin cokołu z piaskowca. XIV.Nawierzchnie zewnętrzne. 1.Wykonanie schodów żelbetowych z okładziną z piaskowca. 2.Wykonanie nawierzchni żwirowanej - opaska dokoła budynku. 3.Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej na podsypce cementowo-piaskowe wraz z obrzeżem granitowym. 4.Wykonanie trawników dywanowych siewem na terenie płaskim przy uprawie mechanicznej na gruncie kat. III z nawożeniem. XV.Wykonanie instalacji c.o. z zastosowaniem rurociągów stalowych i z tworzyw sztucznych izolowanych oraz grzejników stalowych dwu i jednopłytowych, także grzejników higienicznych. XVI.Wykonanie instalacji ciepła technologicznego-woda/woda. XVII.Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu. XVIII.Wykonanie kotłowni gazowej. XIX.Wykonanie kanalizacji sanitarnej, tłustej i deszczowej. XX.Wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej . XXI.Wykonanie kanalizacji wewnętrznej. XXII.Wykonanie kanalizacji technologicznej. XXIII.Instalacja elektroenergetyczna - roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych. XXIV.Wykonanie instalacji odgromowej. XXV.Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kosztorysie Nakładczym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ. Kosztorys Nakładczy nie może być podstawą do określenia ceny ryczałtowej. 1.Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia, dokonać własnych pomiarów i oględzin na miejscu z udziałem upoważnionego pracownika Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia rozbieżności z danymi zawartymi w Kosztorysie nakładczym, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego. Termin wizji należy ustalić telefonicznie z Panem: Sylwestrem Wolniakowskim Kierownikiem Gospodarzem Obiektu Rekreacyjno-wypoczynkowego Stawy Jana 93-317 Łódź, ul. Rzgowska 247. Nr telefonu: (042) 646 15 51 2. Wykonawca zobowiązany jest dostosować roboty wykonawcze do systemu pracy Obiektu Rekreacyjno-wypoczynkowego Stawy Jana..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.1.Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 32 620 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące sześćset dwadzieścia złotych). 1.1.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1.w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku 48 1520 0008 0003 6113 2000 0002, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 1.2.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Roboty remontowo-budowlane zabytkowego dworku na terenie Obiektu Rekreacyjno-wypoczynkowego Stawy Jana w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 247. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 1.3.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 1.4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21 KASA - pokój nr 271 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 1.5.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 1.6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1.1.Warunki: 1.1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. 1.2.Opis oceny spełnienia warunków: 1.2.1.Doświadczenie: Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) roboty budowlane, odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z pracami budowlanymi i konserwatorskimi przy zabytku drewnianym wpisanym do rejestru zabytków. 1.2.2.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jednym pracownikiem o kwalifikacjach określonych w § 8.1 rozporządzenia, o którym mowa niżej dla branż: 1) budowlanej, 2) instalacyjnej dla specjalności: a) gazowej, b) wentylacyjnej, c) elektrycznej oraz w odniesieniu do planowanych prac konserwatorskich dysponować co najmniej 4 pracownikami o kwalifikacjach określonych w § 7 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 150 poz. 1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. 1.2.3.Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartość co najmniej 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). 1.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia: 1.3.1.Muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w punktach 1.2.1. - 1.2.4. 4.3.2.Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 1.3.3.Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 1.3.4.Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 1.3.5.Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1.4.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.5.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w pkt. 7 niniejszej specyfikacji, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1.1.Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 1.1.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do oferty. 1.1.3.Wypełniony formularz ofertowy. 1.1.4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) - załącznik nr 3 do oferty. 1.1.5.Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do oferty. 1.1.6.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotowego zamówienia. 1.1.9.Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik, ze wskazaniem zakresu pełnomocnictwa. 1.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1.1.6. i 1.1.7. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 1.2.1.Dokumenty o których mowa w pkt 7.2. ust. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. ust. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 1.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.4.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1.4.1.Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.4.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.6., 1.1.7. muszą być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, Dział Techniczny ul. ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. 020.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:55, miejsce: sekretarjacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź (II p., pok. 203).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.