To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-07
Ogłoszenie nr 93653 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.
Gdańsk: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego Oddziału Chirurgii Ogólnej oraz Oddziału Ginekologiczno - Położniczego w budynku 1A Copernicus Pl Sp.z o.o. Przy Al. Jana Pawła II w Gdańsku oraz Oddziału Udarowego w budynku Szpitala im. M. Kopernika przy ul. Nowe Ogrody 1-6 W Gdańsku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 69947-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 74353 - 2017, 78702 - 2017,79846 - 2017, 81961 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
22196438500000, ul.
ul. Nowe Ogrody
1-6,
80-803
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 768 42 81, 58 468 46 40, faks
58 761 46 29, 58 768 48 29, e-mail
zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.copernicus.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego Oddziału Chirurgii Ogólnej oraz Oddziału Ginekologiczno - Położniczego w budynku 1A Copernicus Pl Sp.z o.o. Przy Al. Jana Pawła II w Gdańsku oraz Oddziału Udarowego w budynku Szpitala im. M. Kopernika przy ul. Nowe Ogrody 1-6 W Gdańsku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D10.251.30.J.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego Oddziału Chirurgii Ogólnej oraz Oddziału Ginekologiczno - Położniczego w budynku 1A Copernicus Pl Sp.z o.o. Przy Al. Jana Pawła II w Gdańsku oraz Oddziału Udarowego w budynku Szpitala im. M. Kopernika przy ul. Nowe Ogrody 1-6 W Gdańsku, zgodnie z dokumentacją projektową tj. opis przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. (CPV: 39150000-8). Pakiet nr 1 - Wyposażenie meblowe Oddział Chirurgii Ogólnej Szpital Copernicus AL. Jana Pawła II 50. Pakiet nr 2 - Wyposażenie meblowe - Odział Ginekologiczno - Położniczy Szpital Copernicus Al. Jana Pawła II 50. Pakiet nr 3 - Wyposażenie meblowe - Odział Udarowy, Szpital. Im. M.Kopernika, ul. Nowe Ogrody 1-6 Gdańsk
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39150000-8
Dodatkowe kody CPV:
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet nr 1 - Wyposażenie meblowe Oddział Chirurgii Ogólnej Szpital Copernicus AL. Jana Pawła II 50. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT112231.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 118833.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet nr 2 - Wyposażenie meblowe - Odział Ginekologiczno - Położniczy Szpital Copernicus Al. Jana Pawła II 50. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT98608.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 82662.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pakiet nr 3 - Wyposażenie meblowe - Odział Udarowy, Szpital. Im. M.Kopernika, ul. Nowe Ogrody 1-6 Gdańsk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT120325.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 147842.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025r. na potrzeby Przedszkola nr 86 w Gdańsku
- Wykonanie robót budowlanych w 240 zwolnionych, komunalnych lokalach mieszkalnych pod zasiedlenie o powierzchni od ok. 20 m2 do 120 m2 w Gdańsku.
- Przedmiotem zamówienia jest projekt i realizacja strony www polskiej misji kosmicznej na Międzynarodową Stację Kosmiczną ISS wraz z utrzymaniem strony przez okres 12 miesięcy.
- Świadczenie usług architekta i wiodącego projektanta rozwiązań informatycznych oraz kierowanie projektem informatycznym
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo- jonizacyjnym (FID)
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 28 "Na Fali" w Gdańsku z podziałem na 5 części"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.