eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlesznoUsługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru - znak postępowania 32/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Oleszno: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru - znak postępowania 32/2014
Numer ogłoszenia: 93836 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44630 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru - znak postępowania 32/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru. 2.Zamówienie zostało podzielone na 8 części zadań Zadanie nr 1 Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1696 i WŁ w Złocieńcu, ul. Czwartaków 4. Zadanie nr 2 Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Wojskowej Komendzie Uzupełnień WKU 78-400 Szczecinku, ul. Kościuszki 55 Zadanie nr 3 Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1965, Oleszno ul. Główna 1, Węzeł Łączności Oleszno i Suchowo, ul. Główna 1, Wydział Żandarmerii Wojskowej Oleszno, ul. Główna 1, w Jednostce Wojskowej 3378 Oleszno ul. Główna 1. Zadanie nr 4 Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 w Wałczu ul. Ciasna 7 i ul. Wojska Polskiego 76 5, Jednostce Wojskowej 4094 i Klubie Garnizonowym w Wałczu ul. Kościuszki 24, Węzeł Łączności w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76 5, Placówka Żandarmerii Wojskowej w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76 5. Zadanie nr 5 Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w 21 Centralnym Poligonie Lotniczym, 74-915 Nadarzyce. Zadanie nr 6 Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w JW 3299 i JW 1300 drp w Mirosławcu Górnym. Zadanie nr 7 Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Cybowo w Cybowie. Zadanie nr 8 Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Drawno w Drawnie. Konserwacja i naprawa systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru zwanymi dalej systemami A.Zakres wykonania usługi konserwacji Wewnętrzne systemy alarmowe wykonanie konserwacji systemu włamania i napadu nie rzadziej niż jeden raz na trzy miesiące sprawdzenie centrali alarmowej zgodnie z zaleceniami producenta przeprowadzić test centrali sprawdzenie stabilności zamontowania centrali alarmowej oraz jej wszystkich przyłączy sprawdzenie zegara centrali i porównanie z czasem rzeczywistym, w przypadku rozbieżności dokonać korekty czasu sprawdzenie zgodności przyporządkowania linii dozorowych z istniejącym opisem systemu wykonanie wydruku konfiguracji systemu gdy centrala ma taką opcję oraz historii zdarzeń, np. próby działania dla wszystkich czujek sprawdzenie poprawności działania każdego sygnalizatora akustycznego, optycznego, akustyczno-optycznego pod względem czasu działania, źródła pobudzenia, natężenia dźwięku sprawdzenie stabilności zamocowania sygnalizatora i jego podłączeń sprawdzenie wszystkich linii sygnałowych oraz połączeń sprawdzenie stanu ilościowego zamontowanych czujek i ich kompletności sprawdzenie skuteczności obwodu antysabotażowego poprzez zdjęcie obudowy czujki, a także jej oczyszczenie sprawdzenie, czy w dozorowanym pomieszczeniu nie występują czynniki mogące wywołać fałszywe alarmy sprawdzenie zasięgu działania, wykonanie próby działania, a także ewentualna korekta ustawienia kąta obserwacji czujki sprawdzenie wartości napięcia zasilającego dla poszczególnych czujek systemu alarmowego sprawdzenie skuteczności działania wszystkich przycisków napadowych poprzez kolejne naciśnięcie ich i stwierdzenie, czy jest odzwierciedlenie tej czynności w postaci alarmu dźwiękowego akustycznego i wizualnego odzwierciedlenia na ekranie monitora w systemie integrującym systemy alarmowe w Lokalnym Centrum Nadzoru sprawdzenie wartości napięcia zasilania w przyciskach napadowych bezprzewodowych sprawdzenie, czy rejestrowane są wszystkie zdarzenia zaistniałe w systemie alarmowe, techniczne awarie, testy sprawdzenie czytelności wydruku w przypadku mechanicznych rejestratorów sprawdzenie i ustawienie rzeczywistego czasu i daty sprawdzenie poprawności działania każdego z urządzeń transmisji alarmu sprawdzenie wszystkich linii sygnałowych oraz połączeń pomiar napięcia zasilania pochodzącego ze źródła podstawowego z sieci pomiar napięcia pochodzącego ze źródła rezerwowego UPS, agregaty prądotwórcze, akumulatory sprawdzenie, czy po zaniku napięcia sieciowego następuje automatyczne przełączenie na zasilanie rezerwowe sprawdzenie stanu baterii akumulatorowych sprawdzenie stabilności połączeń kabli zasilających przeprowadzenie testu pracy systemu alarmowego uzupełnienie dokumentacji eksploatacyjnej systemu alarmowego, a gdy zachodzi potrzeba, sporządzenie notatki służbowej lub protokołu przebiegu konserwacji systemu. Podpisanie tych dokumentów przez użytkownika systemu i osobę wykonującą przegląd, konserwację Zewnętrzne systemy alarmowe sprawdzenie stanu ilościowego zamontowanych czujek i ich kompletności sprawdzenie hermetyczności obudów, oczyszczenie z kurzu i innych zanieczyszczeń oraz sprawdzenie skuteczności obwodu antysabotażowego sprawdzenie, czy w dozorowanym obszarze nie występują czynniki mogące wywołać fałszywe alarmy, np. gałęzie, krzewy, zarośla, wysoka trawa itp. sprawdzenie zasięgu działania, wykonanie próby działania, a także skuteczności wykrywania poszczególnych stref dozorowych. W razie potrzeby ewentualna korekta ustawień sprawdzenie, czy system rozróżnia poszczególne strefy dozorowe sprawdzenie wartości napięcia zasilającego dla czujek pomiar zasilania systemu zewnętrznego, przeprowadzenie testu pracy oraz uzupełnienie dokumentacji eksploatacyjnej przeprowadzić jak dla systemu wewnętrznego sprawdzenie zabezpieczenia przeciwprzepięciowego systemu. System kontroli dostępu sprawdzenie stanu ilościowego zamontowanych urządzeń i ich kompletności sprawdzenie skuteczności obwodu antysabotażowego czytników oraz jego sygnalizacji poprzez zdjęcie obudowy sprawdzenie właściwego działania czytnika poprzez kontrolę liczby fałszywych akceptacji oraz fałszywych odrzuceń sprawdzenie wartości napięcia zasilającego wszystkich czytników sprawdzenie poprawności działania mechanicznych i elektromechanicznych elementów blokujących systemu kontroli dostępu bramki obrotowe, śluzy, szlabany elektryczne, blokady drogowe, rygle elektryczne, elektrozaczepy oraz zwory elektromagnetyczne sprawdzenie poprawności działania przycisków wyjścia awaryjnego sprawdzenie odblokowania wszystkich przejść na wypadek alarmu, pożaru itp. sprawdzenie odblokowania lokalnego przejść na wypadek alarmu, pożaru itp. sprawdzenie zegara systemu kontroli dostępu z czasem rzeczywistym, w przypadku rozbieżności dokonać korekty tego czasu aktualizacja istniejącej bazy danych z jednoczesnym sprawdzeniem nadanych uprawnień wykonanie wydruku konfiguracji systemu oraz historii zdarzeń w systemie za ostatnie trzy miesiące pomiar napięcia oraz prądu zasilania pochodzącego ze źródła podstawowego z sieci pomiar napięcia oraz prądu pochodzącego ze źródła awaryjnego UPS, agregaty prądotwórcze sprawdzenie automatycznego przełączania zasilania sieciowego na zasilanie awaryjne sprawdzenie stanu baterii akumulatorowych sprawdzenie stabilności połączeń kabli zasilających przeprowadzenie testu pracy systemu kontroli dostępu sprawdzenie możliwości nawiązania łączności pomiędzy kontrolowanymi przejściami a centrum nadzoru uzupełnienie dokumentacji eksploatacyjnej systemu kontroli dostępu, a gdy zachodzi potrzeba, sporządzenie notatki służbowej lub protokołu przebiegu konserwacji systemu. Podpisanie tych dokumentów przez użytkownika systemu i osobę wykonującą przegląd, konserwację. Telewizyjny system nadzoru sprawdzenie stabilności montażu wysięgnika oraz stabilności przymocowania do niego kamery sprawdzenie poprawności stabilności połączeń kabli sygnałowych, sterujących automatyką przesłony i zasilających sprawdzenie ustawienia pola widzenia punktu kamerowego sprawdzenie ustawienia ostrości punktu kamerowego czyszczenie obiektywu, obudowy, wysięgnika i oświetlacza kamery czyszczenie i przesmarowanie ruchomych części mechanicznych kamery sprawdzenie sprawności oświetlaczy kamer ocena szczelności obudowy hermetycznej kamery zewnętrznej, sprawdzenie uszczelek obudowy hermetycznej, sprawdzenie dławików kablowych uszczelniaczy. W razie potrzeby wymienić wszystkie uszczelki i dławiki konserwacja wszystkich połączeń śrubowych i mechanizmów ruchomych sprawdzenie poprawności zasilania kamer czy zasilanie jest z jednej fazy dla wszystkich kamer sprawdzenie stabilności, kontrastu, jasności oraz odchylenia poziomego i pionowego monitora sprawdzenie w dzień i w nocy jakości obrazu przesyłanego z kamer i zobrazowanego na monitorach czyszczenie ekranu i obudowy monitora sprawdzenie stabilności podłączenia zasilania klawiatury, monitora i przewodów sygnałowych sprawdzenie poprawności działania klawiatury zdalnego sterowania wyświetlaniem obrazów, test każdego przycisku, próba włączenia i wyłączenia zasilania pulpitu sprawdzenie wartości napięcia zasilającego ze źródła podstawowego i rezerwowego w przypadku telewizji przemysłowej z wizyjnym detektorem ruchu sprawdzić zaprogramowanie ochrony stref sprawdzenie poprawności zaprogramowania multipleksera wizyjnego, magnetowidów, rejestratorów cyfrowych, przełączników sekwencyjnych i rejestratorów cyfrowych sprawdzenie i ustawienie poprawnego czasu i daty w urządzeniach aktywnych przeprowadzających pomiar czasu konserwacja magnetowidów lub rejestratorów cyfrowych w autoryzowanym serwisie demontaż magnetowidów lub rejestratorów cyfrowych oraz zainstalowanie magnetowidów lub rejestratorów cyfrowych zastępczych, a następnie ponowny montaż, programowanie i sprawdzenie poprawności nagrywania po przeprowadzonej konserwacji wykonanie kompleksowego testu całego systemu uzupełnienie książki przeglądów technicznych systemu telewizji przemysłowej oraz w razie potrzeby sporządzenie notatki służbowej lub protokołu przebiegu konserwacji tego systemu. Podpisanie tych dokumentów przez użytkownika systemu i osobę wykonującą przegląd, konserwację. Sprzęt informatyczny stacja bazowa systemu integrującego, stacja stanowisko obserwacyjne nadzorujące pracę systemów sprawdzenie stabilności montażu monitorów sprawdzenie stabilności, kontrastu, jasności oraz odchylania poziomego i pionowego monitorów czyszczenie obudowy i ekranów monitorów sprawdzenie poprawności podłączenia zasilania klawiatury, monitora i przewodów sygnałowych, sprawdzenie poprawności działania klawiatury zdalnego sterowania wyświetlaniem obrazów, test każdego przycisku, próba włączenia i wyłączenia zasilania pulpitu sprawdzenie wartości napięcia zasilającego ze źródła podstawowego i rezerwowego sprawdzenie poprawności działania terminali oficer dyżurny, operator LCN sprawdzenie poprawności działania stacji odbiorczych sprawdzenie i ustawienie poprawnego czasu i daty w systemie przeprowadzenie konserwacji stacji bazowej systemu i stacji odbiorczych po przeprowadzonej konserwacji wykonanie kompleksowego testu całego systemu oraz dokonanie wpisu w Rejestrze napraw, przeglądów technicznych oraz konserwacji systemów i urządzeń alarmowych. 6 Wymiana urządzeń systemu alarmowego, u których zakończył się resurs eksploatacyjny na podstawie Normy Obronnej NO 04 A004 8 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8 Eksploatacja. B. Warunki napraw systemów w przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, naprawa ich powinna być podjęta w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od powiadomienia telefonicznego lub faksem naprawy powinny być dokonywane w miejscu instalacji urządzeń w przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i konieczności dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego koszt transportu uszkodzonego sprzętu do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca awaria może zostać usunięta poprzez naprawę lub podstawienie i uruchomienie sprzętu zastępczego takiego samego lub o podobnych, ale nie gorszych parametrach wynagrodzenie za wymianę lub naprawę urządzeń będzie wypłacone na podstawie wystawionej faktury z dołączonym do niej protokołu naprawy wymiany sprzętu i kosztorysu powykonawczego wykonanej usługi podpisanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Użytkownika systemu. Opis elementów składowych podlegających konserwacji i naprawie został szczegółowo określony w załączniku nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1696 i WŁ w Złocieńcu, ul. Czwartaków 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASD Sp. z o.o., ul. Podgórna 46, 70-205 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56849,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6901,52

  • Oferta z najniższą ceną: 6901,52 / Oferta z najwyższą ceną: 33997,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Wojskowej Komendzie Uzupełnień (WKU) 78-400 Szczecinku, ul. Kościuszki 55

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony SZABEL Sp. z o.o., ul. Morska 11, 75-212 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1081,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1968,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1968,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1965, Oleszno ul. Główna 1, Węzeł Łączności Oleszno i Suchowo, ul. Główna 1, Wydział Żandarmerii Wojskowej Oleszno, ul. Główna 1, w Jednostce Wojskowej 3378 Oleszno ul. Główna 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASD Sp. z o.o., ul. Podgórna 46, 70-205 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65913,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 w Wałczu ul. Ciasna 7 i ul. Wojska Polskiego 76/5, Jednostce Wojskowej 4094 i Klubie Garnizonowym w Wałczu ul. Kościuszki 24, Węzeł Łączności w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76/5, Placówka Żandarmerii Wojskowej w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76/5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASD Sp. z o.o., 70-205, 70-205 ul. Podgórna 46, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33709,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5929,28

  • Oferta z najniższą ceną: 5929,28 / Oferta z najwyższą ceną: 33040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w 21 Centralnym Poligonie Lotniczym, 74-915 Nadarzyce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony SZABEL Sp. z o.o., ul. Morska 11, 75-212 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9309,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 - Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w JW 3299 i JW 1300/drp w Mirosławcu Górnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASD Sp. z o.o., ul. Podgórna 46, 70-205 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20301,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6565,12

  • Oferta z najniższą ceną: 6400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Cybowo w Cybowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASD Sp. z o.o., ul. Podgórna 46, 70-205 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4306,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1466,16

  • Oferta z najniższą ceną: 1466,16 / Oferta z najwyższą ceną: 5800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Drawno w Drawnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASD Sp. z o.o., ul. Podgórna 46, 70-205 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6757,28

  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.