Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Szczecin: Sprzątanie terenów miasta Szczecina przy użyciu sprzętu i transportu wykonawcy usługi, w tym: samochód ciężarowy do zbierania i wywozu odpadów w workach, kontenery w systemie małego haka, kontenery w systemie dużego haka, ładowarka z łyżką o poj. 1,3 - 2,5 m³, ciągnik z kosiarką
Numer ogłoszenia: 93877 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, fax 091 4393003, 4800453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie terenów miasta Szczecina przy użyciu sprzętu i transportu wykonawcy usługi, w tym: samochód ciężarowy do zbierania i wywozu odpadów w workach, kontenery w systemie małego haka, kontenery w systemie dużego haka, ładowarka z łyżką o poj. 1,3 - 2,5 m³, ciągnik z kosiarką.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie terenów miasta Szczecina przy użyciu sprzętu i transportu wykonawcy usługi, w tym: samochód ciężarowy do zbierania i wywozu odpadów w workach, kontenery w systemie małego haka, kontenery w systemie dużego haka, ładowarka z łyżką o poj. 1,3 - 2,5 m³, ciągnik z kosiarką wraz z obsługą. 2. Realizacja zamówienia: 1) Realizacja umowy odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zgłoszeń Zamawiającego, przy czym Zamawiający nie będzie ponosił kosztów gotowości oraz utrzymania sprzętu. 2) Wykonawca w okresie realizacji umowy, na zgłoszenie Zamawiającego wysłane faxem podstawi: samochód w przeciągu 24 godzin, kontenery do godz. 9:00 rano następnego dnia, ładowarkę i ciągnik z kosiarką do 24 godzin od chwili zgłoszenia. 3) Wykonawca będzie wywoził odpady w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4) Wykonawca każdorazowo po wykonaniu usługi potwierdzi Zamawiającemu faxem tonaż wywiezionych odpadów do godz. 9:00 rano dnia następnego. 5) Faktura za wykonaną usługę płatna będzie przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni od daty jej wpłynięcia do Zamawiającego 6) Wykonawca do faktury dołączy kserokopię kart drogowych, dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na wysypisko i kart przekazania odpadów 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zamówienie składać się będzie z pięciu części: 1) CZĘŚĆ I - podstawienie 1 samochodu ciężarowego samowyładowczego oraz wywóz odpadów w workach i gabarytów na wysypisko z miejsc wskazanych przez zamawiającego; 2) CZĘŚĆ II - podstawienie 3 kontenerów w systemie małego haka, tzn. do 10 m³; 3) CZĘŚĆ III - podstawienie 3 kontenerów w systemie dużego haka, tzn. od 15 m³ do 30 m³; 4) CZĘŚĆ IV - podstawienie ładowarki; 5) CZĘŚĆ V - podstawienie ciągnika z kosiarką; Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, na kilka wybranych części lub na wszystkie części zamówienia, przy czym każda z części rozpatrywana będzie osobno.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują specjalistycznymi narzędziami i urządzeniami: - CZĘŚĆ I - minimum 1 samochód ciężarowy samowyładowczy; - CZĘŚĆ II - minimum 3 kontenery w systemie małego haka, po 10 m³; - CZĘŚĆ III - minimum 3 kontenery w systemie dużego haka, po min. 15m³ - 30m³; - CZĘŚĆ IV - minimum 1 ładowarka; - CZĘŚĆ V - minimum 1 ciągnik z kosiarką;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz sprzętu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmująca ochroną szkody na mieniu lub osobie, wyrządzone przez Wykonawcę i powstałe w związku z realizacją usług. Limit odpowiedzialności w polisie nie może być określony na zdarzenie oraz nie może ograniczać liczby zdarzeń. Dowód opłaty składki należnej z tytułu polisy Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5) Zezwolenie wydane przez właściwy organ Gminy na zbieranie i transport odpadów, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (Dz.U. z dn. 20.11.1996r. nr 132 poz. 622 z późniejszymi zmianami) oraz ustawa o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z dn. 20.06.2001r. nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 lub w Rozdziale III pkt 1 i 4 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem ludzkim posiadającym uprawnienia do wykonywania zamówienia, w ilości zapewniającej realizowanie umowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 do niniejszej siwz, potwierdzające, że przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie postępować w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr 62 poz. 627 z dnia 20.06.2001r.) oraz ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z dnia 20.06.2001r.) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustaw. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 6) oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 do niniejszej siwz, potwierdzające że specjalistyczne urządzenia i narzędzia stosowane przy realizacji zamówienia będą w należytym stanie technicznym, a środki transportu posiadają aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie ul. Klonowica 5, 71 - 241 Szczecin, pok 305.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-421 Szczecin, piętro III, w terminie do dnia 14.05.2008 r., do godz. 08:30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: podstawianie 1 samochodu ciężarowego samowyładowczego oraz wywóz odpadów w workach i gabarytów na wysypisko z miejsc wskazanych przez zamawiającego;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie 1 samochodu ciężarowego samowyładowczego oraz wywóz odpadów w workach i gabarytów na wysypisko z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Przy czym ładowność samochodu min. 8t. Samochody muszą mieć podwyższone burty nadwozia, o wysokości max. 4 m od podstawy, (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 kwietnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia -Rozdz. 1 §2 pkt 4) które w trakcie zbierania i transportu pozwolą w pełni wykorzystać maksymalną ładowność samochodu. Wykonawca musi umożliwić przewóz ładunków przestrzennych np. styropiany. Przewidywane wykorzystanie: 590 godzin pracy Cena za 1 godz. pracy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: podstawianie 3 kontenerów w systemie małego haka, tzn. do 10 m³;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie kontenerów w systemie małego haka , do 10m³ 1 cykl = podstawienie kontenera we wskazanym miejscu oraz zabranie go po załadunku i wywóz odpadów na wysypisko 1 kontener = 1 cykl Przewidywane wykorzystanie: 132 cykle Cena za 1 cykl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: podstawianie 3 kontenerów w systemie dużego haka, tzn. od 15 m³ do 30 m³;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie kontenerów w systemie dużego haka, po min. 15m³ - 30m³ 1 cykl = podstawienie kontenera we wskazanym miejscu oraz zabranie go po załadunku i wywóz odpadów na wysypisko 1 kontener = 1 cykl Przewidywane wykorzystanie: 30 cykli Cena za 1 cykl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: podstawianie ładowarki;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie ładowarki - podstawienie ładowarki wraz z obsługą w miejsce wskazane przez Zamawiającego celem usunięcia odpadów o dużych gabarytach. Przewidywane wykorzystanie: ok. 144 h pracy Cena za 1 godz. pracy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: podstawianie ciągnika z kosiarką;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie ciągnika z kosiarką - podstawienie ciągnika z kosiarką wraz z obsługą w miejsca wskazane przez Zamawiającego w celu wykoszenia dużych powierzchni Przewidywane wykorzystanie: ok. 18.750m². Cena za 1 m².
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego
- EP/220/30/2025 Konserwacja i serwis systemu cieplnego w SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. Arkońskiej 4
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.