To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-20
Siedlce: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach - II zamówienie dodatkowe
Numer ogłoszenia: 94002 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84516 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 794 37 86, faks 25 794 37 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach - II zamówienie dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zbicie istniejących wewnętrznych tynków w budynku nr 2 i ich odtworzenie w postaci nowych tynków. 2. Rozdzielenie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku nr 3 dla potrzeb separatora przechwytującego tłuszcze. Opis przedmiotu zamówienia określają: protokoły konieczności z dnia 23.10.2013r. i 08.01.2014r.,wyciąg z książki obmiarów, szkic rozdzielenia instalacji wewnętrznej dla potrzeb separatora..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ZELTECH" STANISŁAW PRZESMYCKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ZELTECH" STANISŁAW PRZESMYCKI
- Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki, ul. Brzeska 139, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340863,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 361152,59
Oferta z najniższą ceną: 361152,59 / Oferta z najwyższą ceną: 361152,59
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki, ponieważ łącznie spełnione zostały przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póz. zm.), tj.: - zamówienie ma charakter zamówienia dodatkowego w stosunku do udzielonego wcześniej zamówienia podstawowego (nie było ujęte w projekcie budowlanym), - przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których wykonanie powierza się temu samemu Wykonawcy, - wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (realizowanego), - zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji, a zamówienie dodatkowe jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego (zgodnie z wymogami Prawa budowlanego), - konieczność wykonania zamówienia dodatkowego nie była wcześniej możliwa do przewidzenia, nie można było stwierdzić na etapie przygotowywania SIWZ, przeprowadzania postępowania i podpisywania umowy konieczności wykonania zlecanych obecnie prac, przy dochowaniu należytej staranności, obiekt był w ciągłym użytkowaniu; - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: Podczas realizacji zadania stwierdzono konieczność wykonania prac dodatkowych, których nie obejmuje umowa pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Są to roboty polegające na: - konieczności zbicia istniejących wewnętrznych tynków ścian i stropów w budynku nr 2 i ich odtworzenia w postaci nowych tynków; - konieczności rozdzielenia wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku nr 3 dla potrzeb separatora przechwytującego tłuszcze; Istniejące tynki wewnętrzne ścian w budynku nr 2 są złej jakości ze względu na sposób ich wykonania tj. braku tzw. szprycy cementowej lub obrzutki, w konsekwencji brak warstwy szczepnej muru z tynkami powoduje odspajanie istniejącego tynku od podłoża. Problem związany ze stanem technicznym istniejących tynków wewnętrznych sufitów w budynku nr 2 zgłoszony przez Wykonawcę został potwierdzony przez Inspektora Nadzoru: zła jakość wynikająca z częściowego ich odspajania od podłoża a także z powodu licznych spękań. Ponadto pozostawienie tych tynków może zdecydowanie wpłynąć na ostateczną estetykę ze względu na wykonywanie nowych tynków ścian w całym budynku nr 2. Projekt budowlany nie przewidywał skucia tynków ścian i sufitów w budynku nr 2 lecz tylko zakładał wykonanie gładzi gipsowych. Istnieje obawa, że po wykonaniu gładzi tynki mogą całkowicie odspoić się od podłoża. Niezbędne jest rozdzielenie wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynku nr 3 dla potrzeb separatora. Wykonanie w/w prac konieczne jest do prawidłowego użytkowania pomieszczeń kuchni i jej zaplecza ze względów sanitarnych w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie tych pomieszczeń. Uzasadnienie spełnienia przesłanek znajduje się w protokóle konieczności z dnia 23.10.2013r. i 08.01.2014r.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługi serwisu oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- "Przebudowa ul. Mieszka I i ul. Granicznej" w zakresie jezdni
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Platforma hemodynamiczna.
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.